הוצאת לי את המילים מהפה
סאאב הוא רכב לאנשים בעלי כיס.
אני אומר את זה מכיוון שהרכב רגיש מאוד להזנחה, ולפני הקניה יש לבדוק את הרכב ב1000 עיניים.
עדיף לקנות רכב שכבר הוחלף בו הטורבו, כי אם תמצא אחד שלא הוחלף בו, סביר להניח שבתקופה הקרובה תצטרך להחליף טורבו , וזאת הוצאה לא זולה (ב9000 שלנו הזמנו טורבו משוודיה במחיר של 19 אלף ש"ח)
בכל מקרה, לנו היה 2 ליטר טורבו שדי סיפקה את אבי מבחינת ביצועים (10.9 שניות ל100).
לפני ה2.0 טורבו הייתה לנו את ה2.3 אוטמוספרי, שלא סבלה מבעיות מיוחדות, להבדיל מה2.0 טורבו שהוחלפו בה חצי מחלקי המנוע.
בסופו של דבר , בקילומטר ה270 אלף בפעם הראשונה פתחנו מנוע והיא עברה טיפול ראש מנוע.
להזכריך, רכב כמו סאאב שהגיע ל270 אלף ק"מ ללא בעיה אחת במנוע וללא בעיה אחת בגיר, זה יפה מאוד (יחסית לסטיגמה שיש על סאאב בארץ)
בכל מקרה, ה9000 זה הרכב שהכי אהבתי מבין הרכבים שהיו לנו במשפחה לאורך השנים, יש בה משהו מיוחד שאין ברכב אחר.
ניב