Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. שלום לכולם אני נוסע בסוף חודש אוקטובר לארצות הברית ואני אהיה שם בערך חודשיים +. בכל שנה מתקיימות שם תערוכות (תערוכות ניו יורק , SEMA וכ'ו). אני מחפש מידע בנוגע לתאריכים של התערוכות, מחירים וכל מידע נוסף שיכול לעזור. תודה מראש ניב
  2. האלמרה גם די בטיחותי - 4 כוכבי ריסוק, 2 כ"א, ABS, ולפי דעתי גם ניראית הכי טוב מהמתחרות בתקציב שלה. ניב
  3. רק להזכיר שהג'אז לא מאובזרת בגרוש - 2 כריות אוויר, 2 חלונות חשמל ואבזור סטנדרטי מינוס. אבל אני בכל מקרה הייתי בוחר בג'אז ניב
  4. דבר ראשון -סיטרואן ב6K מעל המחירון זה מאוד מוגזם. דבר שני - לא חסרות קסארות במצב דומה להנ"ל, תשקיע זמן בחיפוש וזה ישתלם. לקסארה מנוע 2000 138 כוחות סוס , ביצועים לא רעים. הרץ חיפוש בפורום ניב
  5. תענו לו ברצינות. אני הייתי קונה כיסוי רכב של פרארי, עדיף שהכיסוי יהיה בצבע שחור. ניב
  6. החלום שלי (בעצם כמה חלומות) : סאאב 9000 ארו טורבו מרצדס SL 560 (מהאלה שבמועדון ה5 - הצורה שלפני שנות ה90') BMW650 קבריו יגואר XF פורשה 911 טורבו אני יודע, אני שאפתן ניב
  7. ממש קורע. פשוט בושה שיש אנשים כאלו במדינת ישראל, ועוד יותר בושה שאתר כמו YNET מאשר תגובות כאלה. ניב
  8. ממתי מותר לעיריה לגבות כסף על כניסה לרחוב?! אולי גם מרוב עומס אנשים יתחילו לגבות גם עליהם כסף? ניב
  9. אה באמת? שתף אותנו למה אתה חושב ככה. תאמין לי, היו לנו 2 סאאבים בתקופות שונות, ואנחנו יודעים בדיוק כמה שהאוטו הזה נפלא וכמה הוא פוגע לך בכיס. ניב
  10. בתשובה חד משמעית- לא. רד מזה. ניב
  11. לי יש את הדגם שלפני המתיחת פנים שמגיע עם 138 כוחות סוס ו10.8 ל100. והC5 שלי לא עושה ב12 + ל100, אל תדבר סתם אם אין לך משהו חכם להוסיף. ניב
  12. הוצאת לי את המילים מהפה סאאב הוא רכב לאנשים בעלי כיס. אני אומר את זה מכיוון שהרכב רגיש מאוד להזנחה, ולפני הקניה יש לבדוק את הרכב ב1000 עיניים. עדיף לקנות רכב שכבר הוחלף בו הטורבו, כי אם תמצא אחד שלא הוחלף בו, סביר להניח שבתקופה הקרובה תצטרך להחליף טורבו , וזאת הוצאה לא זולה (ב9000 שלנו הזמנו טורבו משוודיה במחיר של 19 אלף ש"ח) בכל מקרה, לנו היה 2 ליטר טורבו שדי סיפקה את אבי מבחינת ביצועים (10.9 שניות ל100). לפני ה2.0 טורבו הייתה לנו את ה2.3 אוטמוספרי, שלא סבלה מבעיות מיוחדות, להבדיל מה2.0 טורבו שהוחלפו בה חצי מחלקי המנוע. בסופו של דבר , בקילומטר ה270 אלף בפעם הראשונה פתחנו מנוע והיא עברה טיפול ראש מנוע. להזכריך, רכב כמו סאאב שהגיע ל270 אלף ק"מ ללא בעיה אחת במנוע וללא בעיה אחת בגיר, זה יפה מאוד (יחסית לסטיגמה שיש על סאאב בארץ) בכל מקרה, ה9000 זה הרכב שהכי אהבתי מבין הרכבים שהיו לנו במשפחה לאורך השנים, יש בה משהו מיוחד שאין ברכב אחר. ניב
  13. בתקציב שלך הייתי ממליץ על הS60 T5. רכב פשוט חזק, אני ממש אוהב את הרעש של המנוע בכל מקרה, את הT5 מקבלים ברמת האבזור הגבוהה ביותר, מנוע יותר טוב וכ'ו ואם אני לא טועה, גם היא AWD. אה, לוולוו 4 כוכבי בטיחות ולמרצדס 5 כוכבי בטיחות. ניב
  14. אני ממש מרוצה ממנוע ה2.0 שיש ברשות המשפחה. יוצא לי לנסוע על הרכב עשרות קילומטרים ביום, ולרוב במצב טיפטרוניק, ואני חייב לצין שאני התרשמתי לטובה מהמנוע. יש כוח כל הזמן, במיוחד שהרכב בהילוך ראשון (ואפשר למשוך אותו עד 65), ובמצב S ההילוך עובר בסלד יותר גבוה, כך שיש כוך זמין. הקטע המרגיז במנוע הזה הוא שבD אין זמינות כוח, ויש השהייה ברגע שלוחצים על הגז - לוקח לרכב שניה וקצת כדי להבין שלחצתי על הגז. בכל מקרה, הרכב מאוד זריז , למרות שהספק הסוסים שלו הוא "רק" 138" , התאוצה שלו ל100 לוקחת 10.8 שניות, שזה מקביל לשאר המתחרות. ניב
  15. שלום לכולם בצער רב אני מוכר את המערכת שלי עקב חוסר מזומנים. * קומפוננט מורל פולס 6.5 אינץ' במצב חדש ! בשימוש חודשיים בלבד . מחיר בחנויות - 600 ש"ח מחיר מבוקש - 350 ש"ח * רמקולים 6X9 של חברת JBL דגם CS196 מחיר בחנויות - 600 ש"ח מחיר מבוקש - 350 ש"ח הרמקולים במצב חדש . * מגבר 4 ערוצים של חברת Lightning audio דגם B400.4 מגבר איכותי ברמה גבוהה בעל הספק של 1200 וואט המוציא 75 RMS לערוץ ב4 אום ו100RMS ב2 אום. מחיר בחנויות - 1300 ש"ח + מחיר מבוקש 800 ש"ח המגבר במצב דנדש לגמרי ללא שריטה ועם אחריות לשנה. * סאאב וופר Kicker C12 +תיבה אטומה בבנייה אישית לפי מידות היצרן. מחיר מבוקש - 500 ש"ח סט חיוט 4 ג'ייג' איכותי - 100 ש"ח מנחת איכותי ברמה גבוה - 100 ש"ח ------------------------------------------------------------------ גמיש במחיר למהירי החלטה. ליצירת קשר: 0547567325 - ניב או בהודעה פרטית.
  16. האימפרזה עולם אחר מהפרלוד. הנעה כפולה, טורבו, המון סוסים והמון כוח. צריכת דלק די גבוה, משתנה מאקזמפלר מאקזמפלר. ואימפרזה טורבו - למה אתה מתכוון? לאימפרזה GT או טורבו מהצורה המתקדמת? ניב
  17. קורולה \ סובארו אימפרזה ניב
  18. היה מפגש מאוד מאכזב. מקווה שלא יהיו כאלה בעתיד ניב
  19. טוב אוראל לא התרשמת בטח בגלל הנהיגה הפראית שלי הנוחות בתוך כבישים עירוניים מתבטאת בדרך כלל בבורות שפוסחים עליהם בהנאה וללא הרגשה, וכנ"ל גם לגבי הבאמברים ניב
  20. תאמין לי אוראל שישבתי במונדיאו, והיא בכלל לא יותר מרווחת מהC5. אפילו לא קרובה. ובטיפטרוניק מקבלים את מירב הכוח מהמנוע, והביצועים אפילו משתפרים ניב
  21. הבדל מאוד משמעותי, מנוע עם אני לא טועה בעל הספק של 700 ומשהו כוחות סוס. ואכן אל תתיחס לתגובות אידיוטיות, אבל המחיר שאתה דורש באמת גבוה, וזאת זכותך המלאה לדרוש כך! בהצלחה במכירה ניב
  22. מה!? על מה בדיוק אתה מדבר. מנוע 2 ליטר לרכב כזה מספק מאוד, ביצועים נאים (10.9 שניות ל100), ומרגישים את הכוח של המנוע במיוחד במצב ספורט ובטיפטרוניק (שמושכים את ההילוך עד הסוף ) איכות החומרים גבוהה ביותר, פלסטיקה לא זולה כלל חוץ מהפלסטיקים של תאי האחסון בדלתות. החלפת גיר אחרי תקופת האחריות?! גם על זה לא שמעתי. ניב
  23. לא פלא ש10 חודשים הבן אדם לא מצליח למכור את האוטו. הסיבה העקרית היא המחיר המטורף שהוא דורש עליה. כמו שאמרו קודמיי, במחיר שהוא דורש אפשר לקנות אחת כזאת מודל 2008, חדשה, ולהביא אותה לארץ ואפילו לצאת עם עודף. הרכב שנת 2005 - 3 שנים על הכביש + מחיר מטורף = עסקה שלא תצא לפועל אלא עם כן הוא יוריד מחיר באופן משמעותי. ניב
×
×
  • תוכן חדש...