Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. שלום לכולם! תודה על התשובות. הרכב שלי צריך לעבור טסט השבוע. הבנתי שאני צריך להשיג אישור לברקסים. מישהו יכול להסביר? תודה ניב
  2. פשוט לא יאומן. במקום לעודד יבוא מקביל רק דוחקים אותו לפינה. http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3390213,00.html ניב
  3. שלום לכולם! הרכב לא עבר טסט היום הייתי במוסך ויצאתי בנזק ותיקנתי את כל הליקויים שהיו לרכב. מקווה לחזור למכון הטסטים ביום חמישי ולעבור את הטסט מיוחל. מסקנה- לא לקנות צרפתייה. ניב
  4. האם אני יכול לגשת למכון טסטים ללא האישור תנועה? או שזה חובה ובלי זה אי אפשר לעבור טסט? כי אולי אין טעם לבזבז שעות במשרד הרישוי כי יש לי מכון טסט במרך קילומטר מהבית. תודה ניב
  5. רועי, ואם במקרה במלאי שלהם אין את הרכב עם הצבע/חבילות אבזור/תוספות שאני רוצה ואני אצטרך להמתין? גם לדבר כזה יש סיכוי . ניב
  6. תודה רבה! אני חייב תשובה צלולה כמים לגבי העיקול. זה ממש דחוף. אוקי, מחר אני ילך למשרד הרישוי בקניון רחובות, יוציא רישיון תנועה זמני+ שובר תשלום ואלך להעביר את האוטו טסט.
  7. לא תודה, עבריין אני לא רוצה להיות. אם אין לי את התעודת זהות של אבא שלי זה אבוד נכון? או שמספיק רק יפוי כוח+תעודת זהות שלי? האם זה עולה כסף להוציא אישור תנועה זמני? ועוד שאלה די חשובה- חבר שלי קיבל רישיון רכב לפני שבועיים ורשום שהרכב שלו מעוקל- האם רכב מעוקל יכול לעבור טסט? כי הוא רוצה לבוא איתי מחר להעביר את הרכב שלו טסט. תודה ניב
  8. עוד משהו- לאוטו אין שום תקלה חוץ מאחת - הלוח שעונים מזייף. הוא מזיין במהירות - מזייף ב40 קמ"ש- כשמיהו אחר על100 אני על 60-65. מיכל לק- מתדלקיםפ פול והוא מראה 3/4. מד חום שמן- השמן לא חם והוא מראה שהוא מתקרב לאדום. האם בודקים לוח שעונים בטסט? תודה ניב
  9. תודה על העזרה! ניראה לי שהתעודת שהות של אבא שלי איתו בחול, מה אני עושה? ואיך הוא ישלח לי יפוי כוח? הוא חוזר רק שבוע הבא. יש למישהו מושג איך להיות הכי יעיל? אני חייב שהאוטו יהיה אחרי טסט כבר מחר. תודה ניב
  10. יש 2 כאלה בנס ציונה. אחת לבנה ואחת כחולה. ניב
  11. שלום לכולם. הסיפור מתחיל ככה: היום נסעתי לכיוון יהוד, בדרך הרחתי ריח רע וראיתי עשן עולה מכיוון הגלגלים. עצרתי בצד, 4 ווינקרים ווסט. וחיכתי עד שהאוטו קצת ירגע. בזמן הזה, פותח את הספר רכב של האוטו ובפנים כל הניירת, משום מה ראיתי את הרישיון רכב והסתכלתי על התוקפ והייתי קצת בשוק. לרכב נגמר הטסט עד ה1.1.10. האוטו הוא של אבא שלי וזה די רשלנות מצידו כי פעם ראשונה שדבר כזה קורה אצלנו. בכל מקרה אבא שלי כרגע בחו"ל ומן הסתם שמחר אני צריך להעביר את האוטו טסט. הבעיה היא- שאבא שלי לא קיבל את החידוש רישיון רכב בדואר וזאת הסיבה למה הוא שכח. אין לי את הטופס- איך בדיוק אני משיג אותו? אני גר בנס ציונה- היכן נמצא משרד הרישוי הכי קרוב? מותר לי לנוסע עם הרכב למשרד הרישוי למרות שאין לי טסט? אשמח לקבל עזרה. תודה ניב
  12. Niv A

    אוקטביה החדשה 1.8 TSI

    כן, כי הסופרב בעלת אותו המנוע עושה ב8.5 אז הגיוני.
  13. זה ניראה כמו כאב ראש גדול. לנסוע לשם, לקנות את האוטו, לחכות שהרכב מוכן ולשביעות רצונך, לשלוח לארץ, לשחרר מהמכס וכ'ו. למרות שלאחר מכן חוסכים הרבה מאוד כסף. סתם דוגמא, כמה כל התהליך יוצא במידה והאוטו אחרי כל התוספות יוצא 30 אלף דולר?
  14. ז"א שאם אני קונה בארה"ב קמארי הייבריד חדשה, המס הוא 51 אחוז בארץ? מישהו יודע כמה עולה משלוח באונייה משם לארץ? תודה ניב
  15. מה ז"א לפי דרגת זיהום? לפי מאמר שקראתי לא דיברו על רמת זיהום אלא דיברו על 51 אחוז מס לרכב הידרידי כל שהוא. ניב
  16. אשמח לקבל עזרה
  17. שלום לכולם האם רכב היברידי הוא בעל הטבת מס של 50 אחוז. הכוונה היא שאם אני מייבא רכב מארה"ב ורוכש רכב היברידי, המס על הרכב הוא 50 אחוז בלבד? תודה ניב
  18. שלום! האם המס על רכב הייברידי הוא 50 אחוז? לאחר שקראתי כמה מאמרים אני רוצה לוודא את זה ב100 אחוז. ז"א שאם אני מייבא סתם דוגמא, רכב בייבוא אישי מארצות הברית, והרכב גם מיוצר בארצות הברית וגם הייברידי- האם המיסוי למדינה הוא 50 אחוז בלבד? תודה רבה ניב
  19. תודה רבה על המקצועיות! מה זה אומר ברקסים מקוריים? לא ממש הבנתי מה אני אמור לעשות.... אם אני נכשל בטסט אני משלם שוב פעם את האגרה ? איך זה בדיוק הולך. תודה ניב
  20. שלום לכולם עד סוף החודש אני צריך להעביר את הדיהטסו שלי טסט. הרכב הוא מודל 92 , אוט' 1600. פעם ראשונה שאני הולך להעביר כלי רכב טסט. סך הכל אוטו ראשון שלי בעקרון שקניתי את האוטו החלפתי הרבה דברים: מצבר חדש של שנפ, צמיגים חדשים (של פירלי),רדיאטור, גומיות וצינורות רדיאטור,פילטר אוויר, כל מיני גומיות ,מדחס, כיוון פרונט,שמנים, כיוון קרבורטור, ברקסים חדשים ועוד. האוטו אצלי 4 חודשים והמד בשעון עומד על 140 אלף ק"מ. הרכב מבחוץ ניראה לא טוב בכלל (צבע ירוק בהיר דהוי, דרוש פחחות). הבעיות שמפריעות לי באוטו: האוטו לא מתניע בסיבוב נורמלי של הסוויצ'- ז"א צריך ללחוץ על הגז כשמתניעים את האוטו- מה בדיוק הבעיה? כרק מתניעים את האוטו וברגע שמזיזים את ההגה מצד לצד יש רעשים מוזרים (נעלם שהאוטו נוסע כמה דקות). חלונות חשמל לא עובדים. יש קרע בצד במושב הנהג (אבל המושב עצמו מכוסה בגופייה). האם כל אחת מהבעיות שיש לי באוטו יכולות להכשיל אותי בטסט? תודה לעוזרים ניב.
  21. שלום לכולם! אבא שלי טס היום לתאילנד ומשם ליפן. רציתי לדעת כמה עולה שם אייפון 3GS. בתאילנד אבא שלי יהיה בבנקוק, וביפן בביג'ין. מישהו יכול להמליץ על מקום אמין? הבנתי שהרבה חיקויים מסתובבים שם. תודה ניב
  22. שלום אבא שלי שנוהג 30 שנה במכוניות אוטומטיות, רוצה להתקדם לאחת כזאת מC5 . למה הוא צריך להתרגל בגיר החדש? הרי שמעתי אין ספור תלונות על הגיר הזה. בבקשה אם אפשר להיות ספציפיים. תודה ניב
  23. סליחה על העתלקות. אבל פקיד עושה מילואים? תודה ניב
  24. ראש העין 2020 - תימנים נוסעים במכוניות פאר, בתי מלון מהיוקרתיים בעולם נפתחים ואין כניסה למי שלא תימני. נקמת התימנים. (לא שאני תימני או משהו כזה) ניב
  25. אצלי דבר ראשון זה מכוניות, במיוחד מהיקרות ביותר. דבר שני שעושה אותי מאושר זה לקום בבוקר בלי דאגות ולעשות מה בזין שלי. מוסיקה- מכור לזה, לא יכול בלי זה. יש עוד הרבה דברים. ניב
×
×
  • תוכן חדש...