שלום לכולם
עד סוף החודש אני צריך להעביר את הדיהטסו שלי טסט.
הרכב הוא מודל 92 , אוט' 1600.
פעם ראשונה שאני הולך להעביר כלי רכב טסט. סך הכל אוטו ראשון שלי
בעקרון שקניתי את האוטו החלפתי הרבה דברים:
מצבר חדש של שנפ, צמיגים חדשים (של פירלי),רדיאטור, גומיות וצינורות רדיאטור,פילטר אוויר, כל מיני גומיות ,מדחס, כיוון פרונט,שמנים, כיוון קרבורטור, ברקסים חדשים ועוד.
האוטו אצלי 4 חודשים והמד בשעון עומד על 140 אלף ק"מ.
הרכב מבחוץ ניראה לא טוב בכלל (צבע ירוק בהיר דהוי, דרוש פחחות).
הבעיות שמפריעות לי באוטו:
האוטו לא מתניע בסיבוב נורמלי של הסוויצ'- ז"א צריך ללחוץ על הגז כשמתניעים את האוטו- מה בדיוק הבעיה?
כרק מתניעים את האוטו וברגע שמזיזים את ההגה מצד לצד יש רעשים מוזרים (נעלם שהאוטו נוסע כמה דקות).
חלונות חשמל לא עובדים.
יש קרע בצד במושב הנהג (אבל המושב עצמו מכוסה בגופייה).
האם כל אחת מהבעיות שיש לי באוטו יכולות להכשיל אותי בטסט?
תודה לעוזרים
ניב.