-
הודעות
1,575 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Niv A
-
טוב אז קניתי את הלפטופ היום DELL N5010 עם מעבד I5 460M 4GB זכרון, 500GB הארד דיסק, כרטיס מסך ATI 5650 במחיר של 3900 ש"ח כולל ווינדוס ושאר הדברים הנלווים ו3 שנים אחריות. תודה רבה לכולם על העזרה!
-
אייל שוב תודה. החנות שהמלצת אליה נראית ממש מקצועית והמחירים שלה זולים יחסית למתחרים. מה אתה אומר על המחשב הבא: http://www.notebookclub.co.il/prod-inspiron-n5010-460m.htm חבל שהארד דיסק מגיע עם רק 320GB. ויש את הדגם הזה בתוספת של 350 ש"ח (מקבלים גם כרטיס מסך מקצועי וגם 500GB בהארד דיסק) http://www.notebookclub.co.il/prod-inspiron-n5010-a460m.htm אני לא מבין בדיוק למה התכוונת באיכות החומרים והסוללה במחשבים של DELL? תאמת גרמת לי לחשוב פעמיים. תודה ניב
-
תודה אייל אני בהתכתבות במייל עם שירות התמיכה של DELL. הם אומרים שעד שאני לא קונה את המחשב ואני יביא להם את מספר המוצר שרכשתי, הם לא יכולו להגיד לי מהיא סוג האחריות שאני מקבל. אני לא מבין, אני צריך להמר? אם האחריות לא תיהיה בינלאומית מה אני יעשה? ASUS וHP נותנים אחריות ל3 שנים בינלאומית-אחרי בירור קצת עם היבואנים. תודה ניב
-
אז אתה לא ממליץ על דל? אני שוקל לקנות מחשב של ASUS מישהו יודע איך הם? עד כמה האחריות במחשב נייד חשובה? משנה עם האחריות לשנתיים או שלוש שנים?
-
נכנסתי לאתר של אלקטרה מחשבים והאחריות שם היא על ידי אלקטרה ולא בינלאומית. האם אפשר לקבל מחשב עם מעבד I5 עם כבר קופצים שמחיר ב1000 ש"ח? מה ההבדלים בין I3 לI5?
-
תודה רבה לכולם על העזרה! מכיוון שאני הולך לשהות עם המחשב בחול, עשיתי חושבים והגעתי למסקנה שאני צריך מחשב שיהיה לו אחריות בינלואמית ל3 שנים. האם צעד חכם? עניין האחריות מעלה לי את המחיר בעוד משהו כמו אלף ש"ח (וכמובן שמקבלים מחשב יותר טוב בהרבה כמו זה http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=5194&CatCode=682 מה אתם אומרים? תודה ניב
-
שלום לכולם. אני בתהליכים מתקדמים של קניית מחשב נייד. נושא האחריות הבינלאומית משחק תפקיד חשוב. אילו חברות נותנות אחריות בינלואמית מקיפה? תודה מראש ניב
-
חברים בואו נעזוב את נושא האחריות בצד זה לא רלוונטי בישבילי. אפשר להתייחס למחשבים עצמם? מה עדיף?
-
כי הם הכי זולים. מקבלים בהם גם יציאת HDMI וגם סוללת 6 תאים וגם מעבד יחסית טוב (I3 370M) ומז"א להריץ דברים כבדים? אני לא רוצה להתקל באיטיות שאני אצטרך להריץ משהו כבד. השאלה שלי בשביל עוד ג'יגה זכרון שווה להוסיף עוד 250 שקל, למרות שאני מעדיף את העיצוב של הדל בהרבה על הסאמסונג (שמגיע בצבע מזעזע לפי דעתי)
-
שלום לכולם! צריך את עזרתכם, מחפש בדחיפות מחשב נייד. שימושים: אינטרנט, סרטים עבודה עם וינראר ועדיפות לזה שיהיה כמה שיותר מהיר. יש לי תקציב עד 2500 שקל מה אתם אומרים על המחשבים האלו: הראשון הוא SAMSUNG R540 בעל מעבד I3 370, זכרון 3GB DDR3 ,הארד דיסק 320GB 5400RPM ,יציאת HDMI, מגיע עם ווינדאוז, מסך 15.6 במחיר של 2650 או שיש לי את הDELL 5010 עם אותו מפרט כמו של הסאמסונג רק עם הארד דיסק 250GB וזכרון 2GB DDR3 במחיר של 2400 ש"ח. כולם עם אחריות לשנה על ידי היבואן. הבעיה היחידה שאני לא אוהב את הצבע של הסאמסונג- מן זהב כזה, והדל ממש יפה. האם כדאי לקנות מחשב בעל 2GB זכרון לטווח הארוך? האם ווינדוס 7 64BIT יוכל לעבוד על 2GB זכרון? בקשר לנפח בהארד דיסק זה לא ממש משנה כי יש לי כונן נייד 2TB. תודה לעוזרים ניב
-
סוני אריקסון רגל אחת לפשיטת רגל. אני גם שוקל להחליף את הטלפון או לגלאקסי או לאייפון 4. יש מבצעים ממש מעניינים באורנג' עקב החוק החדש. אייפון 4+אלף דקות+אלף SMS ב248 ש"ח. חבילת אינטרנט+50 ש"ח. נשמע ממש נחמד.
-
אוקי אז אני אסביר. הכתובת לא שונתה בספח מכיוון שבנינו בית ובמהלך השנים האחרונות גרנו בשכירות ולכן לא שיננו את הכתובת בספח. גם עכשיו הכתובת לא מעודכנת. אני תמיד מזכיר להורים שלי והם אומרים שהם יטפלו בזה. דבר שלישי. רק לפני חודש השתחררתי- אני לא אלך בזמן הצבא לשנות כתובת מגורים. ועוד משהו- שהייתי בעריית ראשל"צ וביקשתי את פרטי משלוח ההתראות הם אמרו שהם ישלחו את זה אלי תוך חודש והם ידברו איתי בטלפון. האם במשך הזמן נפסקו בעצם תהליכי הגביה נגדי עד שאקבל את אסמכתות? תודה ניב
-
הדברים שציינתם עדין לא ממש עוזרים לי. עם הייתי יודע שם שלחו מכתבים הייתי פותר את הבעיה הזאת ממזמן ולא "נזכר" לפתור אותה עכשיו. במקרה את הכתובת האחרונה הם כן הצליחו להשיג, לא שאני מסתיר אותה או משהו כזה, ובגלל זה אני פועל לפתירת הבעיה. בקשר לאסמכתות- הפקידה בערייה אמרה לי שהם יצרו איתי קשר לגבי זה....נשמע מוזר לא? ועוד דבר- מותר להם לא לקבל את המכתב שהכנתי? תודה,ניב
-
באגירה תודה על העזרה! אוקי, ישבתי בבית והכנתי מכתב ברור ומפורט המסביר למה אני בעצם פונה אליהם. נסעתי עם המכתב למשרדי אגף הגבייה ברשל"צ ואין חדש תחת השמש! הפקידות לא רצו לקבל את המכתב בטענה ש "אתה כבר בתהליכי הוצאה לפועל ואי אפשר לערער על זה". קיבלתי יחס מזעזע, ממש 5 פקידות קמו מהאשנבים והתחילו לצעוק עלי. ממש חוצפה. אני מסביר להם שלא קיבלתי במהלך השנים שום מכתבי התראה ושום תשובה על הערעור, אבל היא סובבה עלי את המסך של המחשב והיא מראה לי מתי הם שלחו לי מכתבים ולאיזה כתובות. לאחר שהם לא רצו לקבל את המכתב ביקשתי שיוצאיו לי את האסמכתות לשליחת המכתבים לגבי הדוח והיא אמרה לי למלא טופס. כמובן שמילאתי. יצאתי מהמשרדים האלה ממש מיואש, ואני באמת מקווה למצוא פתרון לדבר הזה. ציינתי בפניה שרק השתחררתי מהצבא לפני חודש ואין לי סכומים כאלה לשלם וביקשתי הוזלה- אבל כרגיל תשובה שלילית. ממש לא מעניין אותם. אני כבר לא יודע מה לעשות.
-
שלום לכולם הסיפור הוא כזה: בשנת 2007 חניתי באיזור תעשיה הישן ברשל"צ. סיבת הדו"ח-חניה כפולה. לפי בדיקות שעשיתי בזמנו לא חניתי בחניה כפולה וכמובן שפניתי לעריית ראשל"צ במכתב ערעור. לא קיבלתי תשובה מאז על הדו"ח, עד אתמול- קיבלתי דואר רשום ובו הודיעו לי שהקנס הוכפל ל310 ש"ח ואם לא אשלם אותו אני בתהליך של הוצאה לפועל. התקשרתי באותו רגע לעריית ראשל"צ ואין חדש תחת השמש- הם טוענים שהם שלחו לי תשובה בקשר לערעור שלי (שנדחה כמובן), ועוד כמה תזכורות לתשלום הדוח. אני מציין שלא קיבלתי שום מכתב מעריית ראשל"צ במהלך השנים בקשר לדו"ח הזה עד אתמול. ואם הייתי מקבל כבר הייתי פועל לתשלום הקנס או לערעורו בשנית. אני רק השתחררתי מהצבא ובאמת שהקנס הזה לא מוצדק. מה אפשר לעשות בנידון? אשמח לקבל כל עזרה! תודה מראש, ניב
-
וזה בדיוק מה שעשיתי. תודה רבה!
