-
הודעות
1,575 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Niv A
-
בשנת 99-00 האמינות של הT6 לא הייתה טובה כמו של שנת 2001 +, ב99 לדוגמא היו הרבה מחלות ילדות. הT6 באמת סוס עבודה, וכמו שאמרתי תגיד לחברך שיחפש אחת שמורה, ואני בטוח שהוא יהנה.
-
פרויקט גדול - מיצובישי לנסר - שיפוץ מנוע, פנים וחוץ - עצות וטיפים
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה שי. החלפת השמנים כוללים בטיפול 10K? או שבנוסף למחיר הטיפול צריך להוסיף 200-300 ש"ח? הצ'וק אוטומטי קשור לכיוון קרבורטור? תודה -
צריך (צריך = מבקש) עזרה עם בירור מחירים
Niv A פרסם הודעה בנושא של Skyline GT-R34 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שלום לך אפשר לדעת למה לא מומלץ לקנות מפומפה? כי אני רוצה לקנות שם HU .... תודה -
פרויקט גדול - מיצובישי לנסר - שיפוץ מנוע, פנים וחוץ - עצות וטיפים
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טיפול 10K - השבוע כיוון קרבורטור - מקווה מאוד שהשבוע טיפול טיימינג ועוד כמה חלקים וטיקונים קטנים - היום. הרכב כרגע במוסך, מחר הוא יוצא משם, ונקווה שיהיה שיפור. מחר הוא הולך (לנסות) לעבור טסט ** ספרינג 2005, תודה, אבל לא הבנתי מה זה "צוק אוטומטי". שמנים - מה המחיר של החלפת כל השמנים באוטו? -
א. אין לי מצלמה ב. הרמקול לא נמצא בדלת אלא מתחת לידית הווינקר, ובצד ימין של הרכב ליד תא הכפפות. ג. יש שם רמקול קטן וגם אין לי מושג איך לפתוח את הרשת .....זה לא רשת זה מן פלסטיק קשה כזה. בכל מקרה, איך תוכל לעזור לי ? ניב
-
שלום לכולם Hו כבר בחרתי - 2850 , רמקולים 6X9 של פיוניר יש חדשים בקוספא. 2 מגברים וסאב וצ'יינג'ר נמצאים באוטו של אבא , נשאר רק להרכיב עכשיו השאלה היא כזאת - כמה עולה הרכבה + חיתוך של 6X9 (כי בלנסר אין מקום לשום רמקול מאחורה). מה שנשאר לקנות זאת הבמה המרכזית - האוטו הוא מיצובישי לנסר 92' , ולשם מתאים קומפוננט 4 אינץ' בלבלד. בנייה - מנושא הבניה אני ירדתי לחלוטין, כי זאת סתם השקעה של כסף באוטו שגם ככה עומד להמכר תוך כמה חודשים. אני לבינתיים לא צריך קומפוננט יוקרתי וכ'ו, לזה ולמערכת רצינית יותר אני חוסך כבר לאוטו הבא אז התקציב שלי הוא 400 ש"ח , עם נטייה ל300 ש"ח. מצאתי קומפוננט נחמד של PYLE,שעולה 300 ש"ח: http://www.hanizoz.co.il/store/viewItem.asp?idProduct=4928 לפי דעתי הוא יספק אותי, מה אתם חושבים? כמו שאמרתי - הוא צריך לספק אותי כמה חודשים, ולפי דעתי הוא יעשה אחלה עבודה. ואשמח לקבל עוד המלצות לקומפוננט 4 אינץ' (למרות שבתקציב שלי פשוט אין) תודה ניב
-
אין לי מערכת באוטו, אפילו רדיו אין....אני חייב מערכת כמה שיותר מהר. בניה באוטו הזה זה סתם לזרוק 400 שקל לפח. אני מקסימום יקנה קומפוננט של PYLE ב300 ש"ח, הוא יהיה סביר ואני מאמין שהוא יספק אותי. חבל להשקיע הרבה על בניה, כי באוטו שאני יקנה עוד חצי שנה אני ישקיע במערכת רצינית.
-
המלצה לHU קורא MP3 ששולט על הChanger- עד 600 ש"ח
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש לו כניסת AUX? הוא ישלוט על צ'יינג'ר של פיוניר? חשבתי לקחת את ה2850, כי לא ניראה לי שאני אשתמש ביציאת AUX, וחבל על ה150 שקל שמשלמים כאן, אני מעדיף לשדרג עם זה את הקומפוננט. איזה קומפוננט 4 אינץ' אני יכול לקנות עד 500 שקל? תודה ניב -
חבל , הייתי מביא את 2 הנרגליות שיש לי למרות שהם כבר לא משהו. נדב ,איזה אוטו אתה מתכנן לקנות? וחבל שהמפגש פעם בחודש, חשבתי שיהיה משהו שבוע הבא ואז הייתי בא. ניב
-
שלום איתמר. כמו שהזכרתי, התקציב לא ממש מאפשר. אני הבנתי שיש אפשרות ללא בניה, להתקין במקום של 4 אינץ' רמקולים 5 ורבע. איך עושים את זה? זה מה שלא ממש הבנתי. לאחר חיפוש בפורום הצלחתי להבין שעושים את זה עקב הסרת גומיה או משהו כזה, ואז יש מקום להכניס 5 ורבע במקום של 4. האם זה נכון? ובלי שום קשר למקרה הנ"ל, שמעתי על הרבה אנשים שהצליחו להכניס 5 ורבע ל4, ללא בניה. אשמח עם תעזור לי. ניב
-
כל מקרה לגופו - יש T6 כמו כל מכונית, שמטפלים בהם , ויש כאלה שמזניחים, ואז רואים את התוצאה. הT6 היא שנת 2001, יד שניה (נקנתה בשנת 2001 לאחר שעברה 20 אלף ק"מ), מטופלת אך ורק במוסך המרכזי, עוברת טיפולים בזמן ובאופו קבוע. ק"מ לא ממש רלוונטי כאן, למרות שהיא עברה משהו כמו 80-100K, לא ממש בדקתי. מקווה שעזרתי ניב
-
שלום לכולם! יש מפגש גם שבוע הבא? איפה בעיקר יש מפגשי אודיו? באיצטדיון ר"ג ? תודה ניב
-
האם אפשר להכניס קומפוננט 5.25 ללנסר? אי אפשר לארגן איזה דרך שהוא יכנס? ניב
-
הגיר הוא גיר רציף , ולא ידוע לי על בעיות מיוחדות איתו. אך עדין אני ממליץ לעשות בדיקה יסודית בקשר אליו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=142012
-
ה2.9 מנוע זללן מאוד ומיושן. אני הייתי ממליץ מאוד על דגם הT6. יש לנו במשפחה T6, שמטופלת במוסכים בהקפדה, ומראה אמינות מעולה, מעולה מאוד הייתי אומר. ה2.4 לפי דעתי די קטן לוולוו, אך עם הוא לא מחפש ביצועים אז הוא יספק .
-
פרויקט גדול - מיצובישי לנסר - שיפוץ מנוע, פנים וחוץ - עצות וטיפים
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה, טוב שאמרת לי. מנוע מפירוק לא יפתור את כל הבעיה, זה גם יעלה יקר ועדין יש עוד חלקים לתקן מסביב שיעלו עוד כסף, אז עדיף להשאר עם המנוע הקיים. והרכב לא עד כדי קח מוזנח, עד לפני כמה חודשים הוא היה ממש טוב, לא היה בעיות סחיבה בגרוש. הרכב יעבור השבוע החלפת כמה חלקים, טיימינג וכ'ו וטיפול 10K. ונראה עד כמה הדברים הנ"ל ישפרו את הסחיבה. הסיבה להחלפת כל החלקים האלה, מכיוון שלפני חודש הרכב לא עבר טסט, וקיבלנו הארכה לטסט+מספר תיקונים שצריכים לבצע בישביל לעבור. -
המלצה לHU קורא MP3 ששולט על הChanger- עד 600 ש"ח
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ואז דרך הכניסת AUX אני יכול לחבר אליו נגן MP3? עם כן, אז זה משהו הכל קשור לתקציב - עם ישאר לי כסף לשדרג, בשמחה אני יעשה זאת יש משהו בקתציב של ה2850 שנותן תמורה יותר טובה לכסף? תודה ניב -
המלצה לHU קורא MP3 ששולט על הChanger- עד 600 ש"ח
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
את ה2950 מיותר לקנות.....חבל להוסיף 200 ש"ח סתם שאין שיפור רציני. ו"זמבו" , לא הבנתי איך ההודעה שלך קשורה לת'רד -
מר בובליל מבולבל בקיצור - הרצתי חיפוש בפורום, וראיתי שיש מכוניות שרק קומפוננט 4 אינץ' לדוגמא מתאים להם, ויש מכוניות שלמרות שיש מקום 4, גם 5 ורבע יכול להכנס בתנאי שמורידים איזה גומי או משהו כזה. מישהו יכול להסביר את זה יותר לעומק? אולי עדין יש סיכוי לקנות פולס 5 ורבע
-
פרויקט גדול - מיצובישי לנסר - שיפוץ מנוע, פנים וחוץ - עצות וטיפים
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
את הרכב אנחנו לא נמכור בחצי שנה הקרובה ככה שלהשקיע 2500 שקל בערך זה לא כזה נורא.... אבירן, ממש תודה על הפירוט של המחירים, עכשיו אני מודע להוצאות כיוון פרונט - מה זה בעצם אומר? ובינתיים כיוון פרונט זאת אופציה אחרונה, אני לא יודע עם צריך בכלל.... דני יונגר - לצערי אני גר לבינתיים בבניין, ככה שהאופציה עם הפן ירדה. יש פתרון אחר ? ספוילר אני כבר ימצא אחד בצבע כסף מפירוק, אבל גם הספוילר בינתיים האופציה האחרונה. קודם כל לסיים את השלב המכאני -
פרויקט גדול - מיצובישי לנסר - שיפוץ מנוע, פנים וחוץ - עצות וטיפים
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה אז בואו נעשה סדר : לעשות טיפול 10 K הכולל- החלפת פלאגים,שמן פילטר, שמן, פילטר אוויר, פלאגים. חוטי הצתה בולמים ברקסים נוזל קירור ניקוי קרבורטור כיוון קרבורטור טיימינג החלפת שמן גיר כיוון פרונט (איך אני יודע עם צריך?) נוזל בלמים. כמה כל זה צריך לצאת? אימא מכירה אחד שיעשה לנו את כל הדברים האלה בהנחה, מה המחיר הממוצע של טיפול בסדר גודל כזה? -
אז זהו, שאין לי ממש תקציב ואני לא ממש רוצה להשקיע על האוטו. אני רוצה שישמעו חלק ונקי. אני מוכן לקנות קומפוננט של PYLE 4 אינץ' ב300 ש"ח , וניראה לי שעשיתי אחלה עסקה לא? http://web.zap.co.il/model.asp?model_id=32062 מה אתם אומרים עליו? כי לא מצאתי 4 אינץ' בתקציב שלי...
-
המלצה לHU קורא MP3 ששולט על הChanger- עד 600 ש"ח
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא יכול להפרד מהצ'יינג'ר אני פשוט חייב אותו באוטו כי יש לי מלא דיסקים. בכל מקרה, הבנתי שה2850 הוא התמורה הכי טובה לכסף. כמה בערך עולה הרכבה? ועוד שאלה - מצאתי קומפוננט של PYLE ב300 ש"ח, האם לקנות אותו או לא? אין לי הרבה כסף להשקיע על מערכת וקומפוננט ב300 ש"ח נשמע מעולה. אני חייב לציין שזה קומפוננט 4 אינץ' ללנסר 92, כי רק 4 אינץ' מתאים לאוטו. תודה -
יש סיכוי שבניה תעלה לי עד 200 ש"ח? איפה אני יכול לעשות בניה במקום הכי זול? או שאני יקנה קומפוננט 4 אינץ', אבל חוץ מאחד של PYLE שעולה 300 שקל לא ממש מצאתי! מצאתי גם של INOX אבל הוא עולה 550 ש"ח. מישהו מכיר את 2 הנ"ל? או - שאולי עדיף לקנות רק רמקולים 4 עינץ', ללא קרוסאובר וטוויטר....אבל זאת האופציה האחרונה. ולא הבנתי משהו אחד - בלנסר הקומפ' הוא 4 או 4 וחצי אינץ'? תודה
-
המלצה לHU קורא MP3 ששולט על הChanger- עד 600 ש"ח
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שוב שלום! עשיתי חיפוש קטן בזאפ ומצאתי את הדבר המאוד משתלם הבא : http://www.adisound.co.il/pl_product~2850~73~0.htm איך הדגם הזה של פיוניר? הוא שולט על מחליף דיסקים ויש לו הגברה 450. החנות קרובה מאוד לבית, והמחיר ממש ממש טוב. החסרון היחיד זה שאין לו כפתור MUTE ואין לו כפתור ווליום רטורי (מה זה בדיוק?)
