Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. תודה לכולכם על העזרה. אני שואל אותכם את השאלה הזאת כי למתקין שלי אין שום אינטרס להגיד לי שזה מסוכן לבצע חיתוך , להפך, הוא צריך להיות בעד התהליך כי הוא מרוויח עוד כסף הוא אמר לי שהמגש צריך להשאר כמו שהוא מכיוון שהוא הדבר שמחבר בין המושבים לדלת תא המטען (תסבירו לי למה התכוון המשרורר), ועם נחתוך את המגש, יכול להגרם נזק בזמן תאונה, כי המגש אמור ל"חזי" את המושבים האחוריים. לא הבנתי כלום ממה שהמתקין הסביר לי, אשמח עם תפרשו את זה ניב
  2. למה? כי התקציב שלי למערכת לא גבוה. מה שטוב בפולס זה שיש לו מנחת מובנה , אז אני מקבל מגבר עם מנחת ב500 שקל
  3. לא ניראה לי שבפורום אודיו יודעים מהם ההשלכות לגבי חיתוך פח, בגלל זה אני פונה אליכם. ניב
  4. יש לו חסרון- הוא לא נותן להגביר 4 רמקולים, אלא רק 3. עם רוצים להגביר 2 זוגות רמקולים, רק זוג אחד ועוד רמקול הוא יגביר. ניב
  5. אוקי, תודה לך. דווקא 8 לליטר בנסיעה עירונית זה לא גרוע. ניב
  6. אוקי, המגבר הזול של פלאטיניום אודיו שעולה 480 ירד מהפרק, מכיוון שהוא חלש והוא לא יוכל להגביר בצורה מלאה פולס וC12. מישהו יודע כמה עולה הV12 של פלאטיניום אודיו בתחנה המרכזית?
  7. כן, בדיוק. אך אני פותח את תא המטען של הC5 הוא לא עולה, אלא נשאר במקום.
  8. שלום לכולם אני יודע שאתם חושבים שהשאלה מופנית לפורום אודיו אבל היא לא אז ככה, אני צריך להתקין את ה6X9 שיש לי בסיטרואן C5, ובישביל זה צריך לעשות חיתוך פח במגש האחורי של הC5. אמרו לי לעשות חיתוך פח יכול לפגוע בקורות של הרכב וביציבות שלו, האם זה נכון? חיתוך קרטון הוא פחות מסובך, אך עדין אני חושב שבC5 המגש האחרוי הוא מפח. אני רוצה להבין, מה חיתוך מגש מסכן, יגרום לנזק לאוטו? את המידע קיבלתי מהמתקין שלי. תודה ניב
  9. לעשות תיבה אצל נגר עולה די הרבה לא? סבא שלי נגר וגם דוד שלי. הציעו לי הצעת מחיר לגבי התקנה, מה אתם אומרים על זה : התקנת מנחת התקנת קומפוננט התקנת סאב התקנת מגבר חיתוך פח ל6X9 התקנת 6X9 סך הכל, כולל חיוט , 600 ש"ח. המתקין הוא מקצועי ביותר, קיבלתי עליו המלצות רבות. לפי דעתי זה יקר מידי אתם לא חושבים? ניב
  10. תודה וכמה עולה תיבה נורמלית? מה המחיר הכי זול בניתן להשיג. וכן, אני יקנה הכל במקום אחד. תוד
  11. קטן זה לא בישבילי בינתיים התקציב הוא בסביבות ה10 , ללא ביטוחים וכ'ו, ולא ניראה לי שאני ימצא משהו אחר. יש את הלנטרה של יונדאי, אבל עדין אני מעדיף את האספרו. ניב
  12. *** תוכן ההודעה נמחק. נא לשמור על תרבות דיון ***
  13. שלום אני יקנה פולס, או יד שניה או חדש, סאב קיקר גם או חדש או יד שניה. בקשר למגבר, לקחת פולס אודיו BA4400 או PLATUNUM AUDIO - CARDINAL 1500W. הראשון עולה בתחנה 500, השני 350-400. בעקרון אני מעדיף את ההכי זול, כי גם ככה שניהם מגברים סיניים. ניב
  14. שלום למנהלים בקשה לשנות את שם המשתמש שלי ל : Niv A בדקתי, והוא פנוי תודה מראש, ניב.
  15. טוויטר 4 אינץ' נורמלי עולה מלא כסף. הייתי ממליץ לך על אלה : http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=MX102&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=405 או על אלה - http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=TXS44&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=405 רמקולים חזקים, זולים ומספקים
  16. התיבות שמוכרים בתחנה המרכזית טובות? מה המחירים של התיבות שם? ואני לא רוצה לנסוע סתם, איך אפשר לדעת עם בדוק יש שם פולס 6 וחצי?
  17. הקיקר ב350 מגיע גם עם תיבה? וזה לא שיש להם מחירים נמוכים, חדש עם אחריות עולה 390, ועוד בלי לרדת במחיר. ואתה בטוח שיש שם רק פולס 5 ורבע? יש עוד בסטות בשוק שמוכרות פולס? איזה מגברים אפשר למצוא אצלו? ניב
  18. צודק מילה במילה מר תעלול הבן אדם שהיה שם לפניך היה מרגיש שהוא מקבל יחס גרוע, אם פתאום באמצע השיחה איתו, בעל החנות יתפנה אליך, תחשוב על זה. תחשוב עם אתה היית במקומו, יושב ומנסה לסגור עניינים, ופתאום באמצע השיחה הוא עובר ללקוח אחר.. ניב
  19. ZAMBO הנחמד המליץ לי לקנות חדשים מהתחנה המרכזית ב350 ש"ח. זה המחירים שהם דורשים, או שאפשר לרדת איתם גם ל300 ? לגבי הסאב - קיקר יד שניה עולה 400-450. חדש עולה 390, ואפשר גם לרדת ל350. תיבה עולה 100 שקל, תיבה יד שניה כמובן. כבר הגעתי ל 450 פלוס מינוס, ואני מקב סאב חדש עם אחריות. מוכרים בתחנה המרכזית גם תיבות? השאלה היא איזה תיבה אני צריך בישביל הקיקר? כמה ליטר? תודה ניב
  20. אוקי , החלטתי שאני הולך על מורל יד שניה (רק בגלל שהמחיר סבבה) סאב- אני ילך על הקיקר. נשאר רק המגבר, ואין לי מושג מה לבחור. ניב
  21. אוקי, תודה. מה לגבי צריכת דלק של ה2.0 ? יש למישהו מושג? בטיחות - פרט שדי חשוב לי: מערכת מצוידת בABS וכ"א, אך השאלה היא מה הבטיחות במבחני הריסוק?
  22. תודה רבה ארנון, ותודה לכל מי שעזר ניב
  23. אוקי, דיברתי עם אבא שלי והרכב כבר היה במוסך. המוסכניק עשה בדיקה מקיפה לרכב, כולל בדיקה של המערכת ההידרואלית. הוא טען שהרכב תקין לחלוטין ובמצב מכאני מעולה, והוא אמר שהרעש שיש מהמערכת תיפטר בטיפול 30 אלף הבא. עוד קטע הזוי, הוא בדק במחשב למה כפתור הסרביס נדלק, הוא טען שחסר מים בווישרים די מוזר שנדלקת נורית בגלל מים בווישרים ניב
  24. ניראה כמו משהו מבית מאזדה....
×
×
  • תוכן חדש...