Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. ניראה לי שאתה היחיד שצודק בכל מקרה, הרכבים האלה עכשיו הולכים להמכר לידים פרטיות לא? לפי דעתי צריך להזהיר אנשים שהולכים לקנות את הרכבים האלה. שבוע שעבר אבא שלי הלך לראות מונדיאו מליסינג, הוא כמעט קנה, אבל אחרי מה שראיית עכשיו, לליסינג אנחנו לא נתקרב.
  2. אנשים אחרים ישלמו בחיים שלהם על הטעויות ש"נהג" הזה עושה. נותן לילד בן 13 לנסוע, מסכן את כל התנועה, הולכי רגל. טעות אחת של הילד , יכולה לשנות להרבה אנשים את החיים.
  3. הצעתי מכוניות שנכנסות עד 100K ש"ח, כי הוא הדגיש שהתקציב יכול לעלות
  4. Niv A

    רכב עם ביצועים

    הוא בחים לא ימצא מיני קופר, ב70 אלף ש"ח. אפילו ב80 אלף. הם נמכרות בהרבה מעל המחירון, ושאני אומר הרבה אז אני מתכוון ל20-30 אלף. בכל מקרה, הרכב שלפי דעתי עונה לך על הדרישות זה הקליאו ספורט. לתקציב שלך נכנסת MK2.
  5. Niv A

    רכב עם ביצועים

    איביזה טורבו 206XS גולף GTI אודי A3 ידנית
  6. Niv A

    רכב עם ביצועים

    אנא שנה את הכותרת שלך, לפני שינעלו לך את הת'רד. ציין תקציב ודרישות בכותרת.
  7. לא ניראה לי שהוא נהג במיאטה, בגלל זה הוא שואל מה ההבדלים בין NA ל NB בעקרון, מיאטה NA עולה יקר , כמעט במחיר של NB . מחיר NB 2003 לפי כמה מודעות בYAD2 הוא 90 אלף ש"ח, NA יכולה לעלות גם בין 70-100 ולכן זה לא ממש שווה. הNB יותר חדישה, מאובזרת, בטיחותית ואיכותית יותר. היא גם מגיע עם LSD שזה הבדל שמים וארץ לעומת הNA.
  8. למה אנחנו מדברים על זה? הוא שאל על צריכת הדלק שלהם , קודם כל ניראה עם בכלל הוא רציני בקשר לקניית אחת חדשה (שעולה יקר בטירוף כמו שהדגישו כאן)
  9. אופציות: אלפא 156 ב.מ.וו סדרה 3 קופה 94-97 איביזה טורבו HGT פיאט קופה הונדה פרלוד (בעלת לוק ספורטיבי) אודי A3 גולף VR6\GTI בהנחה שיש לך תקציב של 100K, נמצא לך מכוניות בהתאם לתקציב.
  10. Niv A

    סיכום מפגש צפון 30.12.06

    ניראה מעולה. אבל באמת חבל שלא באו הרבה אנשים
  11. בסקאלה אומרים שהסרטון יהיה עוד כמה ימים כי הוא בעריכה.
  12. לא ניראה לי שזה הפרק הראשון של טופ גיר. יש לי פרקים של טופ גיר (שקלארקסון וטיפ' נידאל היו ביחד) משנת 89-92 על המחשב.
  13. איפה הלינק של "עברית ביצה קשה"
  14. בטח, רכבי ליסינג וכדומה, שלא טיפלו בהם אף פעם. אשמח לקבל תשובות מבעלי מונדיאו. זה נכון שצריכת הדלק שלה בעיר היא בין 6-7 ק"מ לליטר?
  15. כמו מאזדה 3\פורד פוקוס 2 ליטר מאובזרות. בכל מקרה, לכל נהג צריכת דלק שונה, הסיוויק 1.8 לפי מה שידוע לי יותר חסכונית. אבל אל תתפוס אותי במילה.
  16. א. תריץ חיפוש, דיברו על המיאטה המון בפורום. ב. לא נהגתי על מיאטה, אבל הרבה אנשים יכולים להבטיח לך שתתאהב בה ממבט ראשון (ולו דווקא מהמראה )
  17. ז"א אומרת שבוגאטי (VAG) הכניסה ב2006 סך הכל בין 50-60 מליון דולר ממכירת הווירון, ועוד לא דיברנו על 2006 לא נכלול גם תוספות שאנשים דרשו מלבד המחיר ההתחלתי (1M דולר). עם כבר מדברים על זה - זה די משתלם להם לייצר את הרכב, כי לפי מה שהבנתי הם לא החזירו את ההשקעה על הפיתוח וכ'ו.
  18. חבל שגם CF לא יכול לארגן כאלה ארועים, ולו דווקא דראג. אפשר לארגן פעם בחודש מפגש ענק עם כל חברי הפורום (גם אודיו ואספנות וכ'ו) צריך לממש את הרעיון
  19. Niv A

    SsangYong Korando

    לפי דעתי רכב מיושן (מנוע , איכות וכ'ו), לא ממש יפה ולא ממש בטיחותי. הוא נמכר במחירים גבוהים, ואפשר למצוא משהו אחר בתקציב. ובלי להעליב VIPER
  20. תשמע, גם S65AMG יכולה לענות על הדרישות (רק חבל שהיא עולה 2 מליון ו200K ש"ח ) מכונית מהנה לנהיגה יכולה להיות 330 קופה (החדשה), מרצדסים למינהם וכ'ו. עם אתה מעוניין בידני יש את האלפות, אבו ואסתי. תן עוד דרישות שאתה רוצה מהרכב כמו גיר, מכונית פאר\מנהלים וכ'ו גם תקציב יעזור לנו (ומאוד)
  21. תקראו את מה שכבתי ותבינו למה כל התהליך הזה לא שווה.
  22. למה אף אחד בפורום שלנו לא ידע על האירוע המדהים הזה? חבל כי יכלו לבוא הרבה נציגים גם מהפורום שלנו או - שהארוע הוא לחברי מועדון סקאלה בלבד?
  23. Niv A

    חדשות רכב.

    לא ניראה לי שטרקטורונים למינהן קשורים לפה, אבל בכל מקרה שמחים לדעת
  24. איזה מנוע? חוץ מזה יש לך עוד פרטים על הרכב?
  25. מה עם סיאט אביזה ספורט? יותר יפה, יותר מאובזרת, בעלת אוטו המנוע, ומקבלים מגנזיום כסטנדרט. המחיר בערך אוטו הדבר.
×
×
  • תוכן חדש...