Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. דיהטסו סיריון 1000 סמק ידני או אוטמטית איך שחכתם אותה
  2. Niv A

    יש מחליפה לאיביזה?

    יצאו כמה הדמיות מחשב וכ'ו לגבי האיביזה החדשה, חוץ מזה אין ממש מידע חדש.
  3. סליחה, אתה רומז ש3 כוכבי בטיחות זה בטיחותי?! טוב, לפחות מאוואו היא יותר בטוחה
  4. כל הכבוד יבין, באמת תודה על המאמץ
  5. לא הזכרתם שהפוקוס הנ"ל ,במיוחד בגרסא הידנית, די מהנה לנהיגה, ובעלת הגה מעולה. הגרסאות הידניות נדירות וכמעט לא קיימות בשוק, ועם מצאת אחת, תחטוף.
  6. Niv A

    מגדש- מהו בעצם? (שאלה)

    תודה לך לא הסבירו מה זה סופר צ'ארג' וקומפרסור. ואשמח עם תענו על השאלה ששאלתי
  7. סליחה, התבלבלתי. השליטה בהגה בעלת 7 הילוכים קבועים, אך הגיר הרציף לא מוגבל בהילוכים.
  8. היה עליו לא מזמן מבחן דרכים במוטוקאר. חפש שם.
  9. Niv A

    צריך עזרה בקשר לרשיון

    הוא ניסה להגיד שאופנוע יכול להתחלק ולאבד שליטה יותר ממיול. אני הייתי ממליץ על ריינג'ר או מיול בהרבה יותר מגניב
  10. Niv A

    מגדש- מהו בעצם? (שאלה)

    האנגלית שלי לא מספיק חדה. אשמח לקבל הסבר מפורט כאן בפורום, עם אפשר. והשאלה היותר חשובה : "רציתי גם לדעת, מה ההבדל בין טורבו בלחץ גבוה וטורבו בלחץ נמוך. האם אפשר להפוך (על ידי צ'יפ וכדומה) טורבו בלחץ נמוך לטורבו בלחץ גבוה?" תודה
  11. האם הלאנצ'יה מגיעה סטנדרטית 235 כוחות סוס מהחברה, או רק בתוספת צ'יפ?
  12. מהה יש כבר להתלהב ממאזדה 3 יש כבר מכוניות יותר טובות מהמאזדה. כמו שקודמי אמרו, לא תוכל למצוא לא מאזדה 3 ולא 307 בסכום המבוקש. התקציב שלך מאפשר או יד שניה, או לקנות סופר מיני חדשה. מה שנשאר לך זה רק לבחור
  13. אותו דבר. ליאנה מכוערת בהרבה יותר. התנהגות כביש של אמבטיה, וחוץ מזה שהיא מאובזרת (אני לא יודע איזה אבזור מגיע בליסינג) זה הדבר היחיד הטוב שאני יכול להגיד עליה. נסעתי בה, מרגישה כמו יונדאי גטס.
  14. יש לרכב ירידת ערך גדולה , כל שנה בין 15-20 אחוז, ובדרך כלל קונים אותם פחות מהמחירון. אחזקה גבוהה ביחס למתחרות, וטיפולים יקרים (צ'מפיון). בעקרון , רכב מעולה לצעירים ונותן תמורה מלאה לכסף. רק שה דגם עם ה75 כוחות סוס די עגלתי.
  15. אשמח שתפרט יותר על רמת הגימור שאתה מעוניין. תתרחק מהאקורד בגרסא הזולה, כי היא מגיע רק עם 2 (!) כריות אוויר, וטאסות ( ). הפאסאט, כמובן גם יותר יקרה, ובהרבה. מחיר התחלתי של כמעט 200 אלף ש"ח. ושוב פעם, באיזה רמות גימור ומנועים אתה מתעניין.
  16. שלום לכולם כבר הרבה זמן שאני מחפש תשובה לנושא הזה, אני רוצה לדעת מה ההבדלים בין הטורבו, קומפרסטר, וסופר צ'ארג'ר. אני יודע שלדוגמא מרצדס, לרוב משתמשת בקומפרסורים, סאאב בטורבו , וסופר צ'ארצ'ר (?). רציתי גם לדעת, מה ההבדל בין טורבו בלחץ גבוה וטורבו בלחץ נמוך. האם אפשר להפוך (על ידי צ'יפ וכדומה) טורבו בלחץ נמוך לטורבו בלחץ גבוה? אשמח לקבל תשובות תודה
  17. Niv A

    מגאן II ידנית.

    יש הרבה מגאן 1.4 ידני, פתח לוח פוקוס.
  18. מנסיון, הג'אז הוא רכב פשוט מעולה, חסכוני ואיכותי. ממש אהבתי את הקטע שאפשר להעביר הילוכים דרך ההגה. חבר קנה ג'אז חדשה ב115 אלף ש"ח עם גיר רובוטי. הייתי מציע לחכות לדיהטסו מטארייה החדשה, ניראה אחלה רכב.
  19. Niv A

    מצמד חשמלי

    קלאץ' חשמלי הוא בדרך כלל משולב עם תיבה אוטמטית. הקלאץ הוא בעצם רובוט שהוא עושה את העבודה. קלאצ' רגיל, מין הסתם, אתה עושה את העבודה (השחורה ? )
  20. זאת מעין גרסאת מרוצים שמרצדס מוציאה לכמה מהדגמים שלה. בפעם הבאה שאני בגרמניה> SLK350 לשבוע!
  21. הוא מתעניין בשפיץ, שתדע שזה דגם שונה לגמרי מה92.
  22. מנוע 1600 סמ"ק, 103 כוחות סוס, בגרסא הידנית די מהירה בקו ישר. באוט' פחות. כמו כן אני ממליץ לקנות ידני, גם בגלל שצריכת הדלק באוטמט די גבוהה, 8-9 לליטר בממוצע, וגם הידני אמין וחסכוני יותר. בדוק שמצב הידיות של הדלתות לא מתקלפות וכדומה, כי יש להם נטיה להתקלף. בכללי, הרבה אוטו בקצת כסף.
  23. הכרית אוויר שבתמונה לא ממש עזרה יהי זכרו ברוך.
  24. פשוט יפיפיה. אני מת כבר שפיג'ו תוציא איזה מכונית פאר שתתחרה בסדרה 7 וS, וגם איזה סופר קאר קטנה.
×
×
  • תוכן חדש...