שלום לכולם
כבר הרבה זמן שאני מחפש תשובה לנושא הזה, אני רוצה לדעת מה ההבדלים בין הטורבו, קומפרסטר, וסופר צ'ארג'ר.
אני יודע שלדוגמא מרצדס, לרוב משתמשת בקומפרסורים, סאאב בטורבו , וסופר צ'ארצ'ר (?).
רציתי גם לדעת, מה ההבדל בין טורבו בלחץ גבוה וטורבו בלחץ נמוך.
האם אפשר להפוך (על ידי צ'יפ וכדומה) טורבו בלחץ נמוך לטורבו בלחץ גבוה?
אשמח לקבל תשובות
תודה