נתחיל עם התנהגות כביש - בקו ישר הכל טוב ויפה. בפניות תרגיש שאתה עומד להקיא (מנסיון עם לסייבר 96)
המנוע, מנוע מוכר מאוד של ביואיק שנמכר עד היום, 197 כוחות סוס עצלניים, אבל סוחבים את האוטו די יפה.
המנוע די אמין ואין איתו בעיות מיוחדות.
צריכת דלק - 8-7 ממוצע, ותלוי איך טיפלו באוטו.
חלפים, יש ובשפע.
עוד שאלות?