Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. לחצתי על הלינק, ומשום מה זה הוריד לי 90 מגה בייט ואומר לי שההורדה הושלמה מה קורה?
  2. סליחה שאני לא מעודכן, אבל איזו רפורמה?
  3. מדהים! נהיגה ממש מעולה, בלי יותר מידי סיבוכים כמה עולה להשכיר SLK בימנו ?
  4. Niv A

    חדשות רכב.

    הנוקיה הנ"ל עשוי ממגנזיום, ובעל מסך קריסטל (!) נגד סריטות.
  5. תתחדש ! פשוט מדהימה. הצבע המדהים הזה הופך אותה למושלמת. וחבל שהחברת הובלות עשו לך נזק ...
  6. ממליץ על השלושה האחרונים. אך ה206 תיהיה אחרונה מבחינת אמינות. יאריס 2000 תכנס בכיף לתקציב.
  7. אוקי , קשה לי להבין את זה, באמת, בלי להעליב, איך זה שאתה בעלים של 156 , ובארץ אתה נוהג על 205
  8. אני לא מבין משהו אחד, איך צריכת הרכב גרעה בדגם החדש? ההפך, הם אמרו שיש שיפור משמעותי בצריכת הדלק מהדגם היוצא. מישהו יכול להסביר בבקשה?
  9. בשנת 2000 הקורולה עברה מתיחת פנים, ובמקום פננסים עגולים היא קיבלה פנסים מלבניים.
  10. נתחיל עם התנהגות כביש - בקו ישר הכל טוב ויפה. בפניות תרגיש שאתה עומד להקיא (מנסיון עם לסייבר 96) המנוע, מנוע מוכר מאוד של ביואיק שנמכר עד היום, 197 כוחות סוס עצלניים, אבל סוחבים את האוטו די יפה. המנוע די אמין ואין איתו בעיות מיוחדות. צריכת דלק - 8-7 ממוצע, ותלוי איך טיפלו באוטו. חלפים, יש ובשפע. עוד שאלות?
  11. עזוב הסברים. קח סוויפט וזהו. ואל תשאל למה ( )
  12. רגע, שחכתם משהו אחד. הוא אמר פונטו ואטו ספורט באותו המשפט. תיהיה רציני, עם אתה קונה פונטו טורבו רק בגלל שיש לה אוטו ולהגיד אותה כרכב ספורט, אז תיהיה בריא מה אני יגיד לך. מי אמר שתהנה יותר בפונטו טורבו מאשר ב106 ראלי? את התשובה הרוב פה יודעים.
  13. יעלה ועוד יעלה הרבה. עם יש לך את הכסף ואתה קשור רגשית לאוטו ומוכן לשאת בזה, שתמכור את האוטו לא תקבל אפילו 20 אחוז על ההשקעה, אז סבבה. לפי דעתי זה דבר די מיוחד ויפה לעשות, אך רק תזכור שרק הובלה ליוון תעלה 600-800 דולר . אבל זה עדין זעום לעומת הסכומים שאתה מתכוון להוציא. אתה מתכוון לעשות שיפורי מנוע?
  14. תתחדש! אני מאמין שה2004 הלכה אליך נכון? ועם אתה זוכר, לפני איזה חודש התקשרתי אליך פעם אחת ואמרתי לך שמצאתי מיאטה 2005 ידנית, ואמרת לי שהוא רוצה עליה מעל המחירון וירדת ממנה התקשרתי אליך אחרי שבועיים עוד פעם בתקווה לקבל את ה500 ש"ח, ומצאתי לך מיאטה כחולה, אבל ירדת ממנה גם.
  15. אל תשכח מדבקה של No Fear
  16. תתחדש! מדהימה!
  17. חבל שהיא לא הנעה אחורית עצוב להוריד כמעט 200 כוחות סוס לקדימה.
  18. לידיעתך, אני מכיר את המגרש המדובר, אבא שלי הלך לראות שם אוטו לפני שנה. לא ממליץ להתקרב, כי לאבא שלי עין חדה. המבין יבין
  19. אם אני לא טועה, לא הייתה בשנים האלה FR .
  20. בעקרון הוא רכב בסיסי מאוד, אפילו לא מתקרב להיות רכב מנהלים
  21. Niv A

    שידור חי מכנס אור ירוק

    אוי אני ממש שונא את הכנסים הרשמיים האלה שממילא לא עוזרים בכלום. אני גם ממש לא אוהב את העמותה הזאת, שרוצה לקחת את החוק לידיים.
  22. Niv A

    מכונית ישראלית בשם AXE

    הוא אמור להחליף את הסופה, ולפי מה שאני מבין הוא עושה זאת די בהצלחה. עם אני לא טועה, לפני כמה חודשים , צהל הזמין ממנו רכבים ב20 מליון שקל. הסמלון שלך היה מוגזם, תחשוב פעמיים לפני שאתה בוחר סמלון חדש (הנהלת הפורום)
  23. פיוניר 9600 או משהו כזה.
  24. Niv A

    מחר טסט

    טסטרים זה עם רשע ביותר. אני לא מבין איך הם מצפים שינהגו בשלמות, אפילו המורה נהיגה שהיה לי לא נהג בשלמות.
×
×
  • תוכן חדש...