Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. Niv A

    מאזדה 6 או פאסט ?

    פאסאט מכל המובנים. חוץ מהקטע של אמינות הטורבו: טורבו שלא מטופל מחזיר עד 150-200K , טורבו שמטופל יכול להחזיק הרבה יותר. אני בכל מקרה הייתי הולך על הפאסאט, אוטו עם יותר אופי, פחות רועש מהמאזדה ובטוח שיותר חזק ממנה.
  2. דני, החוק של החצי שנה לא רטרואקטיבי? אתה יודע כמה דברים במדינה שלנו הם לא רטרואקטיבים וממש לא שמים על זה? עם היו מתחשבים בתושבי המדינה המצב שלנו ממזמן כבר היה אחרת. אבל הם לא, ויש אידיוטים בכנסת, כמו שר התחבורה שאול מופז. וכן, ששאול מופז "קפץ" עם החצי שנה מלווה, אני בטוח שזה לא לשווא, ולקפיצה הזאת יש משמעויות ואני בטוח שיכבדו אותה.
  3. glizz תפסיק כבר לחפור. הדבר הכי חשוב כאן זה שמעלים את המלווה לחי שנה, ואני בטוח שאף אחד לא בעד זה. עם זה יקרה, ונקווה שלא, אנחנו לא נישב בחיבוק ידיים, אנחנו נפגין. כן כן גם בעלי הרישיונות יפגינו , למרות שכבר לא איכפת לכם מההגבלות על הנהגים החדשים. נהג חדש שמפריע לו.
  4. Niv A

    ה - STI הראשונה שלי!!!

    תתחדש! מפלצת. אני בטוח שהצנרת שלה תעורר את השכונה הרדומה שלך
  5. Niv A

    מחר טסט

    נו? איך הלך בעל הת'רד?
  6. Niv A

    סאאב

    שלום לך יש בפורום שלנו את "מועדון סאאב" והוא מנהל את פורום מועדון סאאב בתפוז. שמו אורן, והוא הכי מנוסה בקשר לסאאב, וגם בעל מקצוע. כנס לפורום תפוז או שתחכה לתגובתו.
  7. לא מעניין אותי ההגבלה! זה חוק מעולה לפי דעתי וחוק גאוני, אבל מלווה לחצי שנה? למה?! אני אומר שעם המלווה מאושר לחצי שנה צריך להפגין ! אנחנו לא נישב בשקט כל פעם שה"ממשלה" וה"שרים" הדפוקים האלה מוציאים חוק אידיוטי שאני אפילו לא יודע איך הם חושבים עליו.
  8. שלום לכולם חוק "נהג חדש" אושר היום בקריאה ראשונה בכנסת. השבוע הוא אמור להיות מאושר בקריאה שניה ושלישית. ידיעה עוד יותר מאכזבת: שר התחבורע שאול מופז (אבו- טיר) מתכוון להעלות את תקופת המלווה לחצי שנה. האם נישב בשקט ונקבל את ההגבלה הקשה הזאת או שנעשה משהו בנושא? *עריכה* פורסם גם בYNET
  9. הייתי מציע שבמקום מאזדה 3 2.0 תלך על פוקוס החדשה 2.0
  10. למה אתם כאלה קשים? מה איכפת לכם? עולה לכם כסף? אני זה שמפסיד לא? על תתביישו, עלי! אני לא מבין, בן אדם רוצה לעשות פרויקט מעניין ויחודי, למרות שלא בטוח שהוא יצא כל כך טוב, אתם ממש פסימים. אני בטוח שהסאב הזה באמת יותר איכותי מה "אקספלוז'ן " שיש לי באוטו..... אז כל דבר יותר טוב ממנו לא? אנא, עזרה!
  11. תודה, אך בכל זאת אני מתכוון לעשות זאת, אתם תראו שזה יעבוד. אצל מי אני מתקין את זה? אצל מתקין? או שחבר בפורום יכול לעזור לי?
  12. Niv A

    מאזדה 3 VS גולף V5

    למאזדה, כמו שאמרו לפני הגה מעולה, והתנהגות כביש טובה. מאובזרת ביותר (6 כ"א אוויר, מערכת בילט אין וכ'ו) די בטוחה, 4 כוכבים בטיחות, כנ"ל הגולף. חסרונות - צפופה, איכות פנים לא הכי טובה, נפוצה כמו אוויר, וסחירות לא בשמיים. גולף - רכב יותר יחודי, איכותי וחזק יותר. בקשר ל3, אתה מדבר על 2.0 לא?
  13. למה אתה כזה פסימי? אני לוקח את הפרוייקט על אחריותי, אני מבקש עזרה וטיפים, זה הכל. את הפרויקט אני אעשה בכל מקרה
  14. אמרו לי שצריך מתאם מתח או משהו כזה לא? יש לי מגבר באוטו, אך השאלה למה פשוט אי אפשר לחבר אותו כמו סאב רגיל. המגבר לא ממש חזק, 300 וואט....ולא ניראה לי שהוא ישרוף אותו. וגם עם כן, לא ממש יכאב לי על הלב.
  15. שלום לכולם בקצרה- יש לי סאב וופר אקטיבי של חברת Eltax. אין לי מושג ממש לגבי ההספקים והכל, אך הגודל שלו הוא 10 אינץ'. לפי מה שהבנתי הסאב איכותי מאוד, אך לעולם לא השתמשתי בו והוא סגור בארון . אין לי גם כוונה להשתמש בו בזמן הקרוב, ולכן במקום שיתייבש בארון החלטתי לעשות פרוייקט קטן- לחבר את הסאב הביתי לאוטו. הבנתי שהתליך כרוך בהוצאות , כי לסאב אין מגבר פנימי. איך אני עושה את התהליך הזה, כמה זה אמור לעלות לי ומה התוצאה הסופית? תודה מראש
  16. בעייתית מאוד. ולכן גם לא מומלץ. היא גם יותר יקרה, ופחות יפה מהסוזוקי. למה לקבל פחות ביותר כסף?
  17. תשובה ממש מפורטת. למה בדיוק דני?
  18. החלטה? אנחנו קונים בישבילך את האוטו? את זאת שצריכה להחליט
  19. ההונדה גם בהרבה יותר חסכונית. 17 בממוצע. אני בכל מקרה הייתי הולך על הסוויפט גם בגלל המחיר, השנתון וגם בגלל שהיא יותר יפה
  20. די אנשים כבר חפרתם. בקיצור אין הגבלה של נוסעים עד להודעה חדשה. מלווה מהיום רק לחודשיים! מובן?!
  21. אתה טועה. לסמארט אין שוק, ובינתיים הם נמכרות במחירון -
  22. מי זה אוראל? תפסיק להתנהג כמו ילד קטן.
  23. מי שמוציא רישיון אחרי ה1.11 יש לו מלוה חודשים. מי שהוציא לפני- 3 חודשים (מה שכתוב ברישיון) הגבלת נוסעים- ירדה לכולם
  24. לא ממש. את המלווה הבנו, בקשר להגבלת נוסעים, לא ממש.
×
×
  • תוכן חדש...