החוק של ה2 נוסעים הוא החוק החשוב ביותר לדעתי.
נסעתי עם חברים באוטו מלא, ותאמינו לי שזאת חוויה מאוד לא כיפית.
הרבה רעש, בלאגן, צפופית,אין מקום, מוזיקה גבוהה, והסחת דעת אחת יכולה לגמור את העסק לא יפה.
לעומת זאת, שאני נוסע עם חברים שיש להם את ההגבלה של ה2 מקומות, יש שקט, אין בלאגן, הנהג מרוכז בכביש.
אבל מה- ברגע שיש את החוק הזה, יותר מכוניות על הכביש ויותר סיכוי לתאונות דרכים.
מצד שני, המלווה זה חוק די גרוע, כי אלה שאין מי שילווה אותם נדפקים.
ובקשר להגבלה, מישהו יודע עם זה מתבטל או לא?
תודה