Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. אבל ברישיון רשום שאתה נהג חדש לא? אז עם שוטר עוצר אותך, הוא חושב שיש עליך הגבלה של 2 נוסעים כמו כל אלה שהוציאו רישיון לפני ה1.11 והם נהגים חדשים
  2. שלום אמיר. חיפשתי לפי הצעתך בפורום, אך לא מצאתי את תשובתי. אשמח עם תעזורו לי בקטע הזה. תודה
  3. מה המחירים שמבקשים עליהם? איך מצאת MR2 אוטומטית?! :) עם אתה יורד ממנה אשמח לקבל תטלפון בה"פ. בעקרון, שניהם מהנות לנהיגה, לשניהם הנעה אחורית, אך לMR2 מנוע מרכזי, שעלות הטיפולים במנוע כזה יקרה יותר מאשר במנוע "רגיל". למאזדה סחירות יותר טובה.
  4. בתוך אחד שנוהג (לא רכב שלי) כבר 4 חודשים , 3 פעמים בשבוע על הקורולה, אני יכול להגיד רק דברים טובים על האוטו הזה. איכות פנים מעולה, נוח, אמין, צריכה דלק טובה, שוק טוב, מאובזר. המאזדה לפי דעתי היא ההפך, אני רק דחפתי את היד לדיפון דלת וכבר ראיתי שהסוף שלו קרב. צפופה מאוד מאוד מאחורה, לעומת הטויוטה שהיא בהרבה יותר מרווחת. לדעתי, הקורולה גם יותר יפה .
  5. והיא גם לא חסכונית (בפרופורציה) כמו הפיג'ו. סתם טנק שמן, שלא תצליח למכור גם אחרי שנה.
  6. עכשיו אני ישאל ההפך. יש לי סאב אקטיבי, של מערכת ביתית, איך אני יכול לחבר אותו לאוטו וכמה זה יעלה לי?
  7. יש לך האמר? בקיצור, הZX וה306 מבוססות על אותם המכלולים. ה306XSI יותר מהנה לנהיגה מכל 106, היא גם יותר מרווחת וגם יותר גדולה, אבל גם יותר יקרה. תלוי מה אתה מעדיף, 106 במצב טוב ועם ידים נמוכות, לא ניראה לי שממש תמצא. כנ"ל לגבי ה306. לגבי הZX, דווקא יש אפשרות שתמצא.
  8. לא מחר זה ה1.11, ההגבלות חלות עליך באותו יום שהדפיסו לך את הרישיון.
  9. המיאטה האדומה שמפורסמת ביד 2 ב86 היא של אחיך?
  10. יש מישהו שמגיע היום?
  11. החוק של ה2 נוסעים הוא החוק החשוב ביותר לדעתי. נסעתי עם חברים באוטו מלא, ותאמינו לי שזאת חוויה מאוד לא כיפית. הרבה רעש, בלאגן, צפופית,אין מקום, מוזיקה גבוהה, והסחת דעת אחת יכולה לגמור את העסק לא יפה. לעומת זאת, שאני נוסע עם חברים שיש להם את ההגבלה של ה2 מקומות, יש שקט, אין בלאגן, הנהג מרוכז בכביש. אבל מה- ברגע שיש את החוק הזה, יותר מכוניות על הכביש ויותר סיכוי לתאונות דרכים. מצד שני, המלווה זה חוק די גרוע, כי אלה שאין מי שילווה אותם נדפקים. ובקשר להגבלה, מישהו יודע עם זה מתבטל או לא? תודה
  12. מישהו בבקשה יכול לתת תשובה בקשר לחוק ה2 נוסעים, למה הוא לא מתבטל? תודה
  13. Niv A

    BMW סדרה-6 החדשה ...?

    ריצ'ארד יחזור לתוכנית אחרי התאונה? או שבטח כל העונה תתעכב וכ'ו עם הוא יחזור?
  14. Niv A

    BMW סדרה-6 החדשה ...?

    תודה על הלינקים מתי טופ גיר חוזרת מהפגרה?
  15. :roflmao: חשבתי שרק אני מכיר את המילה הזאת
  16. בואו נגיד ככה שמבחינת האמינות, ה1.6 ידנית בהרבה יותר אמינה. עולם אחר.
  17. אני הייתי לוקח הלוואה מהשוק האפור, תנאים הכי נוחים. סתם, אנחנו לא יועצי השקעות למינהם, הדרך הכי טובה לקחת הלוואה כזאת היא באמת דרך הבנק שלך.
  18. כלום, פשוט מחכה שיגמר לך המלווה. התקנות החדשות לא חלות על אלה שהוציאו רישיון לפני ה1.11
  19. ELTAX ואין לי מושג לגבי הספקים וכ'ו, לא רשום שם
  20. אני לא מבין, עם הם חזרו לחוק הקודם, שזה חודשיים מלווה, למה הגבלת הנוסעים עדין נשארה? היא צריכה להתבטל גם
  21. אז למה הMR2 עדין מופיע בקטלוג מוטוקאר?
  22. הוא לא שווה יותר מ300-400 ש"ח אני לא מנצל אותו, וזה דווקא יהיה פרוייקט מעניין. בכמה השקעה מדובר?
  23. תודה רבה לך אבל אפשר בבקשה לדעת את הדגמים המומלצים שיש בתקציב שלי? תודה
  24. שלום לכולם חוק המלווה , עד להודעה חדשה , יורד מה1.11.06 לחודשיים בלבד.
  25. חברים, הבן אדם נסע כמעט ב500 קמ"ש בשעה, התרסק ויצא בלי פגע, זה באמת נס משמיים שאף אחד לא מבין.
×
×
  • תוכן חדש...