Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. משתתף בצערך מוטי
  2. לדעתי הקאמרי באמת העסקה הכי טובה שאפשר לקבל. הלוצרן מגיע עם מנוע מיושן, איכות חומרים ירודה, ותג מחיר גבוה מהקאמרי 2.4.
  3. יד ראשונה בחיים לא תמצא. טוב נו אולי תמצא, אבל יהיה קשה , אבל מאוד קשה למצוא. הם נמכרות די מהר , אבל יש אחת בלוח פוקוס שכבר חודש מופיעה שם ומשום מה לא קונים אותה....מוזר. רוצים עליה 102 אלף ש"ח
  4. יפנית מצ'וקמקת? הפוקוס היא כמעט מכונית יפנית אני עדין ממליץ על הקורולה....
  5. רכב שבחורות מאוד נמשכות אליו. נמכר בהרבה מתחת למחירון, סחירות ושוק גרוע.
  6. הייתי מחפש אודי TT. בקתציב שלך נכנסות בכיף שנת 2000-2001. לא ניראה לי שאתה מחפש רגב ספורטיבי, לא רכב בעל לוק ספורטיבי והTT תענה על הדרישה.
  7. ההונדה גם די מיושנת. הקורולה הכי עדיפה מבין כולם
  8. ההונדה הרבה יותר יקרה. הסובארו עולה 165 והיא מגיעה בגרסה די מאובזרת. המחיר הזה, אתה תקבל בהונדה 2 כריות אוויר בקושי, וטאסות ( ) אני הייתי הולך על הסובארו
  9. Niv A

    פונטו קבריולט

    לא פתחת כבר נושא מלפני כמה ימים? בקיצור, גג חדש עולה כמה אליפם, תלוי לאיזה רכב.
  10. קבריולה או קופה. אני דווקא מהמר שזה Z4
  11. אתה יודע לקרוא? הוא אמר מאזדה 323 , ולא מאזדה 3. אני מבין כולם הייתי הולך על הקורולה\פוקוס.
  12. פשוט בושה מישהו יודע במקרה איזה BMW יש לו?
  13. Niv A

    חדשות רכב.

    פשוט מדהימה לדעתי! פיאט שיחקו אותה הפעם.
  14. גם אני לא הבנתי *הסבר*
  15. לא יודע, אבל אני רוצה באמת לראות מה קורה איתה באתר של משרד הרישוי. ואנשים פה זורקים דברים בלי הוחכות, אני רוצה לראות שלפני החוק נסיון של ה3 חודשים, היה באמת חודשיים בלי מלווה. ומישהו יודע משהו בקשר לתאריך הדיון שהממשלה דנה על החוק?
  16. תודה רבה אבל איך אפשר באמת לבדוק שהחוק של ה2 חודשים מלווה באמת חקוק והוא לא על תנאי או משהו כזה?
  17. 12345 (!!!)
  18. Niv A

    27.11 מפגש מכוניות בקריון

    אפשר עוד פרטים על האירוע?
  19. Niv A

    חדשות רכב.

    המנוע כמובן מוגדש נכון?
  20. סליחה? שחכתם את הונדה ג'אז?
  21. Niv A

    קוואליר 2400

    עם אני לא טועה, מנוע 2400 נמכר רק בדגם הקבריולה
  22. זה בדיוק האפשריות היחידות שיש לך, או ל מכור למגרש או לרדת לפחות 20 אחוז מהמחירון. דבר נוסף שאתה יכול לעשות זה לתקן את הבעיות הנ"ל
  23. אולי אל תהפכו את השרשור הזה לויכוח? אני רק מחפש תשובה לשאלה, זה הכל.
  24. קיבלת את ההצעה במוסך אחמד פיצוצי צבע בע"מ?
  25. יש אי הבנה ענקית, אף אחד לא יודע מה באמת יהיה, יכולים ביום אחד להאריך\לשנות את התקנה שקיימת היום, ועם לדוגמא לא התייחסו לזה, לא יהיה מלווה כלל או שיהיה מלווה לחודשיים? מישהו יכול לתת בבקשה תשובה בדוקה
×
×
  • תוכן חדש...