יד ראשונה בחיים לא תמצא.
טוב נו אולי תמצא, אבל יהיה קשה , אבל מאוד קשה למצוא.
הם נמכרות די מהר , אבל יש אחת בלוח פוקוס שכבר חודש מופיעה שם ומשום מה לא קונים אותה....מוזר.
רוצים עליה 102 אלף ש"ח
ההונדה הרבה יותר יקרה.
הסובארו עולה 165 והיא מגיעה בגרסה די מאובזרת.
המחיר הזה, אתה תקבל בהונדה 2 כריות אוויר בקושי, וטאסות ( )
אני הייתי הולך על הסובארו
לא יודע, אבל אני רוצה באמת לראות מה קורה איתה באתר של משרד הרישוי.
ואנשים פה זורקים דברים בלי הוחכות, אני רוצה לראות שלפני החוק נסיון של ה3 חודשים, היה באמת חודשיים בלי מלווה.
ומישהו יודע משהו בקשר לתאריך הדיון שהממשלה דנה על החוק?
יש אי הבנה ענקית, אף אחד לא יודע מה באמת יהיה, יכולים ביום אחד להאריך\לשנות את התקנה שקיימת היום, ועם לדוגמא לא התייחסו לזה, לא יהיה מלווה כלל או שיהיה מלווה לחודשיים?
מישהו יכול לתת בבקשה תשובה בדוקה