Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. בקיצור, עם X עובר טסטס ב5.11 ועדין לא דנו על החוק הזה ולא שינו אותו, אז יש לו חודשיים מלווה וללא הגבלת נוסעים? במקרה וידונו עליו, תוך כמה זמן חוק (או שזה בכלל תקנה) עובר בכנסת? תוך כמה מינימום זמן? תודה
  2. בקיצור, אתם גולשים מהנושא.
  3. רק מי שיוציא רישיון אחרי ה2.11... מי שמוצי רישיון ב30.10 יש לו מלווה + 2 נוסעים , מי שמוציא ב2.11 פתור. נכון, זה באמת טיפשי, כמו שהחוק שמי שמוציא רישיון על קטנוע גם מתבטל לו, גם טיפשי.
  4. דבר עם bar72, והוא יסביר לך יתרונות\חסרונות של הרכב הנ"ל
  5. חברים יקרים, תודה רבה על התגובות, אבל למה להפוך את הנושא לויכוח. לא שאלתי עם החוק הזה טוב או לא טוב, שאלתי עם יחדשו את החוק בתקופה הקרובה. דיברתי עם כמה אנשים שמבינים, ואמרו שחוק לוקח מינימום חודש לאשר אותו בכנסת, אך חוק המלווה הוא בעצם תקנה, שאותה ניתן לחדש\לשנות תוך מספר ימים ואפילו יום.
  6. שלום לכולם בחדשות ערוץ 2 פורסמה הכתבה הזאת . בכתבה מציינים שחוק הנסיוני שנכנס ב2.11.04 האומר שנהג חדש חובה עליו מלווה 3 חודשים והגבלה של 2 נוסעים ברכב, מתבטל בקרוב ב2.11.06. השאלה שלי היא כזאת, האם ב2.11 החוק כבר לא יהיה תקף , עד שידונו עליו מחדש? למה לא דנו עליו עד עכשיו ולא מתכוונים לחדש אותו? אשמח לקבל מידע בנושא תודה
  7. תודה לכולם עדכון בקרוב
  8. האם בגיר ידני יש אפשרות לקיק?
  9. דבר ראשון שתה כוס מים קרים. דבר שני, עם היית קורא את כל ההודעה בלי לקרוא רק חלקים, היית מבין שזה רכב בישביל חבר , ולא בישבילי. אני בחיים לא יקנה קרייזלר נאון
  10. תודה לכולם, אבל צריך שתיהיה גם אמינה
  11. Niv A

    חדשות רכב.

    הפולו סדאון מאחורה מזכירה את הS40 דור קודם
  12. פשוט מדהים! :0 כמה פרארי'ז במקום אחד!
  13. תודה רבה איציק, אבל חבר שלי חייב את האבזור המינימלי הזה ....לפחות. הוא מנסה להוציא את הרכב הכי בטיחותי שהוא יכול עד 20 אלף ש"ח. עם אפשר לקבל מידע נוסף על הנאון, תודה.
  14. 106 ראלי, 306, וולקן....
  15. תודה לכם הקרייזלר בעלת בעיות אמינות? אני מכיר כמה אנשים, שחוץ מכמה טיפולים בדירים במוסך, הקרייזלר שלהם לא נכנסה למוסך בחיים. היונדאי אחלה אופציה, גם הפולו. יש עוד הצעות? תודה
  16. שלום לכולם חבר בעל תקציב של 20 אלף ש"ח, לא כולל ביטוחים וישור קו, מחפש רכב שיהיה קצת בטיחותי, ושיכלול אביזרי בטיחות מינימליים כמו 2 כריות אוויר וABS, שזה חובה. הוא מחפש רכב משנת 94 ומעלה, אוט' ועם הדרישות בטיחות הנ"ל. אין הרבה רכבים עם אבזור בטיחות כזה בשנים הנ"ל, אבל מצאנו כמה דברים בתקציב: קרייזלר נאון ורובר 214. אני ממליץ לו להתרחק מהרובר בגלל הגיר, ובגלל חוסר האמינות. הבחור דווקא די מתעניין בקרייזלר נאון, שהמחיר שלה הוא ברצפה, ושמעתי שהרכב די אמין ולא עושה בעיות מכמה אנשים שמחזיקים ברכב. הרכב ניראה די נחמד, הוא גם אוט' וגם בעל 2 כ"א וABS. אשמח לקבל עוד הצעות
  17. שהוא רכב מעולה, ודי אמין שלא עשה לנו בעיות ומכרנו אותו ב20 מתחת למחירון
  18. Niv A

    חדשות רכב.

    לא ממש.....לפני המתיחת פנים של ה75 לפני כמה שנים, הרכב היה די יפה ואלגנטי
  19. Niv A

    חדשות רכב.

    כמה סרטונים
  20. Niv A

    אאודי A4

    מכלולים זהים לגולף\פסאט של אותם שנים. מנוע 1600 100 כוחות סוס מנוע 1800 125 כוחות סוס די רעשני. הייתי ממליץ על ה1600 מבחינת האמינות
  21. נו איך היה בצילומים? קצת לשמוע חוויות
  22. אני מתכוון לשפר אותה כמובן, אבל לאט לאט. תודה רבה לכם
  23. תודה רבה, אבל אני מעדיף לקנות חדש. אשמח לקבל עוד הצעות
  24. אין אחד שמשלב את שני הדברים יחד? אבל אני מעדיף דיוק. ובקשר ליד שניה, אולי רק מגבר. והאם הGTO שבלינק בהודעה הראשונה שעולה 999 ש"ח, זה הGTO דיוטי פרי? תודה
  25. שלום ותודה לכולם קצת בילבלתם אותי, אבל אני רוצה להבין- למה לא לקנות 6X9? שמתי לב שאצלי באוטו אני לא ממש מרגיש אותם...אני מרגיש רק את הקידמיים, אך למה לוותר על האחוריים? יש לי בארון רמקולים 6X9 של פיוניר, שווים 450 ש"ח, האם להתקין אותם ולוותר על 6X9? ואין לי מושג איזה סאאב ואיזה מגבר לקחת, חשבתי על משהו של סדרת הpunch הידועה, או קיקרלמינהם. אני מחפש סאב שלא ידפוק יותר מידי תראש, ושיהיה מדויק, אבל מצד שני שידע לתת קצת בומים. תודה
×
×
  • תוכן חדש...