Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. Niv A

    שאלה| עצירה על כביש רטוב

    אצלי באוטו זה הכי מוזר. בגשם הראשון הייתי על 30 קמ"ש ולחצתי בכוונה על הברקס בישביל לבחון את הצמיגים. 2 הידים היו על ההגה בחוזקה, אבל שלחצתי על הברקס האוטו מקבל זווית ולא עוצר בקו ישר. למה זה?
  2. Niv A

    מי זכה בפורשה ?

    איך אתה יודע? ממקור אמין?
  3. Niv A

    מי זכה בפורשה ?

    אולי תגיעו לנקודה ?
  4. Niv A

    מי זכה בפורשה ?

    מישהו יכול להסביר לי איך מבררים את מספר המזל הזוכה? נכנסתי לאתר של מקדונלדס- חרשתי אותו ואין זכר למספר. בזבזתי דקות ארוכות בטלמסר וגם שם אין שום רמז. תודה ניב
  5. נראה ממש מרשים. תשמעו, כביש 431 עמד ביעדים שלו סך הכל. נכון שיש את הפאקים עם המעקות בטיחות אבל לבינתיים זה לא מפריע לאף אחד. לפי דעתי אולי מעצ קיבלו קצת שכל ובאמתה דבר הזה ירוץ מהר. אני אישית חושב שכביש 1 הוא הכביש הכי זוועתי במדינת ישראל, וחבל שכך. ניב
  6. הרכב הזה יגיע לייצור? ניב
  7. אני רכשתי שבוע שעבר את ה5800 לאחר שימוש של שנה וחצי בN95. במילה אחת - מכשיר מדהים. לא מבין מה אתם מתבכיינים, חוץ מהמצלמה שהיא קצת פחות טובה מזאת של הN95, ה5800 טוב ממנו בהכל. אני ממש מאוהב במכשיר. ניב
  8. שלום לכולם. יצא לי לראות כמה רכבים בכבישי ישראל עם לוחית רישוי לבנה, והמספרים בצבע אדום. בצד הלוחית רישוי כתוב "במבחן". [ מה זה בדיוק אומר ? תודה ניב
  9. ביואיק לאקרוס הנוכחית עם מנוע ה3.8 ליטר מאיצה מ0-100 ב8.4 שניות, אז כן היא יותר מהירה מהאקרוד.
  10. שלום לכולם. היום נכנסתי לאתר של ביואיק וההבחנתי שהחל שיווקה בארה"ב של הלקרוס החדשה. נכנסתי לפרטים טכניים וניסיתי למצוא נתוני ההאצה ל100 למנוע ה3.6 וגם למנוע 3 ליטר, אך לצערי הרבה לא מצאתי. כזכור לי גם בדגם ה"קודם" לא פוסמו ביצועים . יש למישהו מושג איך אני יכול להשיג נתונים אלו? תודה ניב
  11. תודה רבה רבה
  12. שלום לכולם. אני מחפש בישביל אימא שלי את השיר הראשון שמופיע בפרומו לעונה החדשה של "מועדון לילה". את הפרומו אפשר לראות כאן : http://www.fav.co.il/index.php?dir=app_misc&page=vod&op=view&id=45874 השיר הוא משנות ה80. תודה לכולם ניב
  13. Niv A

    BMW Z4 בישראל

    ניראית מדהים! באמת באמת שעם היה לי את הכסף הייתי קונה אותה בלי לחשוב פעמיים. אבל עדין, מי יותר טובה, היא או הTTS? ניב
  14. א. תערוך את הכותרת. ב. בטח יש לו את ה2.0T בעלת ה200 כ"ס. הרכב הזה מאיץ ל100 שניות באיזור ה7 שניות, ולא 6 כמו שאמרו לך. ניב
  15. לא יודע למה , אבל היא מזכירה לי את הC5 החדשה. מתי יוצאת סדרה 5 חדשה? ניב
  16. אותי תפסו שם לפני כמה חודשים עם ממלז.....סעו בזהירות. ניב
  17. Niv A

    פיאט וקרייזלר מתאחדים

    איך יכול להיות שההשקעה שלהם בקרייזלר היא 0 דולרים? ניב
  18. ולפי דעתי ודעת רבים אחרים היא ממש מכוערת. ניב
  19. אז ככה: לי עדין לא יצא להיות בעלים של רכב, אך אני מקווה שבקרוב כן. אפשר על היסטוריית הרכבים של אבא שלי מ15 שנה האחרונות. 1993- וולוו 940. 1994- וולוו 960 3 ליטר . לאימא באותה שנה הייתה BMW סדרה 3. 1996- וולוו 960 עם אותו המנוע רק הצורה היותר חדשה. 1996- ביואיק לה סייבר 1997- GMC ספארי 1999- סאאב 9000CD שנת 95 2001- אופל אומגה CD ביזנס 2003- סאאב 9000 טורבו CS. 2007 והנוכחי - סיטרואן C5 שנת 2004. ניב
  20. נשמע מדהים. מעניין כמה היא תעלה, ומהם רמות האבזור. עם ה3 ליטר תעלה בסביבות ה160-180K ש"ח - קנינו. ניב
  21. תשמע, העסקה שסגרת היא ממש טובה, עם הבעייה היא רק במזגן אז תילך על זה. אנחנו החלפנו איזה חלק חשוב במזגן וזה עלה 600 ש"ח, אז התיקון שלך אני מאמין יעלה קצת פחות. 32K לאוטו עם נתונים כל כך טובים +סאן רופ = שווה. ניב
  22. השבי לא בדיוק רכב שטח. זה קרוסאובר\מיניוואן ויש אפשרות לקנות אותו עם הנעה 4 על 4. השבי בסגנון הביואיק רנדוו. ניב
  23. +1 אשמח לשמוע לגבי נתונים טכניים ואבזורים. מישהו יודע מתי היא תשווק בארץ? ניב
×
×
  • תוכן חדש...