Jump to content

שחר 1

  • הודעות

    1,091
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי שחר 1

  1. עדיף מפרטי לדעתי
  2. אם הדרישה העיקרית היא אמינות, עדיף לוותר על איביזה (ועל כל רכב עם גיר רובוטי דו מצמדי). בלנו אמינה, אבל צריך להיות מודעים לבעיה שיש שם בהגה, וגם להתחשב בעובדה שזה רכב בסיסי מבחינת אבזור (מיועד במקור למדינות מתפתחות). סוויפט עדיפה עליה מכמה בחינות.
  3. יש לשברולט רכבים לא אמינים, ספארק לא אחד מהם. מדובר ברכב אמין לא פחות מהפיקנטו, חסכוני יותר, חזק יותר וגם זול יותר (בדיוק בגלל הסטיגמה).
  4. לא זה ולא זה, אלא שברולט ספארק ידנית.
  5. שחר 1

    פיאסטה 1200 ידנית

    אני נוסע בערך 70-30 לטובת בין עירוני, ממוצע לאורך זמן 15.4 קילומטר לליטר. מחושב אוטומטית באקסל שלי. ל1 ל20 ממוצע אני לא חושב שתגיע, גם בנסיעות בין עירוניות בלבד. לגבי האמינות - מדובר במנוע אמין מאוד, בלי בעיות מוכרות (אצלי לדוגמה הרכב מ2012, עם 155 אלף קילומטר ולא אוכל טיפת שמן). המנועים האחרים שנתת כדוגמאות אלה מנועים שיש להן מחלות מוכרות.
  6. פורד פיאסטה ידנית. היא מגיעה במקור בלי בקרת שיוט, אבל להוסיף בקרה זה קיט של 35 דולר מעליאקספרס ושעתיים עבודה. עשיתי את זה כבר ב2 פיאסטות...
  7. מנוע 1.6 דיזל אמין יותר, אבל הוא לא מוצע כבר כמה שנים.
  8. יאריס 2014 היא עם מנוע בעייתי שאוכל שמן בכמות גדולה. ממש לא שווה את המחיר שמשלמים עליה. אפשר לחפש יונדאי i30 (עד 2014), קיה פורטה או פיאט טיפו.
  9. עדיף להוריד את הרכב מהכביש לפני שאתה מוכר אותו. תחתמו על חוזה שאתה מוכר את הרכב לפירוק בלבד. לגבי הביטוח, זה גם מה שאני מכיר. בגלל שביטוח חובה הוא חובה, אי אפשר סתם לבטל אותו. 1000 שקל נשמע קצת אופטימי, אבל תנסה.
  10. גם סופר מיני כמו i20 עלולה להיות קצת קטנה לצרכים האלה. אולי עדיף משפחתית קומפקטית.
  11. הבעיה היא לא עם נסיעה של 3000 בחודש, אלא העובדה שהיא מוכרת אחרי תקופה כל כך קצרה. זה מחשיד (לא בהכרח שזו לא הזדמנות, אבל זה בהחלט מחשיד).
  12. כל עוד הרכב מוקפא יותר מחודש, מקזזים את זמן ההקפאה.
  13. מעולה. אפשר עכשיו גם להוריד רכב מהכביש באופן מקוון, או שאת זה עדיין לא הוסיפו?
  14. אתה שוב מגזים, ולא קצת. אותו חייל בר מזל יכול גם לקנות רכב קצת יותר מוצלח באותו התקציב, והוא ייהנה גם מרכב לבסיס וגם ירוויח יותר מבחינה מוטורית. לקחת את מה שאמרתי בצורה הכי דיכוטומית שאפשר...
  15. עכשיו אתה מגזים
  16. אתה מתכוון לsx4 הרגיל או הקרוסאובר? הרגיל אחלה, לקרוסאובר יש בעיות גיר.
  17. פוקוס בשנתונים האלה עם בעיות גיר. אטראז' זה פחנוע שאני לא הייתי ממליץ עליו לאף אחד. i30 היא אחלה סך הכל. בסיד בשלב מסוים גם נכנס גיר רובוטי (לא זוכר איזו שנה), אז צריך לבדוק שזה מלפני.
  18. ידני אופציה?
  19. ברגע שעברת את רף המס יהיו לך מיסים (מעמ ומס קניה), ועמלות שחרור של חברת השליחויות. לא יעזור להתלונן במקרה הזה.
  20. זריזים מקדימים 😂
  21. היאריס עם מנוע 1.3, לא רק שלא שווה את המחיר המוגזם בגלל הסמל, היא גם לא אמינה כמו שמצפים ממנה. מדובר במנוע עם מחלה מוכרת שגורמת לצריכת שמן מוגברת.
  22. האלטו אכן הייתה ידנית. פיאסטה מרגישה הרבה יותר "אוטו". היא יושבת יותר יציב על הכביש, במיוחד במהירות גבוהה. גם הנוחות טובה הרבה יותר (מבחינת שיבושים בכביש ורעשי רוח). פיאסטה ידנית היא עם מנוע 1.25. פיאסטה 1.4 באה עם גיר אוטומט פלנטרי בלבד.
  23. יכול להיות. אני רחוק מלהבין מה רוב החיילים חושבים...
  24. אתה טועה ב2 ההנחות
  25. ישראלים מחפשים "יפני" בלי להבין מה הם קונים. זה משפיע באופן משמעותי מאוד על מחירי הרכבים המשומשים, הרבה פעמים בלי הצדקה.
×
×
  • תוכן חדש...