Jump to content

שחר 1

  • הודעות

    1,091
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי שחר 1

  1. אין לי ניסיון אישי עם הרכב הזה, אבל הבנתי שסוזוקי ספלאש גבוה יחסית לקטגוריה שלו. זה גם רכב זול ואמין, אז אולי הוא יתאים.
  2. כן, זה בעייתי. תעשה טיפול עכשיו.
  3. זה פלילי, ועדיין המון סוחרים עושים את זה...
  4. מאוד לא מומלץ להתעכב עם טיימינג. מקרה של קריעת רצועה יכול לגרום נזק רציני מאוד. גם אין קשר בין טיימינג לטיפול רגיל, אפשר להחליף טיימינג בלי להחליף שמן...
  5. מה שבטוח, אם אתה מחליט כן לקנות את הדגם עם המנוע 1.2 - רק אחד שטופל כל 10 אלף בשמן של טוטאל בתקן הנכון, ותמשיך לטפל בו בצורה הכי טובה (כולל טיימינג כל 60 אלף או 4 שנים).
  6. הרבה יותר קל ליפול על רכב דפוק כשקונים אותו ב10 אלף מאשר ב20-30...
  7. הייתי שמח לעזור, אבל אני לא מהאזור. אני רק רוצה לציין שממש לא כדאי לתקוע מברג בפילטר. הסיבה לכך היא שגם עם מברג הוא לא בהכרח יצא, ואז אי אפשר לנסוע עם הרכב כי יש חור בפילטר.
  8. בלאי טבעי יקר מאוד באופן יחסי, שלא קיים ברכבים אחרים. מבחינתי זה חוסר באמינות. רכב מ2019 עם 90,000 קילומטר זה רכב שבילה רוב חייו בבינעירוני, שאלה נסיעות שפחות שוחקות את המצמדים. ברכב הקודם לא היה גיר רובוטי וגם לא מנוע טורבו, זה לא אותם מכלולים בכלל. יש להם לא מעט רכבים עם תקלות די רציניות. החל ממנועים עם בעיות באספקת שמן, ועד מנועים שנשרפים. אני באופן כללי נגד הכללה של חברות, צריך לבדוק לגבי כל דגם ושילוב מנוע-גיר לגופו.
  9. הדור החדש לא כל כך אמין. עלות החלפת מצמדים בגיר הרובוטי הזה יקרה יחסית.
  10. זה לא טוב למנוע שהשמן מעל המקסימום.
  11. מבחינת אמינות יש לידני יתרון ברור
  12. לא יודע לגבי התאונות, אבל שינוי מספר רישוי זה אומר שהעבירו את הפוליסה מהרכב הקודם. שינוי מספר רישוי בפוליסה, חסר משמעות.
  13. אני ממליץ על פיאסטה ידנית. אני עם אחת כזו 2012, וזה רכב פשוט נהדר.
  14. אני נסעתי שעתיים כל כיוון ברכבות כדי לקנות את הרכב שאני איתו היום (ובסוף עשיתי את הנסיעה הזו פעמיים, כי התברר שיש ריקול ואי אפשר להעביר בעלות). אם המוכר נראה אמין, שולח מראש הרבה תמונות, פירוט היסטורית טיפולים וכו' - אין לי בעיה לנסוע גם יותר.
  15. תתקנו אותי אם אני טועה, אבל זה לא סוללה ומנוע של byd בטויוטה החשמלית?
  16. זה רכב שתוכנן ע"י טויוטה, הוא זהה לחלוטין לטויוטה אייגו, לא רק המנוע.
  17. לגבי ביטוח - בהשוואות האינטרנטיות המחירים גם ככה יקרים יותר מאשר אם מתקשרים לחברת הביטוח עצמה. תעשה סקר שוק של טלפונים לכמה חברות ביטוח.
  18. אוקיי, עשיתי חיפוש. נראה שהבעיה קיימת רק בספארק מהשנים 2011-12, אז אפשר לקנות ספארק החל מ2013 בראש שקט (המנגנון הוחלף ממכני להידראולי).
  19. למה? יש שם מחלה של דוושה נשברת?
  20. 108 מנוע 1.0 זהה לחלוטין לטויוטה אייגו (גם סיטרואן c1 זהה להן). זה רכב אמין. מנוע 1.2 הוא מנוע של פיג'ו והוא כבר קצת בעייתי. ספארק ידנית בהחלט מומלצת. לדעתי זו המיני הטובה בקטגוריה.
  21. לא הבנתי איזה גלגל הרכבתם, אם הגלגל המשיך להתגלגל. לא נראה שיש במכונה הזו מקום לגלגל ספייר...
  22. חצי מיכל או חצי מדיד? אם מדובר בחצי מדיד - "אכילת" 100 מ"ל שמן ל1000 ק"מ זה תקין. תמלא במקרה הצורך, ותמשיך לעקוב כדי לראות אם זה מחמיר.
  23. כן, מדובר בגיר al4. הוא די בעייתי, אבל שיפוץ שלו זה משהו שמכוני גירים בישראל כבר מכירים די טוב. אם החלק החשוב מבחינתך ברכב זו האמינות - זה לא הדגם האופטימלי.
  24. ואז תחליף למנוע משומש שאתה לא יודע מה עבר עליו. לא משתלם...
  25. אבל זה עדיין יותר מהנה מסוויפט. ההגה והשלדה הם אותו הדבר גם בגרסה האוטומטית.
×
×
  • תוכן חדש...