בלאי טבעי יקר מאוד באופן יחסי, שלא קיים ברכבים אחרים.
מבחינתי זה חוסר באמינות.
רכב מ2019 עם 90,000 קילומטר זה רכב שבילה רוב חייו בבינעירוני, שאלה נסיעות שפחות שוחקות את המצמדים.
ברכב הקודם לא היה גיר רובוטי וגם לא מנוע טורבו, זה לא אותם מכלולים בכלל.
יש להם לא מעט רכבים עם תקלות די רציניות. החל ממנועים עם בעיות באספקת שמן, ועד מנועים שנשרפים.
אני באופן כללי נגד הכללה של חברות, צריך לבדוק לגבי כל דגם ושילוב מנוע-גיר לגופו.