Jump to content

שחר 1

  • הודעות

    1,091
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי שחר 1

  1. אלטו לא תהיה נוחה לנסיעות בין עירוניות. מחזק את ההמלצה לגבי פיאסטה. רכב מעולה ונוח בכלום כסף.
  2. חובה להחליף את הצמיג הזה, ואם הזוג על אותו סרן כבר בני שנתיים - אז תחליף את שניהם. לא כדאי להחליף לצמיגים סינים, כי הם נחותים מצמיגים איכותיים בכל קנה מידה. צמיג זה הדבר היחיד שמחבר אותך לכביש, בבטיחות לא משחקים.
  3. אני יודע שאירופאית ידנית זה רכב שיכול להיות אמין. אבל מנוע טורבו יהיה יותר קפדן ממנוע אטמוספרי בנוגע לביצוע טיפולים בזמן. ולצערי נראה שטיפולים כל 10 או 15 אלף על השעון לא יקרו (למיקרה יש ברזומה גם 30k בלי טיפול פעם אחת), אז אני חושב שכשמשקללים את זה - קליאו תהיה פחות אמינה.
  4. חיסכון פחות חשוב מאמינות ונוחות. איך הסוויפט מבחינת נוחות נהיגה?
  5. אבא שלי רוצה להתחדש (כרגע עם מיקרה ידנית 2015), וחשוב לו שהשנתון יהיה יותר מתקדם מהרכב הנוכחי. מעבר לשנתון, הכי חשובה האמינות (כולל אם מאחרים בטיפולים. אני מנסה להשגיח שלא יהיו איחורים, אבל לא ממש מצליח). הקריטריון השני זה נוחות. מיקרה רכב נוראי מבחינת נוחות, כל נסיעה מסתיימת עם כאבי גב. הרכב הבא צריך להיות יחסית נוח, כדי להימנע מכאבי הגב. בנוסף כדאי גם שהרכב יהיה חסכוני, כי מדובר בנסועה של 25-30K בשנה. התכנון הוא להחזיק את הרכב יחסית הרבה שנים (הוא עם הנוכחי כבר 5 וחצי שנים). הדגמים שחשבתי עליהם (ואמורים להיות מתאימים מבחינת אמינות) הם הונדה ג'אז, טויוטה יאריס ומאזדה 2. הנעלם העיקרי הוא הנוחות, כי זה קריטריון שלא פשוט למצוא עליו מספיק מידע. למישהו יש ניסיון עם הדגמים האלה ויכול להגיד עד כמה הם נוחים? או אולי המלצות לדגמים אחרים שעומדים בקריטריונים? תודה!
  6. פורד פיאסטה ידנית יכולה להתאים לך. רכב אמין, נוח, עם חווית נסיעה טובה. אני מחזיק אחת 2012 ומאוד מרוצה. החיסרון העיקרי של הרכב הוא חוסר בכוח, המנוע קצת חלש. אבל כל עוד לא נוסעים המון בדרכים הרריות ולא מחפשים רכב חזק באופן מיוחד - זה לא מפריע.
  7. יופי של מדריך, הוא עזר לי מאוד כשקניתי את הרכב שלי. רעיון טוב לצרף אותו לפה, אבל אולי אפשר כבר לנצל את הבמה הזו ולשאול מה קורה עם האתר של הכנופיה? למה הוא נופל כל כך הרבה לאחרונה?
  8. 137 אלף ב8 שנים זה קצת יותר מהממוצע בישראל, לא הייתי פוסל על זה. השאלה היא פחות כמה הרכב נסע, אלא באיזה תנאים (עירוני או בין עירוני), ובעיקר איך הוא טופל.
  9. בהתחשב בעובדה שמחירון לוי יצחק משוקלל לרכב יוצא פחות מ20,000, לדעתי המחיר שאתה מבקש גבוה מדי.
  10. איביזה עם מנוע 1.4 וגיר ידני זה רכב נהדר ואמין. יש שם בעיה אחת - המאדה של המזגן. המקורי בעייתי, תוודא שהוחלף. אם לא הוחלף, תבדוק שהרכב נמצא בתביעה הייצוגית, ואז תהיה זכאי להחזר על התיקון, בכפוף להצגת קבלה. אגב, נקודה שכדאי לשים לב אליה - הביטוח על איביזה יחסית יקר.
  11. זה גם לא שסיאט נסגרת עכשיו. היא עדיין ממשיכה לייצר רכבים עד סוף העשור, והיא תהיה חייבת לספק להם חלפים עוד שנים אחרי.
  12. מעבר לעובדה שהמנוע בעייתי, הבדיקה הזו לא שווה את הנייר שהיא כתובה עליו.
  13. מחירון יד 2 זה לא בדיוק המדד. מחירון לוי יצחק יותר משמעותי הרבה פעמים. בפועל סיריון זה רכב די נפוץ בלוחות, ואם המוכר רוצה להיפטר ממנו מהר הוא יכול להוריד את המחיר. זה לא בהכרח אומר חתול בשק, אבל כמובן שצריך לבדוק טוב את הרכב לפני הקניה בפועל.
  14. אחלה שרשור, מועיל מאוד למי שחושב לקנות כזה רכב (כמוני 🙂). @Eli R מתכנן למכור? 😉
×
×
  • תוכן חדש...