Jump to content

שחר 1

  • הודעות

    1,091
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי שחר 1

  1. תחליף מוסכניק
  2. התכוונתי שהמצמדים יצטרכו החלפה מהר יותר, ויש גם סיכוי יותר גבוה שהמכטרוניקס ידרוש החלפה או שיפוץ. אתה צודק שלא ניסחתי את עצמי כמו שצריך.
  3. לא אמרתי שיצטרך, אמרתי שזה יכול לקרות. לגבי המצמדים, הם דורשים החלפה בקילומטראז נמוך יותר מאשר שמצמד בגיר ידני דורש החלפה, בממוצע. זה קורה בין השאר בגלל החלפות הילוכים בתדירות גבוהה בפקק, כשהגיר "מנחש" לא נכון מה ההילוך הבא (משלב לשלישי את המצמד שלא מחובר למנוע, ואז כשבולמים בפקק הוא משלב בחזרה לראשון). החלפות תדירות כאלה גם מחממות את הגיר, מה שגורם לשחיקה מהירה עוד יותר.
  4. ההבדל הוא שהעלות של החלפת מצמדים גבוהה הרבה יותר מבגיר ידני, כי יש 2 כאלה, ושהם נשחקים מהר יותר מאשר בגיר ידני לרוב. ועל סמך מה אתה מניח שהמכטרוניקס לא יצטרך החלפה? זו בעיה שבהחלט קיימת לפעמים בגיר dsg...
  5. הנסועה שלך ברובה עירונית או בין עירונית? לנסיעות בין עירוניות בלי פקקים הגיר הזה לא נוראי כל כך. המצמדים יצטרכו החלפה מתישהו, וזו לא הוצאה קטנה, אבל מרוויחים חיסכון בדלק. לעומת זאת, בנסיעות עירוניות או פקוקות המצמדים והמכטרוניקס עובדים הרבה יותר קשה, והם יצטרכו החלפה בשלב מוקדם יותר.
  6. מדובר בדרך כלל בכמה שניות, לא הרבה יותר מזה. אם זה המתנה ארוכה יותר, ברור שאני מעביר לניוטרל.
  7. הסלד נשאר יציב בעמידה בניוטרל, או שהוא עולה ויורד?
  8. אני עושה את זה, אבל עדיין יש מצבים שחובה לעצור לעמידה.
  9. כן, רכב אמין. במיוחד הידני.
  10. גם בעמידה בפקק כשתכף צריך שוב לנסוע אתה מעביר לניוטרל? אני הרבה פעמים נשאר בראשון עם קלאץ' לחוץ במצב כזה.
  11. מדובר פה ב2011, זה הדור הקודם...
  12. מבחינת גודל הרכב, סופרמיני מספיקה לזוג + 1. אם אין סיבות אחרות לרצות להשתדרג, לדעתי אין צורך (אני יוצא מנקודת הנחה שאין סיבות נוספות להחלפת הרכב, כי לא ציינת סיבות כאלה).
  13. ההנחה שלך שגויה, לפחות בשוק הנוכחי. הביקוש לרכבים ידניים די קשיח, וההיצע מצומצם, מה שגורם למכירה של רכבים ידניים להיות די קלה.
  14. אם מדובר בצמיג בן חצי שנה בלבד, שנהגו עליו רק 4000 ק"מ, לא חובה להחליף זוג.
  15. מה זאת אומרת אלה האופציות היחידות? אין מקורי בארץ? ברור שיש...
  16. אני מניח שהטורקי המדובר זה teknorot. גם זה וגם טלוסה זה זבל. או שתקנה מקורי, או שתזמין מחו"ל משהו איכותי כמו למפורדר.
  17. אני לא באמת מכיר את הרכבים האלה, אבל אני יודע שהביטוח של מאזדה 3 הוא מהיקרים ביותר, כי זה רכב מאוד גניב.
  18. האוטומט בשנתון הזה (עד 2012) אמין.
  19. עדיף את הגיר dsg של ואג מאשר את המנוע פיורטק של psa, לדעתי.
  20. לא, אי אפשר. כשמורידים מהכביש חייבים לשלם את החוב. לי גם יש רכב שירד מהכביש, ניסיתי עכשיו "לשלם" באתר, וזה לא נתן לי להמשיך.
  21. ידני אופציה?
  22. 700-800 סל"ד בעמידה זה תקין.
  23. כשאתה קונה רכב חדש (או יחסית חדש) ומחליף כל כמה שנים אתה מפסיד הכי הרבה מירידת הערך. ירידת הערך הגדולה ביותר היא בשנים הראשונות של הרכב.
  24. שחר 1

    העברת בעלות ריקול

    בערך 3-4 ימים. לרכב שקניתי בנובמבר סיימו את הריקול ביום ראשון. ביום רביעי העברנו בעלות.
  25. תוסיפו הונדה ג'אז לאופציות. אבא שלי היה בהתלבטות דומה לפני כמה חודשים, וזו היתה הבחירה בסוף. i20 או פאביה יהיו פחות מוצלחות מבחינת אמינות בנסיעות עירוניות, בגלל הגיר הרובוטי.
×
×
  • תוכן חדש...