Jump to content

שחר 1

  • הודעות

    1,091
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי שחר 1

  1. אלטו ל80 קילומטר ביום? אני מרחם על הגב של מי שעושה כאלה נסיעות עם אלטו.
  2. שחר 1

    מחיר מכירה לטויוטה 2002

    תוריד את האפליקציה של לוי יצחק ותבדוק שם את המחירון. אתה גם יכול לראות מודעות דומות ביד 2, באיזה מחיר הן מתפרסמות (שהוא לא בהכרח מחיר סגירה). רמז - לא מספר 5 ספרתי...
  3. שחר 1

    מובילאיי

    לא מכיר את הדגמים של מובליאיי, אבל בשביל לקבל את ההנחה באגרת רישוי אתה לא יכול להתקין בעצמך. צריך שיבוא מתקין מטעם מובילאיי להתקין לך ברכב, והוא אחר כך מעדכן את הסטטוס במשרד התחבורה.
  4. תחפש פורד פיאסטה ידנית. הסופר מיני עם הvalue for money הכי גבוה בפער. אני עם אחת כזו ומבסוט.
  5. לדעתי אין צורך להינעל לא על שנה ולא על קילומטרים. הרבה יותר חשוב שהרכב טופל כמו שצריך. אני קניתי לפני כמה חודשים פורד פיאסטה ידנית מ2012, עם כמעט 150 אלף קילומטר, במצב מכני מעולה. כן יש כמה חלקי מתלה וגומי שצריך להחליף (חלק כבר החלפתי וחלק עוד יוחלף), אבל הגיל לא בהכרח מעיד על מצב מכני גרוע.
  6. אתה מודע לעלויות השוטפות של החזקת רכב? חוץ מדלק וביטוח יש גם עלות של טיפולים שוטפים, תיקונים שצריך (ויהיו כאלה ברכב ישן, גם אם הוא אמין), רישוי וכו'. בערך כל המשכורת הצבאית תצטרך להיות מופנית להוצאות הרכב. אחרי שאמרתי את זה - ידני אופציה?
  7. אפשר להתקין 88h במקום 84h. המשמעות היא שהצמיג יהיה קצת פחות נוח.
  8. בשביל לדבר עם בן אדם תשלח ווטסאפ עם המילה נציג למספר הזה: 052-635-0003
  9. הגיר לא אמין. אם אתה מחפש פיאסטה - או ידנית, או אוטומט עד 2012 (מנוע 1.4).
  10. אני לא מכיר ספציפית בדגם הזה, אבל אמורה להיות דרך להגיד למחשב הרכב שהגלגלים החליפו מקום.
  11. אם מחליפים זוג צמיגים - חשוב לשים את החדשים מאחורה ואת האחוריים להעביר קדימה.
  12. שריקות מהבלמים הרבה פעמים לא קשורות לאיכות הרפידות והצלחות, אלא לעובדה הפשוטה והמצערת שברוב המוסכים לא מגרזים את אוזני הרפידה בגריז נחושת.
  13. זו לא הבדיקה הכי מקצועית, אבל תמדוד עם מולטימטר מה המתח של המצבר כשהרכב כבוי. אם המתח פחות מ12 (אם בודקים מיד אחרי נסיעה ארוכה גם יותר מזה), המצבר בסוף חייו.
  14. אם המצבר תקין לא אמור להיות הבדל מהבחינה הזו. אתה לוקח ממנו את אותו הזרם, אין הבדל אם הוא אחרי או לפני טעינה. זה כן יכול לשנות אם המצבר בסוף חייו.
  15. למה לא הונדה ג'אז חדשה יותר? בדור שהגיע ב2015 נוספו לא מעט מערכות בטיחות.
  16. ידני אופציה?
  17. רוב הכסף היה על "עמלת הוצאת אישורים" (150). רק 30 היה על השחרור עצמו. וזה כשאני השגתי את האישור הזה בעצמי בתוך כמה דקות. הם פשוט לא קיבלו אותו...
  18. לי היה סיפור דומה ממש לאחרונה עם dhl, בהזמנת בולמי זעזועים אחוריים. מילאתי את הטופס, קיבלתי ממשרד התחבורה אישור ייבוא, שלחתי אותו לdhl, והם למרות זאת חייבו אותי ב180 שקל על השחרור (מדובר בחבילה שעלתה פחות מ75 דולר). אחרי לא מעט וויכוחים איתם (גם בטלפון וגם במייל), נאלצתי לשלם.
  19. אין ולא היה ריקול על המנוע הזה. מה שכן קורה זו החלפת מנוע בעקבות הכשל שם. לפעמים היבואן עושה את זה על חשבונו, בתור מחווה של רצון טוב (או בלי מחווה, אם זה קרה בתוך תקופת האחריות המורחבת). כל הפוקוס שהגיעו בשנתון הזה (וגם בשנתונים עד 2019 כולל) הגיעו עם המנוע הבעייתי. אתה יכול לחפש אחת שהוחלף לה מנוע.
  20. גם בכביש 40 יש שיטפונות.
  21. כי מדובר במנוע עם רצועת טיימינג טבולה בתוך השמן, שאם לא מחליפים אותה בתדירות גבוהה (כל 4 שנים או 60 אלף קילומטר) היא מתפוררת בתוך המנוע, סותמת את מעברי השמן ויוצרת בעיות מאוד רציניות.
  22. החלפת הטיימינג שבוצעה לפני 4 חודשים היתה הראשונה שבוצעה לאורך חיי הרכב? אם כן, הייתי נמנע ממנו.
  23. שחר 1

    פיג'ו 208

    קיה ריו או יונדאי i20 הן אחלה אופציה בתקציב הזה (הקיה פחות נפוצה, אבל משום מה היא זולה יותר למרות שהן זהות). סוזוקי סוויפט גם מעולה, אבל כנראה תצטרך להתפשר יותר על השנתון. תשקול גם פורד פיאסטה עד 2012 (מנוע 1.4). רכב נוח יותר מהמתחרות, ומתומחר זול בלי סיבה אמיתית. החיסרון שלו זה צריכת דלק גבוהה באופן יחסי.
  24. לא תמיד יש חורים כדי לשחרר את הצלחת באמצעותם.
  25. מישלן מתייבשים מהר בשמש הישראלית. אני ממליץ על פאלקן ze310, התקנו רביעייה במידה הזו לפני חודש.
×
×
  • תוכן חדש...