לי היה סיפור דומה ממש לאחרונה עם dhl, בהזמנת בולמי זעזועים אחוריים.
מילאתי את הטופס, קיבלתי ממשרד התחבורה אישור ייבוא, שלחתי אותו לdhl, והם למרות זאת חייבו אותי ב180 שקל על השחרור (מדובר בחבילה שעלתה פחות מ75 דולר).
אחרי לא מעט וויכוחים איתם (גם בטלפון וגם במייל), נאלצתי לשלם.