את באמת מודעת למחירי הביטוח? זה סדר גודל של 6000-7000 מינימום לחובה וצד ג', וברכב בשווי 30 אלף לא בטוח שכדאי לוותר על מקיף...
וזה בלי לדבר על עלויות שוטפות של טיפולים ותיקונים, שגם ברכב שנחשב אמין יכולים בקלות להגיע לאלפי שקלים בשנה.
המלצה שלי - אם אפשר, תחכי עד שתעבור שנה מהוצאת הרישיון. זה יוזיל את מחירי הביטוח באופן משמעותי.
במיוחד כשבחצי השנה הראשונה חייבים מלווה, ואז הרכב יהיה במילא פחות שימושי.