Jump to content

שחר 1

  • הודעות

    1,091
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי שחר 1

  1. ידני אופציה? כמה אנשים אמורים לנסוע ברכב?
  2. מיצובישי ספייסטאר או שברולט ספארק. בלנו לא כדאי בגלל שיש שם תקלה סדרתית בהגה, שמתנהלת עליה תביעה בבית משפט.
  3. לא כדאי לקנות כאלה חלקים מעליאקספרס. תקנה מאתרים מוכרים ואמינים כמו cars245.
  4. כשהרכב עומד ללא תנועה, ראשון נכנס חלק?
  5. אלה לא רכבים נוחים במיוחד...
  6. פיאסטה ידנית. רכב אמין ומאוד נוח.
  7. ג'אז לא תיכנס בתקציב בשנתון נורמלי.
  8. פיאסטה ידנית. רכב מאוד נוח ביחס לקטגוריה שלו.
  9. את באמת מודעת למחירי הביטוח? זה סדר גודל של 6000-7000 מינימום לחובה וצד ג', וברכב בשווי 30 אלף לא בטוח שכדאי לוותר על מקיף... וזה בלי לדבר על עלויות שוטפות של טיפולים ותיקונים, שגם ברכב שנחשב אמין יכולים בקלות להגיע לאלפי שקלים בשנה. המלצה שלי - אם אפשר, תחכי עד שתעבור שנה מהוצאת הרישיון. זה יוזיל את מחירי הביטוח באופן משמעותי. במיוחד כשבחצי השנה הראשונה חייבים מלווה, ואז הרכב יהיה במילא פחות שימושי.
  10. פות"ש כתב שהוא מחפש אייגו ודומותיה. אייגו בתקציב של 26 אלף זה בטח רכב בן 7-8, אולי אפילו פחות. לקנות רכב בכזה גיל יד שלישית זה יד קצת גבוהה, אבל לא באופן דרמטי.
  11. גם אחרי שאני התקנתי אייוואקס ברכב הקודם שלי, היה רשום ברשיון רכב את אותו המשפט.
  12. לא אותו powershift, אבל שניהם בעייתיים מבחינת אמינות...
  13. מעבר לעבר הספציפי של הרכב הזה, המנוע אקובוסט הזה לא אמין במיוחד, והגיר power shift ידוע כבעייתי, ולא סתם.
  14. למה? אתה תשלם כפול על העבודה של ההחלפה (שכאמור דורשת פירוק סעפת).
  15. במיקרה החלפת פלאגים זה סיוט. צריך לפרק את הסעפת כדי להגיע לפלאג השמאלי ביותר, וזה הרבה עבודה. הפלאגים המקוריים הם פלאגים פלטינום, שלפי היצרן מרווח ההחלפה שלהם הוא כל 100 אלף. אני ממליץ להישאר עם פלאגים פלטינום, כדי לחסוך את העבודה של פירוק והרכבת הסעפת בהחלפת הפלאגים בתדירות גבוהה.
  16. אבל למה להוסיף אלפים בשביל i20, אם אפשר לקנות פיאסטה מ2011-12 בתקציב המקורי? זה רכב אמין לא פחות מi20 באותם שנתונים.
  17. לא רק שהמשלוח יקר, גם עלולים לעשות בעיות במכס עם היבוא. בלמים עדיף לקנות בארץ לדעתי.
  18. מצטרף להמלצה של @yulianx. פיאסטה 1.4 (עד 2012) עדיפה על יאריס 2005 בכל פרמטר בערך.
  19. מחשיד מאוד. אל תוותר על בדיקה מטעמך, הבדיקה שהמגרש מציג לך לא שווה כלום.
  20. רכב שהיה צריך החלפת צלחות אחרי 40 אלף קילומטר, זה רכב שנהגו איתו בצורה די אגרסיבית על הדוושות. מתאים להשכרה...
  21. לא קרוב. חובה וצד ג' לנהג צעיר שרק הוציא רישיון יעלה לפחות 6000, וכנראה שיותר לכיוון ה8000-9000.
  22. הנה דוגמה. תבחר רכב ספציפי בשנתון ספציפי, שם יש פירוט. למטה גם יש רשימה מפורטת של שילובי מנוע-גיר-מרכב-רמת אבזור. תבחר את הרלוונטי, שם אפשר לראות בדיוק איזה מנוע וגיר יש ברכב, וגם עוד הרבה פרטים.
  23. זה תלוי בעיקר בקילומטרים, פחות בזמן. זה תלוי מאוד גם בסגנון הנהיגה, וכמה אחוז ממנה היה בפקקים. פקקים שוחקים את המצמדים מהר הרבה יותר מאשר נסיעה רציפה, כי הגיר מחליף הילוכים בתדירות גבוהה ומתחמם כתוצאה מכך.
  24. זה לא קשור לאם הרכב מטופל או לא. החלפת מצמדים זה דבר שיקרה בעתיד, כי זה בלאי טבעי. פשוט בדו מצמדי הוא מגיע יחסית מהר ועולה יחסית הרבה, כי יש 2 מצמדים. אני לא זוכר בדיוק את העלויות, אבל כמה אלפים.
×
×
  • תוכן חדש...