Jump to content

שחר 1

  • הודעות

    1,091
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי שחר 1

  1. שחר 1

    פיג'ו 208

    ידני אופציה, או רק אוטומט?
  2. את זה אפשר לבדוק בקלות היום, לפי מספר רכב באתרים כמו משומשת.
  3. בנסועה כזו החיסכון של היברידי כמעט חסר משמעות, ומביא איתו עלויות נוספות של ביטוח סוללה ועלות רכישה גבוהה יותר. מצטרף להמלצה על הונדה ג'אז.
  4. נראה שאתה צודק, כי אין לרכב הזה מודעה פעילה ביד 2.
  5. בהנחה שאתה הזמנת את הבדיקה, זו בדיקה טובה.
  6. בשביל לתקן אותו צריך לפרק את כל הדשבורד. במוסך זה יעלה כמה אלפים טובים. אפשר להחליף חד פעמית מקור לחום ולהפך גם בלי לפרק את הדשבורד, אבל זה לא הדבר הכי טריוויאלי. לא משהו לעשות בכל פעם שרוצים להחליף.
  7. יש שם מחלה מוכרת של בורר מצבים במזגן שנהרס, ותיקון עולה כמה אלפים. רוב מי שזה התקלקל אצלו פשוט השאיר את המזגן על קור קבוע. כדאי לקחת בחשבון.
  8. לדעתי עדיף פורד פיאסטה עד 2012. קצת פחות חסכונית (לא הבדל גדול מדי), אבל נוחה יותר, זולה יותר וגם אמינה.
  9. ידני אופציה, או רק אוטומט?
  10. למה דווקא 2 הרכבים האלה?
  11. גם בשלדה תמיד יש x. תמיד יהיה משמעות נמוכה עם לחיצות פח וכאלה, גם אם אין משהו אמיתי.
  12. המשפט הזה בעיקרון אומר שאם יהיו בבדיקה ליקויים בשלדה, גיר או מנוע - הוא יחזיר לך את מחיר הבדיקה. בפועל, לא משנה איזה ליקויים יהיו - הוא לא יחזיר לך את מחיר הבדיקה, בתירוצים שונים. הסיבה שלדעתי עדיף לקנות מפרטי היא שאצל סוחרים הרבה יותר קל ליפול על רכב בעייתי (לא חסרים אפילו מקרים של אנשים שקנו רכב מסוחר ואחר כך גילו שהרכב היה אבדן להלכה), וגם אם תמצא רכב במצב טוב אתה תשלם יותר מאשר מה שתוכל למצוא מפרטי, כי גם הסוחר מרוויח.
  13. המנוע 0.9 זהה למנוע 0.9 של קליאו. הוא חזק מספיק, הרכבים דומים מאוד בגודל, הסנדרו רק יותר גבוה.
  14. המשפט הזה לא שווה כלום, ובכללי עדיף לקנות מפרטי ולא מסוחר.
  15. הייתי מחפש פיאסטה ידנית משנתון דומה. הרבה יותר רכב באותו כסף, ואמינות דומה. ואני אומר את זה בתור אחד שהיתה לו מיקרה ועכשיו עם פיאסטה, שתיהן ידניות.
  16. אז הבדיקה טובה. חוץ ממה שציינו, הייתי בודק מה הסיפור עם בורר עוצמת איוורור, ומה העלות של תיקון. יש רכבים שזה יכול להגיע לסכומים משמעותיים (תקלה ידועה בניסאן מיקרה, למשל). אפשר להתמקח גם על זה.
  17. מי הזמין את הבדיקה? העובדה שבמנוע ומערכת קירור אין איקס, מחשידה שהבדיקה אולי לא אמינה. אתה הזמנת אותה?
  18. הכוונה שלי היא מה יקרה במידה והלקוח יבקש ממוסך יבואן לא להחליף פילטר מזגן. תפוג האחריות?
  19. אם במוסך יבואן לא יחליפו את מסנן המזגן, זה יסיר את האחריות? להבנתי זה לא אמור להשפיע, כי זה לא משפיע על המצב המכני של הרכב.
  20. גם אם סוגרים הרבה מתחת למחירון, לא 20 אחוז מתחת למחירון משוקלל...
  21. אתה יוצא מנקודת הנחה שטסלה עם 200 אלף קילומטרים תאבד כמעט 50 אחוז מהמחיר של טסלה עם קילומטראז' ממוצע. לדעתי הגזמת. בדקתי לדוגמה על פריוס פלוס בת 6 עכשיו (מ2018). מחירון "רגיל" 86 אלף, מחירון משוקלל עם 200,000 ק"מ - 65 אלף. 75 אחוז מהמחירון הרגיל. גם אם תגיד שרכבים בכזה מצב נמכרים מתחת למחירון, עדיין המחיר שרשמת נמוך מדי לדעתי.
  22. אבל פות"ש נוסע הרבה. הוא יקנה עכשיו טסלה חדשה, ועוד 3 שנים שוב תהיה לו טסלה בת 3 עם קילומטראז' גבוה וירידת ערך משמעותית. ההפסד במקרה הזה יהיה יותר משמעותי, וזה בלי להתייחס לעלות ההלוואה.
  23. לא מאבדים רצף ביטוחי אם מבטחים צד ג'. רק אם מבטחים חובה בלבד מאבדים את הרצף הביטוחי.
  24. שחר 1

    חידוש ביטוח

    הם בדרך כלל אומרים את זה כדי ללחוץ, אבל לרוב אם לא תסגור אתה תוכל לקבל את אותה הצעה אחר כך, או אולי אפילו הצעה טובה יותר.
  25. Ddpai z50/z40 עם קיט חניה.
×
×
  • תוכן חדש...