Jump to content

שחר 1

  • הודעות

    1,091
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי שחר 1

  1. אם רוצים הנאה - פורד פיאסטה עד 2012 נותנת גם הנאה מנהיגה וגם אמינות, אבל עם צריכת דלק גבוהה יותר.
  2. אם הרצועה לא הוחלפה מעולם - אתה כבר באיחור של שנתיים.
  3. אני ממליץ לחפש סוזוקי סוויפט או ספלאש (אם לא צריך את הגודל של הסוויפט). לא חסכוני כמו איביזה, אבל מדובר ביחידת הנעה אמינה יותר.
  4. יאריס בטווח השנים המדובר לא הרבה יותר טובה. יש שם מחלה של "אכילת" שמן מוגברת. כמה קילומטרים את מתכננת לנסוע בשנה?
  5. גם השמן מ2005, או שהחלפת שמן גיר בעבר?
  6. דרך דואר ישראל אין עמילות מכס, יש מכס ומע"מ. אני הזמנתי זוג משולשים של למפורדר ולא שילמתי שקל לדואר או למכס, כי הזמנתי אותם בנפרד (בהפרש כמה ימים) וכל אחד מהם עלה פחות מ75 דולר.
  7. בארץ המחיר יקר, לכן עדיף לקנות אותו מאמזון. לא. אני לא יודע איך זה ספציפית במגאן, אבל בדרך כלל בקליפר האחורי צריך לכווץ בסיבוב, מה שאי אפשר לעשות עם המכווץ הפשוט. זה דורש ערכה שאפשר לקנות בעליאקספרס.
  8. כדאי להכפיל, כי ביטוח לאומי משלם את דמי הניהול עד גיל 21, וגם אחרי זה מדובר בדמי ניהול נמוכים באופן משמעותי ממה שאפשר להשיג באופן פרטי. כמובן שזה בהנחה שהחיסכון בקופת גמל במסלול מנייתי, ולא בבנק.
  9. כנראה שעשו "תספורת" לקילומטראז'...
  10. תמיד יש הימור מסוים, אבל אם קונים מאדם פרטי שעושה רושם אמין, שמראה היסטוריית טיפולים, מציג דוח סליקה נקי (או מקסימום עם תאונות קטנות), בנוסף לבדיקה במכון - זה כבר נותן סיכוי גבוה לקניה מוצלחת.
  11. זה דורש ת"ז של הבעלים, מספר רכב ותאריך בעלות של המוכר. כל הפרטים האלה נמצאים ברשיון רכב. אל תיסע עד אליו בלי לבדוק את זה לפני כן, אם תיסע ואחר כך תגלה שהרכב עבר תאונה זה יהיה סתם בזבוז זמן...
  12. כמו שבוקי כתב קודם, לארץ לא הגיעו הגרסאות החלשות יותר מ82 כ"ס.
  13. מבחינת אמינות - רק חסרונות. מבחינת כוח - מדובר במנוע טורבו, והוא חזק בהרבה מהמנוע האטמוספרי.
  14. 4.5 שנים זה הרבה למצבר, אבל אורך החיים של מצבר תלוי בעיקר באופי השימוש ברכב. אם נוסעים ברכב כל יום, במיוחד אם מדובר בנסיעות בין עירוניות - המצבר ישרוד הרבה יותר זמן מאשר מצבר ברכב שנוסע רק פעם-פעמיים בשבוע.
  15. אני לא בטוח ב100 אחוז, אבל אני חושב שהמנוע 175 כ"ס הגיע עם הבלוק מנוע המשופר, והוא בסדר גם אם לא עבר החלפה.
  16. המנוע עם 82 כ"ס הוא בלי טורבו
  17. המנוע החלש יותר דומה (רצועת תזמון טבולה וכו'), אבל בלי טורבו ובלי הזרקה ישירה, לכן הרצועה פחות מתפוררת.
  18. מהאופציות האלה - לדעתי קוגה. אם הוא עבר החלפת מנוע אצל היבואן, זה כבר מנוע בלי המחלה של דליפת נוזל קירור לחלל הצילינדר, וזה מנוע סך הכל אמין חוץ מהתקלה הזו. הגיר הוא פלנטרי, כך שמשם לא אמורות להיות בעיות.
  19. הוראות יצרן לא מספיק מחמירות במקרה הזה, צריך להחליף שמן ורצועת תזמון בתדירות גבוהה יותר מהוראות היצרן כדי לשמור על המנוע. אבל אם השאלה היא האם הרכב יעבוד 5 שנים בלי לעשות בעיות רציניות? פה כנראה התשובה חיובית.
  20. לא מדובר במנוע אמין... יש על המנוע הזה שרשור ארוך בפורום, מוזמן לקרוא.
  21. הביטוח של רכב לא גניב זול משמעותית מהביטוח של רכב גניב, למרות שהמחיר עלה אצל כל הרכבים.
  22. אם לא הוחלפה, אז תחליף. כבר עברו 5 שנים על הרצועה הזו, לא הייתי מסתכן בלהשאיר אותה.
  23. החיסרון העיקרי של הפיג'ו הזו זה המנוע הבעייתי שלה. אם אתה רוצה שהוא לא יעשה בעיות, תחליף רצועת טיימינג כמה שיותר מהר (אלא אם יש החלפה בהיסטוריה של הרכב), ותעשה לו טיפול כל 10 אלף או שנה, בשמן שעומד בתקן שצריך. בנוסף, החלפת רצועת טיימינג צריכה להתבצע כל 4 שנים או 60 אלף קילומטר, ולא לפי הוראות יצרן. יש על המנוע הזה שרשור ארוך בפורום... https://carsforum.co.il/topic/651105-מנוע-psa-12-puretech-השרשור-המרוכז-לגבי-עניין-האמינות-של-רצועת-התזמון-הטבולה-בשמן/
  24. מה הסיבה לזה? ראיתי בספר רכב של הפיאסטה שלי שיש הוראה להחליף כריות אוויר אחרי 15 שנה, למה דווקא המספר הזה?
  25. למה דווקא אלה? מדובר ב2 רכבים עם צריכת דלק גבוהה באופן יחסי. לשברולט ספארק יש צריכת דלק הרבה יותר טובה מל2 הרכבים שציינת.
×
×
  • תוכן חדש...