החיסרון העיקרי של הפיג'ו הזו זה המנוע הבעייתי שלה.
אם אתה רוצה שהוא לא יעשה בעיות, תחליף רצועת טיימינג כמה שיותר מהר (אלא אם יש החלפה בהיסטוריה של הרכב), ותעשה לו טיפול כל 10 אלף או שנה, בשמן שעומד בתקן שצריך.
בנוסף, החלפת רצועת טיימינג צריכה להתבצע כל 4 שנים או 60 אלף קילומטר, ולא לפי הוראות יצרן.
יש על המנוע הזה שרשור ארוך בפורום...
https://carsforum.co.il/topic/651105-מנוע-psa-12-puretech-השרשור-המרוכז-לגבי-עניין-האמינות-של-רצועת-התזמון-הטבולה-בשמן/