Jump to content

שחר 1

  • הודעות

    1,091
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי שחר 1

  1. ואם היה רק צד ג', אתה לא מאבד את הביטוח אוטומטית. במקרה שלי היה רק צד ג', הפעלתי את הביטוח כי הייתי אשם, ואחרי שהורדתי את הרכב מהכביש ביטלתי את הפוליסה. קניתי רכב אחר בתוך פחות מ3 חודשים, אבל זה לא היה מאוד רחוק מזה, אז אני רוצה לדעת מה קורה במצב שכן עברו 3 חודשים (בתקוה לא להגיע אליו אף פעם).
  2. ואם (תיאורטית) לוקח לנהג 3 חודשים לקנות רכב חדש אחרי תאונה, והוא ביטל את הביטוח לרכב שהלך טוטאלוס - הוא איבד את העבר הביטוחי שלו? נשמע כמו נוהל מוזר.
  3. בשנתון הזה אין בעיות גיר, אבל יש בעיה במנוע. הייתי קונה רק רכב שהוחלף לו מנוע בחברה.
  4. רק מ2013 הגיר הוא רובוטי. עד 2012 מדובר בגיר פלנטרי 4 הילוכים.
  5. הונדה ג'אז גם חסכונית. לדעתי היא פתרון טוב בשבילך. אל תלך על הסיטרואן (או בכללי מנוע 1.2 פיורטק), עם הנסועה שלך אתה תצטרך להחליף רצועה כל 3 שנים (סדר גודל של 2000-2500 שקל), וגם זה לא מבטיח חסינות מבעיות במנוע.
  6. אני עם פורד פיאסטה 2012 ידנית, ויכול להמליץ עליה בלב שלם. האוטומט עד 2012 גם מעולה.
  7. כמה אתה נוסע בשנה, שחשובה לך צריכת הדלק?
  8. הכוונה היא שלכווץ עם אילתורים לא יהיה נוח ומהיר כמו לכווץ עם כלי ייעודי (שלא עולה הרבה בעליאקספרס), ויש סיכוי שלא תצליח בלי כלי ייעודי. מבחינתי הסיכוי (גם אם קטן) שאני אצטרך להחזיר הכל ולעשות את כל העבודה מההתחלה (או להשבית את הרכב עד שאתארגן על פתרון) אומר שאני אוודא שיש לי את כל מה שצריך לפני העבודה.
  9. לא. את הקדמי אפשר עם אלתורים כאלה ואחרים (כמו קליבה או דברים כאלה), למרות שזה לא אופטימלי. את האחורי אי אפשר בלי כלי ייעודי.
  10. מכווץ קליפר זה לא בשביל להוציא את הקליפר (הוא יוצא בקלות, כמו שכתבת), אלא בשביל להכניס את הרפידות החדשות, שהן עבות יותר מאלה שהוצאת. הבוכנה לחוצה יותר מדי, וצריך לדחוף אותה בחזרה.
  11. תשווה את מה ש"יכול ליפול" בשני הרכבים ואת מה שבוודאות בשניהם, ולא את מה שבוודאות ברכב אחד למה שאולי ברכב השני. תשווה החלפת או שיפוץ מנוע (שאולי תקרה) לשיפוץ מכטרוניקס (שאולי יקרה), והחלפת טיימינג (שבוודאות תקרה) להחלפת מצמדים (שבוודאות יקרה, אבל אם נוסעים בין עירוני רוב מוחלט של הסיכויים שבתדירות נמוכה יותר מאשר טיימינג בפיורטק).
  12. בגדול כן. כדאי גם לנקות את מובילי הקליפר משאריות הגריז, ולשים שם גריז סיליקון חדש. וגם צריך מכווץ קליפר, כמו שאמרו.
  13. בתור אחד שעשה את העבודה הזאת לראשונה לפני מספר שבועות, אני יכול להגיד שחששתי לפני, אז חפרתי הרבה באינטרנט וראיתי מספיק סרטורנים ומדריכים כדי להרגיש שאני מסוגל לבצע את זה. העבודה בפועל ממש לא היתה מורכבת, ולמרות שעשיתי את זה לבד היא לא לקחה לי הרבה זמן, והכל הלך חלק.
  14. נכון, אבל בdsg העלות פחותה מאשר בפיורטק. וכשמכניסים למשוואה את הצורך בהחלפת טיימינג (שעולה יותר מאשר בvag) בתדירות גבוהה - גם אם לא יהיו תקלות בכלל בפיורטק, זה כנראה לא משתלם.
  15. אם חשובה האמינות, כדאי לוותר על מנוע 1.2 פיורטק. עדיף dsg (איביזה במקרה הזה) מאשר פיורטק, במיוחד אם נוסעים בעיקר בין עירוני.
  16. דבר דומה קרה גם בפיאסטה בגלל הגיר הרובוטי.
  17. אין סיבה להמשיך לטפל במוסך יבואן. תטפל במוסך מורשה משרד התחבורה (מוסך "רגיל"), רק תוודא שהשמן ששמים לך עומד בתקן ובצמיגות שהיצרן דורש. יש למוסכים נטייה לשים את אותו השמן לכל הרכבים...
  18. אני מניח שהכוונה של @sperial היתה קורולה...
  19. מעבר לדרישה לפיצוי מהמוסך, אני במקומך לא הייתי חוזר למוסך הזה יותר.
  20. קורולה 2021? או שהתכוונת קורולה 2001?
  21. שחר 1

    דוח בלקר

    המחיר והשיווק
  22. הסטטוס הזה לא משתנה גם אחרי שהחבילה מגיעה. יש לי חבילות מהם שנשלחו לפני יותר מחצי שנה, הגיעו אלי מזמן, וזה עדיין הסטטוס. אם אתה רוצה לעקוב אחרי החבילה, תשתמש באפליקציה או באתר של 17track.
  23. פיאסטה 1.4 זו באמת אחלה אופציה לאוטומט במחיר זול. אי אפשר להיות בררן לגבי "עגלה" כשמדובר בתקציב נמוך... פולו מנוע 1.4 וגיר ידני זה רכב בהחלט אמין אם טופל כמו שצריך.
  24. פורד פיאסטה אוטומטית עד 2012. לא חסכוני, אבל אמין. זה לא מנוע אמין... גם אם עושים טיימינג לפני הזמן המנוע יכול להחליט שלא בא לו להמשיך לעבוד באופן תקין.
  25. אני לא יודע אם עדיף לקנות רכב ישן בתקציב נמוך בינתיים, אבל אני כאן כדי להמליץ לך להתרחק מהפיג'ו המדוברת. מדובר במנוע 1.2 עם רצועת טיימינג טבולה בשמן. אמנם זה מנוע אטמוספרי ולא טורבו, אז הבעיה של הרצועה קטנה הרבה יותר מאשר בטורבו, אבל היא עדיין קיימת וזה פוטנציאל בעיות לא קטן, וגם הטיפול המניעתי יקר (החלפת טיימינג שם, שכדאי לעשות כל 4 שנים, עולה כ2500 שקלים). סקודה פאביה ידנית עם מנוע 1.4 זה רכב אמין הרבה יותר.
×
×
  • תוכן חדש...