Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. זה מטורף לחלוטין ‚ אבל למה שיפסק ? כל חודש כל שנה נשברים שיאי המכירות של רכבים חדשים ‚ אז למה להם לשנות ?
  2. עזוב זה פאן בוי של וואג חבל על הוויכוח .
  3. היונדאי לטעמי ניראה הרבה יותר טוב אבל זהו ‚ בכל השאר הקיה עדיף ‚ מערכות בטיחות ‚ זול יותר ‚ שהחבר יבקש נסיעת מבחן על שני הרכבים הכי טוב ועל הדרך שיבדוק גם את הנירו .
  4. תתחדש ואין ספק שאתה נהנה ‚ הרכב בהחלט נותן תמורנ מעולה למחירו .
  5. בבקשה : http://campaigns.mitsubishi-israel.co.il/5days/?ToolID=Co934302&utm_source=one_il&utm_medium=banner&utm_term=banner&utm_content=9343&utm_campaign=mitsubishi_outlander_mar17
  6. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?625366-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%90%D7%A0%D7%A8%D7%92-%D7%99BR-performance-Mondeo-2-0-ecoboost-Stage-1
  7. כן המוסך הזה מאוד מומלץ בפורום : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?571502-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-ENERGY-%D7%90%D7%A0%D7%A8%D7%92-%D7%99-%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%A1-%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9F-53-%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%A5-%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94
  8. בעולם ה-XC60 מוביל את הסגמנט כבר 5 שנים !
  9. LG היום זאת חברה מובילה בתחום המוצרים הלבנים לבית ‚ אתה לא יכול להשוות בכלל למוצר טורקי נחות .
  10. לא חבל עוד פעם להתחיל עם האאוטלנדר ? כן הוא נותן תמורה מצויינת בסגמנת שלו ! הוא מקביל לטוסון והסנטה פה בקטגוריה אחת מעל ועולה בהתאם סה טו .
  11. Daniel.K

    מבחן - טויוטה C-HR

    הרכב ניראה טוב אבל זהו ‚ כל השאר כאילו חיברו מכמה רכבים של הקונצרן ואני אישית הרגשתי קלסטרופוביה ‚ מבחינה פרקטית אין בכלל מה להשוות לנירו שלטעמי לוקח בגדול .
  12. וואו ‚ שיחקו אותה ‚ ניראת כמו ה-XC90 אבל בקטן לא כמו משאית ‚ העיצובים האחרונים של וולוו פשוט מרשימים ‚ לא צועקים יותר מידי ומשדרים מכובדות .
  13. קודם כל מכתב רישמי למוסך עם טענות / דרישות (עם יש אפשרות מכתב של עורך דין מה טוב) ‚ בנוסף פניה לאיגוד המוסכים . http://www.iga.org.il/drivers/iga_for_drivers.asp
  14. והאח שלו קיה נירו ‚ מאוד מומלצים .
  15. אספיר במשמר השבעה מתקינים את זה ומדרגת צד בכלום זמן .
  16. השנייה זה 2רייס של אלדד : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?623661-%D7%A1%D7%93%D7%A0%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-2Race
  17. האוטלנדר 7 מושבים ב-190K מציע את כל מה שציינת .
  18. לך על הגדולה יותר ‚ LG נחשבת למובילה בתחום (ביחד עם סמסונג) אבל פה מדובר בדגם נמוך והייסנס אומנם סיני אבל זאת חברת ענק עם אחלה תמורה למחיר .
  19. יס לקראת סיום של פיילוט עם ממירים שתומכים ב-4K ‚ לא יודע למה זה טוב (בארץ) אבל בחודש הבא אמורים כבר להציע ממירים 4K לקהל הרחב .
  20. Daniel.K

    הוצגה הרנו אלפיין a110

    המכונית הראשונה בתת-המותג ספורט פרימיום של רנו, והיא תיובא כנראה לארץ בשנה הבאה ותשווק באמצעות מערך עצמאי. המחירים והמפרטים המלאים טרם פורסמו. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001178863
  21. כחול לגמרי !! תתחדש אחלה בחירה .
  22. היבואן של סופרספרינט : http://www.aviparts.co.il/autoparts29
  23. תחפש פרטים על הניסימו הרגיל וה-RS זה אותו מנוע עם שינויי תוכנה .
  24. תבדוק אצל אלדד מ-2Race ‚ שרות מצויין ומחירים טובים . http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?623661-%D7%A1%D7%93%D7%A0%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-2Race
  25. יש לך על אותו מנוע רכבים עם 200-220 של הניסימו ‚ מה שכן הגיר בגוק הרגיל בעייתי ואני לא יודע אם זה אותו גיר כמו שלך .
×
×
  • תוכן חדש...