Jump to content

Ldh_88

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Ldh_88

  1. התשובות בסקר לא מתאימות לי. אני עוד מעט בן 38 ועדיין נוהג על רכב ידני כי אני נהנה מזה, אז כמובן שהייתי עושה רישיון על ידני אם הייתי עושה אותו עכשיו.
  2. לפי מה שכתוב ומצוייר, לא נתנו לך להשתלב אז נדחפת בכח...
  3. נראה כמו T800. פעם ראיתי MACK model R בצבע טורקיז (אני חושב) כשסללו את הכביש ליד בית קמה \ רהט. לצערי, לא צילמתי.
  4. Ldh_88

    ביטוח רכב התייקר השנה

    לי יש פאביה שנת 14 וכמו לכולם המחרי עלה. חובה+מקיף המחיר אצלי עלה כמעט ב 1000 שח. אז ביקשתי מהסוכן שיבדוק כמה יעלה חובה + ג. נראה...
  5. זה לא חדש במקום הזה. אני עובר שם (כביש 40 ו 6) פעמיים ביום ולא חסר כאלו
  6. הדברים האלו רק מעודדים נהגים לא להתיחס למה שקורה על הכביש
  7. אני לא יודע מה הולך במרכז, אבל בדרום ה"אפקט" של המצלמה הוא בערך 100 מטר לפני וכ 50 מטר אחרי. איך עוד 4000 יעזרו בדיוק? מה עם כל הדפקטים שנוסעים על 70 בשמאל? אלו שלא יודעים להשתלב בכבישים מהירים? אלו שלא נותנים זכות קדימה ? אלו שלא עוצרים בעצור? אלו שיוצעים לעקיפה כשאסור? או אלו שאצלם ה"אקט" של הנהיגה הוא שלישי או רביעי בסדר העדיפויות בזמן הנהיגה? איך המצלמות יעזרו עם כל אלו? חוץ מזה, עוד לא נגמר הקרקס עם המצלמות שכבר יש.
  8. הייתה לי פעם אחת בעיה דומה עם הפאביה שלי ( מנוע 1.4 שנת 2014 ). מאז שהבעיה התחילה, אתה מתדלק באותו המקום? במקרה שלי, הבעיה הייתה הדלק. תדלקתי בתחנה מזדמנת (seven או משהו כזה) והתחילו הבעיות. המוסכניק שמטפל לי ברכב אמר לי לשרוף חצי מיכל בערךת ולתדלק במקום יותר אמין... ומאז הבעיה נעלמה.
  9. אני אדם פשוט. אחת מאלו תספיק לי.
  10. Ldh_88

    איוניק 5 חונה כמו אישה

    לא קל יותר להחנות לבד?
  11. כבר שנה שהאוטו הפרטי שלי (פאביה 2014 ידנית) נוסע רק בסופי השבוע בגלל רכב עבודה, אז חשבתי לקנות משהו יותר מעניין... ויפה. תמיד אהבתי רכבי סטיישן ובמיוחד רכבי וולוו סטיישן ישנים (סוף 90 תחילת 00), מאוד אוהב את העיצוב שלהם. אז לפני שאני עושה את הצעד הזה, חשבתי לברר כמה דברים: יחסית אמין? יקר לתחזוקה? זמינות חלקים? היו בישראל דגמים עם טורבו? עדיפות למנוע מסיום? הבדל ברמות הגימור? צריכת הדלקת לא רלוונטית... אני בלחץ עושה 5 - 8 אלף קמ בשנה. תודה. (אוליי הייתי צריך לפתוח את הדיון הזה ברכבי אספנות?)
  12. Ldh_88

    מצלמת דרך לרכב VIOFO

    לא מוזר בכלל. בפאביה שלי גם המצת עובד כל הזמן. לכן חיברתי את המצלמה שלי לפיוז של המגב האחורי.
  13. Ldh_88

    חברי CF עם מדבקות

    פיקנטו צבע בז', כביש 35 לכיוון קריית גת בשעה 7:40 בערך. נהגת בת 40 או משהו כזה.
  14. לא. וגם לא הייתי אומר שרכב ידני זה "נתח שוק גדול".
  15. הג'יפונים לא עשו כלום. זה שהרבה אנשים מעדיפים לקנות ג'יפון זה מה שעשה את זה.
  16. Ldh_88

    סנדרו RS?

    רכב קטן, 145 כ"ס, ידני ועיצוב פשוט יחסית... בשמח הייתי קונה אחת. (אחרי שהייתי מוריד את ה "sport" הזה מהצד )
  17. אני אישית לא מוריד הילוכים לפני רמזור אדום. ממשיך להתגלגל עם ההילוך שהיה, ועם הרמזור מתחלף אני מכניס הילוך מתאים. (עם הזמן לומדים )
  18. במצב "רגיל" כמה זמן עובר מהרגע שהרכב יוצא מהמפעל ועד לרגע שהוא נמסר ללקוח ? חצי שנה? יופי. עכשיו תוסיף לזה בלאי של חום, קור, גשם, חום, קור, גשם וכו.. במשך כמה, שנה וחצי? (חום גורם לחומר להתרחב וקור גורם לו להתכווץ) ועכשיו אתה הולך לקבל רכב שעבר את כל זה במשך שנתיים~ כרכב חדש 0קמ. מי רוצה את זה?
  19. iracing, rfacor2, automobilista 1/2 רק על מחשב assetto corsa גם מחשב וקונסולות. רוב האנשים משחקים על המחשב.
  20. לפני שאתה קונה מחשב "גיימינג" וסט-אפ של 3 מסכים או VR או... לא יודע מה יש היום. תתחיל בקטן. עם המחשב שיש לך עכשיו יכול להריץ את אחד הסימולטורים על מינימום, אז לדעתי הכל בסדר. הגה, דוושות וכו... G29 (אני חושב שזה החדש של Logitech), או G27 יד שנייה (או חדש) במצב טוב. היה לי אחד בתחילת הדרך במשך 3 שנים עד שהבאנג לא נשפך עליו וקניתי את ה T500RS או משהו כזה, שיש לי עד עכשיו. סימולטורים יש כמה. כל ה"fanboys" יגידו ששלהם הכי טוב. אני אומר תנסה את כולם. מה שאני מכיר : iracing - מאוד יקר. גם תשלום חודשי + אתה צריך לקנות מכוניות ומסלולים. הייתי מנוי במשך 3 ומשהו שנים עד שנשבר לי. rfactor 2 - לא יודע מה להגיד.. automobilista 2 - לא ניסיתי אותו, אבל מאוד אהבתי את הראשון. assetto corsa - דיי פופולרי לסיכום: תנסה את כל הסימולטורים ותשחק במה שבא לך. לא חייב לבחור אחד ולשנוא את כל השאר. על תזרוק הרבה כסף על התחביב הזה על ההתחלה. יצא לי להתחרות עונות שלמות ב iracing עם אנשים שישבו כל כיסא מטבח מול לפטופ ופשוט קרעו את כולם.
  21. מה זה הדבר הזה? צריך לשבור את הידיים למי שתכנן את זה...
  22. אני חושב שעם זה היה סטיישן זה היה ניראה הרבה יותר טוב... אבל עם כבר סטיישן ב 300K אז לא עדיף את ה V60 T8 החדשה הזאת שיש כאן בדף הראשי?
  23. ממתי אפשר לפנות שמאלה מהנתיב הימני בכיכר? שיתחילו לבנות כאלו כבר : https://www.google.nl/maps/@52.3664488,5.6083779,3a,75y,344.39h,80.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCH6ZSLKVwYJeBLJwwJqU7w!2e0!7i13312!8i6656 עריכה #אלוהים יודע כמה. סוף סוף הצלחתי...
  24. אני זוכר שעשיתי עם לוחץ כבלים, אבל למה לקנות את הכלי הזה רק בשביל הדבר הקטן הזה? עדיף תקלף (?) את הגיד טיפה יותר, ואז תקפל אותו ל 2 כדי שיהיה יותר מה לתפוס.
  25. Ldh_88

    איזה אוטו הייתם קונים?

    לא יודע איך אתם רוצים להנות מנהיגה בתוך העיר (ובמיוחד בבאר שבע)... אבל עם כבר באר שבע, אז יש ליד את כביש 225 ו 258. בשישי בערב הם ריקים.
×
×
  • תוכן חדש...