Jump to content

Ldh_88

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Ldh_88

  1. Ldh_88

    איזה אוטו הייתם קונים?

    volvo 850r 1997 ידני
  2. חבר (?) של אחד השכנים שלי חולק על דעתך
  3. עם אתה מאזור באר שבע, אתה מוזמן לבוא. יש לי פאביה 2014. משום מה אני גם רוצה להשוות את הקלאץ שלי לאחרים אחרי שקראתי את הדיון הזה.
  4. לחבר מהעבודה הקודמת שלי הייתה בעיה דומה ברכב אחר. כאילו ה"חוצץ" (לא יודע איך לקרוא לדבר הזה), שסוגר את כניסת האוויר מבחוץ כשהסירקולציה פועלת, ונפתח כשאתה בוחר להכניס אוויר מבחוץ נשבר. או יותר נכון, המנגנון שפותח וסוגר אותו נשבר.
  5. אני חושב שמספיק אנשים יעברו לתחב"צ עם זה היה מקצר להם את הזמן נסיעה בחצי. אני לא יכול לדבר על המרכז כי אני לא גר שם, אבל כאן (באר שבע) בשעות הבוקר ובסביבות 16:00 (כשהרבה אנשים חוזרים הביתה) כל האוטובוסים עומדים באותו הפקק עם הרכבים הפרטים. אז מה הטעם בלסועה במשהו שלפעמים מאחר, לפעמים מקדים, לפעמים בכלל לא מגיעה ומפוצץ באנשים? נכון להיום, כדי להגיעה מהבית שלי לעבודה אני צריך בערך 40 דקות (לא בגלל פקקים. בגלל המסלול) ו2 קווים שונים. עם רכב פרטי אני מגיע ב 15 דקות.
  6. מה לעשות... נהג טוב לפעמים מפספס פניות, נהג גרוע לא מפספס שום פניה.
  7. קבל אחד יותר :
  8. זה כיף להעביר הילוכים. חוץ מזה, כל הקטע הזה של התקדמות טכנולוגית... כמה זמן קיימים הספרים האלקטרונים האלו? משום מה הרוב עדיין מעדיף לקנות ספרים רגילים.
  9. 💗 https://www.autoscout24.com/offers/volvo-850-estate-t-5r-gasoline-yellow-53262cce-de6f-4b2f-b448-341c97265da6?cldtidx=12&cldtsrc=listPage
  10. אחלה רכב. אני חיפשתי אחד כזה שמור לפני שנה, אבל "נאלצתי" "להסתפק" בדגם שנת 14 1.4 ידני Ambition
  11. בדירה שאני משכיר לאמא עומד הליכון york edison 8300 ללא שימוש... חינם. רק לבוא ולקחת (הוא כבד). נמצא בבאר שבע, לטלפון תשלחו הודעה לפרטי.
  12. Ldh_88

    מה העלות של רשיון רכב C?

    מצטער שאני נדחף, אבל יש לי שאלה על המרב"ד הזה... הבדיקה שהם עושים משתנה בהתאם לאיזה רישיון אתה מתקוון להוציא? כאילו, למונית זה בדיקה X ומשאית זה בדיקה Y ?
  13. אני רק רוצה להגיד שאני לא מכיר אף אחד ואין לי שום קשר לאף אחד. פשוט זיהית את המקום כי זה בבאר שבע ואני גר שם (בבאר שבע, לא במקום שזה קרה). זה מה שאני רואה :
  14. https://www.google.co.il/maps/@31.2650743,34.7719678,3a,75y,317.26h,75t/data=!3m6!1e1!3m4!1sKLBnQcuNvxwavUUjyMe9cw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en&authuser=0
  15. קורדינציה? עוד תתחילו להשוות גיר ידני לג'אגלינג... סה"כ עוד דוושה וידית.
  16. מה הטעם ברכב שיכול לעשות 200 קמ בין טעינות? רק עירוני?. יש הרבה רכבים קטנים וזולים בשביל זה...
  17. למה ל"הגביל" ל 180? לא פשוט יותר לשים איזה מנוע 0.9L 80HP שגם ל 170 אוליי לא יגיע ?
  18. באמת שאני לא מבין למה לא עושים את זה.
  19. 1. בתחית דרכי כחשמלאי יצא לי לעבוד בהרבה בניות. חיבור לוחות חשמל, תאורה שקעים וכו... רוב עובדי הבניה היו סינים, ערבים, קצת רומנים (אני חושב) ועולים חדשים מרוסיה. ישראלים לא מוכנים לעבוד בעבודות כאלו. 2. איזה מיתון? לפני שעה בערך נסעתי לביג בבאר שבע לקנות טבק. המקום היה מפוצץ כאילו לא קרה כלום.
  20. למה לא מכניסים אדם כזה לכלא?
  21. פשוט מדהים!
  22. ערב טוב. חבר מהעבודה מחפש רכב חדש. נכון לעכשיו הוא נוסע על אטראז' (?) אין לי מושג איזה שנה, והוא רוצה לשדרג. הוא היה באיזה מגרש ושם עין על מיקרה (2016 אני חושב) ו קליאו (גם 2016 אני חושב) ושאל מה אני חושב... אני לא מבין הרבה אז אמרתי לו שאני אשאל כאן. זה מה שהוא מחפש : תקציב עד 50K בערך אוטומתי כמה שיותר מאובזר הוא נוסע בסביבות ה 20K בשנה הרוב בין עירוני עדיפות למנוע בנזין שיהיה חסכוני תודה רבה.
  23. אין מה לתקן. יש לי פאביה שנת 14, וגם השקע של המצת עובד כל הזמן, ואני עוד עם המצבר המקורי.
  24. לא בדיוק נכון... זה יותר כמו : 2017: אם אתם רוצים לעשן בקולנוע אז הסיגרייה חייבת להיות עם פילטר 2018: הסיגרייה חייבת להיות עם פילטר ארוך 2019: הסיגרייה חייבת להיות עם פילטר פחם ארוך 2020: הסיגרייה חייבת להיות באורך מקסימלי שלי 8ס"מ (כולל הפילטר), עם פילטר פחם ארוך של לפחות 3ס"מ וכו... כל המנועים מזהמים בסופו של דבר.
×
×
  • תוכן חדש...