טוב. אני לא יודע עם זה המקום המתאים לשאלה שלי, אבל שיהיה... :
כדי לחבר את המצלמה לפיוזים צריך את זה : https://www.viofo.com/en/accessories/108-80-3-wires-hk3-acc-hardwire-kit-parking-mode-cable-for-a119v3-a129-a129ir.html#/38-fuse_type-not_included (לא יודע איך עושים לינקים קצרים, אני Lo-tec ). ובדבר הזה יש בסוף 3 גידים.
1. ארקה (שחור)
2. חיבור למקור מתח קבוע (אדום)(משהו שאני חושב שאני לא צריך כי למצלמה יש קבל...)
3. חיבור למקור מתח שקיים אחרי ההתנעה של הרכב (צהוב)
השאלה שלי: יש דרך לחבר את המצלמה בלי זה? השקע של המצת בפאביה עובד כל הזמן, ז"א שהמצלמה תעבוד רגיל עד שהמצבר לא ימות \ ינתקו אותה. למשל, לחתוך את צד של הUSB, ואת הגיד של המתח (אדום?) לחבר למשהו שנדלק רק אחרי שאני מניע את האוטו..