Jump to content

Ldh_88

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Ldh_88

  1. volvo 850r סטיישן שנת 96/97 ידנית
  2. כבר 20 דקות אני רואה את הסירטון הזה בלופ, ואני לא מצליח להבין למה אחרי שהג'יפון הזה נפגע הוא ממשיך לעקוף... חוץ מזה, הוא אפילו לא לוחץ על הברקס אחרי הפגיעה (לפחות ככה זה נראה לי)
  3. חוץ מהמסך, האוטו נראה מצויין... ועוד ידני עם 6 הילוכים. עריכה: נכנסתי עכשיו לאתר של פורד ישראל, וראיתי שיש רק מסחרי, ג'יפים וג'יפונים... פשוט עצוב.
  4. טוב. אני לא יודע עם זה המקום המתאים לשאלה שלי, אבל שיהיה... : כדי לחבר את המצלמה לפיוזים צריך את זה : https://www.viofo.com/en/accessories/108-80-3-wires-hk3-acc-hardwire-kit-parking-mode-cable-for-a119v3-a129-a129ir.html#/38-fuse_type-not_included (לא יודע איך עושים לינקים קצרים, אני Lo-tec ). ובדבר הזה יש בסוף 3 גידים. 1. ארקה (שחור) 2. חיבור למקור מתח קבוע (אדום)(משהו שאני חושב שאני לא צריך כי למצלמה יש קבל...) 3. חיבור למקור מתח שקיים אחרי ההתנעה של הרכב (צהוב) השאלה שלי: יש דרך לחבר את המצלמה בלי זה? השקע של המצת בפאביה עובד כל הזמן, ז"א שהמצלמה תעבוד רגיל עד שהמצבר לא ימות \ ינתקו אותה. למשל, לחתוך את צד של הUSB, ואת הגיד של המתח (אדום?) לחבר למשהו שנדלק רק אחרי שאני מניע את האוטו..
  5. יש לי פאביה 2014... אני אבדוק את זה. (אני מתחיל להרגיש מפגר)
  6. התקע של המצת מגיע בחבילה. (לפחות אני קיבלתי אחד בצבע שחור) @FiS חיברתי לשקע של המצת, ושום דבר לא השתנה. המצלמה ממשיכה לצלם רגיל גם אחרי שאני מכבה את האוטו, שום מצב חניה... רגיל. ראיתי שיש פורום של החברה הזאת, אני הולך לשאול שם.
  7. מאיפה שFiS פירסם. " 5) מצלמה דו כיוונית Viofo A129 Duo ב-418 ש"ח כולל משלוח ומיסים אמנם המחיר תמיד נע פלוס מינוס סביב 450 ש"ח, זה אחלה דיל למי שבכל זאת המתין למבצעים של הימים הקרובים. קופון: BGBFIL14 (מוזיל 211 ש"ח) https://www.banggood.com/custlink/KvDKogrCab" הזמנתי ב 11.11 או ב 15.11 לא זוכר בדיוק. קיבלתי אותה ביום ראשון הזה. לא שילמתי שום מכס\מס.
  8. לפני כמה ימים קיבלתי את ה Viofo A129. לא בדיוק היה לי זמן להתעסק איתה, חוץ מלחבר אותה לUSB ברכב כדאי למצאו מקום להדביק אותה. שמתי לב שהיא ממשיכה לעבוד גם כשהרכב מכובה... יש דרך לשנות את זה בהגדרות? או שצריך לזה סוג חיבור שונה?
  9. גם לא צריך לשכוח שלא כולם עובדים בהייטק או מול המחשב.
  10. למה יש הבדל של 150שח בין הזמנה מסין לארצות הברית? מה אני מפספס?
  11. [video=youtube;GL9-i9tcESU]
  12. אחלה! אז אני הולך להזמין מכאן : https://www.aliexpress.com/item/32931282121.html?spm=a2g0o.cart.0.0.59a03c00THCXuP&mp=1 22 אלף הזמנות..
  13. כמה שאלות לגבי ה 70mi Pro: מה ההבדל בין כל המוכרים שלה ב"אלי" ? שווה להזמין עם הכרטיס זיכרון או בלי? הgps שווה את תוספת במחיר? מה יהיה במכס?
  14. איך קורה דבר כזה?
  15. מצטער שאני מקפיץ, אבל לפי גוגל אני צריך לצאת בערך ב 5:00 כדי להיות במוסך של רון ב 7:00 וזה קצת מבאס. חבר אחד המליץ לי על מוסך הגורן, אבל זה נמצא בנתניה, שזה עוד יותר רחוק מהחור שבו אנ גר (!!) וזה עוד יותר מבאס.
  16. "כבישים שתוכננו בצורה לקויה ופסולה". זאת לא בדיוק הבעיה. עם הכביש "לקוי" או\ו "משובש" תוריד מהירות וסע בזהירות... זה שיש תמרור שאומר "60" והכביש שבור זה לא אומר שאתה חייב להיות על 60. אבל מי הולך להיות "פראייר"? "אין מספיק שילוט המתריעה על מהירות המותרת או על האי שימוש בטלפון סוללרי וכו". 1. אתה לא צריך שילוט שיגיד לך לא להשתמש בטלפון בזמן נהיגה, זה אמור להיות ברור לכולם. 2. אתה יכול לשים מיליון שלטים, זה לא אומר שאנשים הולכים להתייחס אליהם. "אין עקיפה ריאלית של עבירות תנועה." מסכים איתך ב 100%. "מורי נהיגה לא באמת מלמדים את התלמיד איך להיות נהג אלא רק מלמדים איך להשתמש ברכב." לא בדיוק. מורי נהגיה מלמדים אותך לעבור טסט. צריך ללכת למי שחשב ש 28 שיעורים של 45 דקות זה מספיק כדי לתת למישהו שאף פעם לא נהג ברכב. אבל תגיד לילד בן 17/18 שכבר עשה 28 שיעורים שהוא "צריך לעשות עוד 10, כי הוא לא בדיוק שולט ברכב" ותראה מה קורה... רוב הסיכוים שהוא יבקש טסט בכל זאת. עם עובר, אז עובר. עם לא, אז הוא יעשה את השיעורים הנוספים. (שוב הקטע של ה"פראייר").
  17. קצת מוזר שבשום שלב הוא לא לחץ על הבלמים
  18. זאת רק חלק מהבעיה. אני לא הולך להשוות למדינות אחרות, אבל לפי מה שאני רואה, ליותר מידי אנשים לא ממש אכפת מה הולך סביבם על הכביש.
  19. תודה! הולך להתקשר למוסכים האלו ונראה. אבל בגדול, אני מבין שצריך לעבור למרכז.
  20. לא. לא הרצוע הזאת. הטיימינג הוא בתוך דבר מפלסטיק כזה בצד של המנוע. היא נראת טוב (לדעתי) והיא מתוחה. המחירים ב"מוסך רון" סבירים?. חוץ ממנו אין שום מקום מומלץ שהוא טיפה יותר דרומית לתל אביב?
  21. שלום שוב. התחדשתי לא מזמן בסקודה פאביה 2014 1.4 ידנית ורציתי לשאול איפה אתם ממליצים לעשות טיפולים וכו. את ה"ישור קו" אחרי הקניה (תכלס האוטו היה במצב מושלם, פשוט זה היה הזמן של ה 60K ) עשיתי במוסך מורשה... וקיבלתי מכות מחבר כי "לא התייעצתי איתו לפני כן", וכי "אני אידיוט". ( אני חייב להגיד שאני בן 30+ והוא בן 40+ ). יש לכם אוליי הצעות למוסך שאתם ממליצים? אני בעקרון מבאר שבע, אבל אני מוכן להגיעה עד אשדוד בערך. עוד דבר קטן: הבנתי שצריך לעשות טיימינג כל 120K או 5 שנים. האוטו רחוק מ 120K אבל יש לו 5 שנים... פתחתי את הדבר הזה של איפה שהרצוע נמצאת, והרצוע נראת בסדר. כדי להכנס להחליף אותה בשביל "הראש השקט" ?
  22. Ldh_88

    מניעת שכחת ילדים ברכב

    כשפירסמו את הסירטון של הזקן ההוא שעצר בכביש מהיר והתחיל ליסוע אחורה כי הוא פיספס יציאה. אמרו שצריך לקחת ממנו את הרישיון, כי הוא מסכן את כולם וכי צריך להיות אחראי כשאתה על הכביש... אותו הדבר עם הורים ששוכחים את הילד באוטו.
  23. "ידני" זה מה שלא מתאים לפה. וחבל.
  24. הפיקנטו לא מצאת חן בעיני :\ אני נוטע לכיון הפאביה (2012) ומשום מה גם ניסן מיקרה (2015)... ועם כבר פאביה, ראיתי שיש לה כמה "רמות גימור" (?) וכמה מנועים שונים. מה אתם ממליצים?
  25. זה הולך להשמע ילדותי, אבל אני לא אוהב את העיצוב של האיביזה :\ רנו מגאן קצת מפחיד אותי כי למישהו מהעבודה היה אחד (לא זוכר איזה שנה בדיוק, אולי 09) והיו לו ים תקלות. סיויק וקורולה גיר ידני עוד לא יצא לי לראות משהו בתקציב שלי \ או משהו במצב סביר. למשל ללא 300K קמ או משהו שלא היה רכב לימוד נהיגה בעבר (מדובר על קורולה) ועוד דבר, נכון לעכשיו אני ללא רכב... אז להגיעה מבאר שבע לאיזה חור בצפון מבלי לקחת יום חופש זה קצת בעיה. בגלל זה התמקדתי בפאביה. תודה לכולכם על העצות
×
×
  • תוכן חדש...