Jump to content

motior

  • הודעות

    2,265
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי motior

  1. כשגרתי בארצות הברית זה באמת הפריע לי (למעשה גם לי הייתה מכונית עם פנסים כאלה, אבל מבפנים לא ראיתי את הצבע). כשחזרתי לארץ גיליתי שיותר מפריע שאנשים פשוט לא מאותתים.
  2. אני לא מצליח לחפש בפורום כרגע משום מה, אבל לא מזמן מישהו כתב שהיבואן הרשמי טען שבייבוא המקביל אין הארכת אחריות על הסוללה והיבואן המקביל הכחיש זאת ואמר שגם הוא נותן הארכת אחריות דומה מצאתי את הפוסט הקודם: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?673046-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90-%D7%9E%D7%A7%D7%91%D7%99%D7%9C-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%98%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%A7%D7%A1-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%9B%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A9-%D7%94%D7%A0%D7%97%D7%94-%D7%9E%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99
  3. motior

    חניית רכב נכה.

    מקרה מזעזע. נראה לי שאני צריך לברך "הגומל" - אחרי הרבה שנים שלא הערתי לאף נהג על שום דבר, ביום שישי הערתי לרוכב קטנוע שעקף אותי ברווח צר מאוד ביני לבין אי תנועה כדי להיות ראשון ברמזור (אני הייתי שני ברמזור...). הוא לא הגיב כלל.
  4. LIEL התייחס לגיר בארונה כך ששניכם צודקים
  5. סליחה שלא עניתי קודם - פספסתי את השאלה. עברו כ-11 חודשים מאז התיקון. יש שריטה החלון - רואים אותה וראו אותה מהיום הראשון (הוא הסביר לי שתהיה והראה לי מראש איך תיראה). זה קצת מפריע בעין אבל לא יותר מזה. הרכב עבר טסט מאז בלי בעיה. התיקון מחזיק ללא כל שינוי. העלות הייתה אם אני זוכר נכון 250 ש"ח.
  6. motior

    כמה חם היה אצלכם ברכב?

    בכפר סבא- הבוקר בשמונה - 31 מעלות בסביבות 12:00 בצהרים - 41 ב-14:00 -38 ב-16:00 - 37
  7. אבל האם החברה תסכים להעביר בעלות לפני ששילמת? האם מוכר פרטי יסכים?
  8. טויוטה יאריס שנת 2013, גיר רציף, 105,000 ק"מ - למיטב ידיעתי לא הוחלף דבר, לא היו תקלות טויוטה אוריס שנת 2015, גיר רציף, 87,000 ק"מ - כנ"ל
  9. לא ברור לי איך אפשר לקבל אישור על העדר תביעות על רכב חדש. אם יש לך אישור על הקודם זה אמור להספיק.
  10. אין לי פוביה מהלוואות, אבל אני מעדיף להשתמש כסף שיש לי (ולשמחתי יש לי) מאשר בכסף שאין לי... את המכוניות שקניתי קניתי ללא הלוואות.
  11. ברוב החברות שאני מכיר נותנים לעובדים לבחור רכב מתוך רשימה סגורה של אפשרויות. ברוב החברות היום מציעים יונדאי איוניק ואני מניח שבקרוב גם (או במקום) טויוטה קורולה היברידית. כדאי לבדוק בחברה שלך מה האפשרויות ומה מחויבות החברה... בהצלחה.
  12. לפני כמעט שנה תיקנתי סדק קטן אצל דוד - https://www.b144.co.il/b144_sip/4A1404134470655D491701164671625849.aspx אדם ישר שעשה עבודה טובה. אני בסה"כ מרוצה
  13. התלבטתי קשות ובסופו של דבר החלטתי להצטרף לחרם ואף אגדיל לעשות - בשנה הקרובה אני מתחייב לא לקנות ריינג' רובר כל יום!
  14. התמונה המקורית מכאן - https://en.wikipedia.org/wiki/Audibert_%26_Lavirotte
  15. מניסיוני הדל גם אוטו סנטר בסדר גמור
  16. אולי סיטרואן C4? נראה לי שהוא מתאים להגדרה " רכב משפחתי קומפקטי אוטומט" + "זול יחסית" (בגלל ירידת ערך גבוהה) +נוחות נסיעה (לא בטוח לגבי רמת אבזור)
  17. לא ברור לי איזה נפח הטענה אתה צריך, אבל אם סטיישן מספיק לך, אולי כדאי לשקול טויוטה אוריס היברידית סטיישן - חסכונית בדלק יחסית לרוב המשפחתיות (הלא היברידיות כמובן) מה התקציב שלך?
  18. מעניין... לא ידעתי שהיאריס גדלה מאז 2013 ושבתי שהאטראז' קטנה יותר. בדקתי מידות "על הנייר" ואכן אתה צודק (כמובן...) לרות שהאטראז' צרה יותר. איכשהו ציפיתי שאם סופר מיני קטנה לי מדי יוצעו לי בהתחלה מכוניות מסגר גודל גדול יותר ולא רק כאלה עם כמה סנטימטרים יותר, אבל כנראה זה באמת עניין של הגדרה
  19. motior

    כביש 10

    נסעתי בכביש הזה לאחרונה במילואים לפני כ-6 שנים. אני זוכר בעיקר את הבורות המזעזעים בו ואת החברים שלי שנתקעו בו... מקווה ששיפרו את הסלילה בינתיים
  20. גם לי הוצעה מכונית קטנה מדי... הכנסתי את הפרמטרים שהיו לי כשחיפשתי רכב לפני פחות משנה. ציינתי שיש לי טויוטה יאריס ואני רוצה להחליף כי היא קטנה מדי. ההצעה הראשונה שקיבלתי היא... טויוטה יאריס! (אבל היברידית) במקום ה-5 אפילו מיצובישי אטראז' אבל במקום השני קיבתי את המכונית שבאמת בחרתי (אוריס היברידית)
  21. האם במימון של טויוטה אפשר להחזיר את המכונית ולא לשלם את היתרה בסוף התקופה? האם בכוונתך להישאר עם הרכב או בכל מקרה תרצה להחליף אותו אחרי שנתיים וחצי או שלוש?
  22. סיטרואן הודיעו על החזרה לייצור של -DS19 המקורית! הגיע הזמן!
  23. דווקא מופיע בקטלוג שלהם... https://www.renault.co.il/CountriesData/Israel/images/cars/brochures/Renault-GrandCoupe-Brochure.pdf
  24. תתחדש ותיהנה!
  25. motior

    Toyota Select

    לא רכשתי מהם אבל הסתכלתי עליהם. האחריות שלהם כנראה באמת מקיפה, אבל המחירים שלהם יקרים משמעותית ממחירי השוק. חיפוש קצר ב-yad2 על טויוטה אוונסיס מעלה בין היתר: 2015 יד 1 - 73,000 2015 יד 2 - 55,000 2015 יד 1 - 52,000 2013 יד 2 - 44,000 2013 יד 2 - 61,000
×
×
  • תוכן חדש...