Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. גם מבחני השוואתיים אינם 100% אובייקטיביים, אפילו שזה צעד בכיוון הנכון - לכל בוחן רכב יש את הסנטימנטים שלו ואת הציפיות שלו מכל רכב, בין אם במודע או שלא. ואני גם לא חושב שיש בזה משהו לא בסדר. הרי כמו שלכל בוחן יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא יותר או פחות שם אליהם לב, כך גם לקונים פוטנציאליים. מבחינת היאריס, נראה שיש התלהבות גדולה ממנה אצל בוחנים שונים באנגליה בפרט ובאירופה בכלל. יכול להיות שבגלל אופי הרכב (ראלי לכביש) שפטו אותה יותר כ "מכונת נהיגה" ופחות כהוט האץ' (כמו שפבל אמר, רכב שצריך לעשות הכל סבבה) ולכן אולי הביקורות החיוביות באופן גורף. אבל מה כל זה משנה, הרי לפי התגובות כאן רוב הסיכויים שהיא לא תגיע... Sent from my AC2003 using Tapatalk
  2. בארץ ראיתי שיש רק את אספיר. כשביררתי איתם על מחירים של B8/B6 קיבלתי מחירים שערורייתיים, ברמת מחיר של יותר מפי 2 מהמחיר שאפשר להשיג מחו"ל (כולל תשלום מיסים למיניהם). אולי זו הדרך שלהם להגיד "אני לא רוצה למכור", או שזו סתם חזירות ישראלית. Sent from my AC2003 using Tapatalk
  3. ידני או אוטומט? Sent from my AC2003 using Tapatalk
  4. אותו יבואן שלא הביא את הרכב שהוגדר כ"הוט האץ' הקטן הטוב ביותר באירופה", בגלל שרכב אחר עם אותו לוגו איבד את השוק שלו, אפילו אחרי שנפתרו בעיות האמינות? אני חושב שהסיבה במקרה של היבואן הספציפי הזה הוא הלקוחות, שמוכנים לשלם מחיר מופקע על אייקונים ספציפיים (מיאטה, למשל). או במילים אחרות - ימכרו רק אם מישהו מוכן לשלם מחיר לא הגיוני בעליל.
  5. אם נקביל את היאריס הזו למיני GP מבחינת האקסקלוסיביות *בארץ הקודש*, אז הגיעו לכאן 4 יחידות מתוך 3000 (אם אני לא טועה). הולכים לייצר 25 אלף מה GR, ובהיגיון של בור מוחלט כמוני שלא מבין בהקצאות של יצרן מול יבואן הגיוני להביא 30 - אם יוניון באמת ירימו את הכפפה. תהיה שלי - אם טויוטה היו משווקים את ה GR כלקסוס (אותו הרכב בדיוק, רק סמל אחר), האם אתם חושבים שכן היו מנסים למכור אותה כאן? Sent from my AC2003 using Tapatalk
  6. שוב אתה לא טועה. אבל, זה זניח - הבנתי שמדובר בכ"ס בודדים (אולי אפילו פחות מזה), וכנראה מאי הפעלת מזגן תחסוך יותר סוסים מאשר משאבת מים. אם אתה מנסה לסחוט את אחרון הסוסים מהמנוע, אחלה. אם ביצעת הוספת כוח שמייצרת עוד חום או שהרכב שלך סתם מתחמם בעליות לירושלים - אחלה. אבל כל עוד המצב תקין, אני פשוט לא רואה סיבה לשחק עם זה. Sent from my AC2003 using Tapatalk
  7. מה שתיארת נראה בהחלט נכון, אבל אין לו קשר להאם מנוע מתאמץ יותר להוציא את החום ככל שיש יותר חום במערכת - להבנתי, זה פשוט לא עובד ככה. ובכל מקרה - כל עוד המערכת מצליחה לשמור על טמפרטורת עבודה תקינה בכל מצב סביר (גם יום מסלול בקיץ, לצורך העניין) אני לא רואה בזה טעם. במקרה הכי גרוע התרמוסטט יהיה פתוח 95% מהזמן ולא 70%. Sent from my AC2003 using Tapatalk
  8. ומה לדעתך גרם להם לשנות כיוון ולעשות שינוי קיצוני למדיניות של "אם זה לא מוכר בעשרות אלפים, אנחנו לא מביאים"?
  9. מקווה שייבאו אותה... אני אתחיל משאלה קלה יותר - האם מתוכנן הייבוא לישראל של ה i20n או הברז שתצא בקרוב?
  10. איזה רכב יש לך? אם הוא ישן ואתה רוצה להגיע לאילת זו באמת קומבינה לא רעה אבל, למה שמנוע "יתאמץ" לשחרר חום החוצה? משאבת המים תמיד עובדת (אולי כשהיא חשמלית אז כבר הספיקה משתנה, אבל זה עדיין די זניח), ואם התרמוסטט תקין ומערכת הקירור יעילה - תמיד תגיע לרדיאטור בדיוק כמות המים שנדרש לקרר כדי לשמור על טמפרטורת עבודה. Sent from my AC2003 using Tapatalk
  11. מעניין, נראה שיש הבדל של כ- 30% בגרף ששלחת, מאין הוא? עם זאת הדעה שלי עדיין לא השתנתה. בניגוד לרכבים מלפני יותר מעשור או שניים - לא נתקלתי (ברשת/בכביש) ברכב מודרני *מתוחזק כהלכה* ושאין בו כשל תכנוני, שמערכת הקירור שלו לא עשתה את העבודה שלה עם נוזל בערבוב "רגיל" של 50-50. לי אישית הרכב לא יצא מתחום טמפרטורת העבודה הרגילה שלו אפילו ביום מסלול בפצאל ב 40 מעלות, אז זה השנקל שלי. ההנחה שלי היא שמשחק עם יחסי הערבוב טוב עבור רכבים ישנים יותר, או כאלה שהם במצב תחזוקתי לא משהו. Sent from my AC2003 using Tapatalk
  12. יתרון נוסף לאנטיפריז הוא גם העלאת טמפרטורת הרתיחה של המים (בנוסף לכך שהמערכת נמצאת תחת לחץ ולכן טמפרטורת הרתיחה עולה עוד יותר). אני לא רואה טעם בהתעסקות עם נוזל שלא תואם לדרישות של היצרן - במיוחד כשהשיפור הוא כנראה אחוזים בודדים. Sent from my AC2003 using Tapatalk
  13. תודה על השיתוף, אני שמח לשמוע שלמרות הנאחסים אתה מבסוט מהרכב וזה מה שחשוב. מבחינת חווית נהיגה - היא עד כדי כך "פחות ספורטיבית" מהמתחרות מצרפת? כמוך, אני די חסר ניסיון ברכבים אחרים ולמעט ה DS שלי ונהיגת מבחן על ה 208gti, לא נהגתי על עוד רכבים מעניינים (בינתיים...). Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  14. לי דווקא הביאו רכב חלופי. לפות"ש - תבקש, תסביר שאתה צריך רכב בזמן שהרכב שלך מבלה לילה במוסך. בגלל שמדובר בריקול בטיחותי הם כנראה יעדיפו לתת רכב חלופי מאשר שלא תגיע.
  15. nadavd4

    מנועי הthp

    יתקנו אותי אם אני טועה, אבל אני חושב שמה שהתכוונו להגיד לך לא קשור לצרפתיות אלא משהו כללי לכל רכב. ממה שהבנתי מההודעות כאן, גיר AL4 לא יצליח להחזיק מעמד במומנט גבוה יותר. אני לא יודע אם זה אומר שהוא פשוט לא מסוגל להעביר את הכוח הזה לגלגלים, או שהוא יתחמם או יפתח בעיות אחרות - אבל אני לא הייתי מסתכן בזה... Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  16. הכביש בין עגור ללוזית Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  17. אכן היה חור, אפילו היה נראה טיפה חובבני באופן מחשיד. בדקתי עם חבר שעוד לא עשה את הריקול והחור היה גם אצלו, כך שיש סיכוי טוב שזה מגיע ככה מהמפעל. כנראה שכשאתה קונה אוטו צרפתי, אתה מופתע גם כשחשבת שאתה יודע הכל. מרד! אבל, אין שום סיכוי שהייתי מגלה את החור הזה אם לא הייתי מחפש שם.
  18. זיהיתי רק את צומת אורן, אני כנראה לא מכיר מספיק את כבישי הארץ... הנה הניסיון שלי:
  19. תלוי בצרכים שלך. ממליץ לפרט עליהם קצת יותר, מה חשוב לך יותר ומה פחות ברכב.
  20. אנסה בהזדמנות הראשונה, תודה!
  21. אתה יודע אם גם ב DS3 צריך לקדוח בהגה? לגבי השמן, ממליץ לוודא שהוא עומד בתקן הנכון של פיג'ו. ממה שהבנתי, המנוע הזה רגיש במיוחד לסוג השמן שנכנס בו. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  22. רכב נוסף לרשימת ה"לא אמינים" - DS3 עם מנוע thp156 הידוע לשמצה, מהמודלים הישנים יחסית. למעט המנוע (ניתן לקרוא בפורום בשרשור ייעודי על מחלותיו), הרכב עצמו מצוין ונמכר די בזול בלוחות. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  23. אם הוא מגיע ממיצובישי אטראז', יהיה לו כיף. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  24. במחיר כזה אתה מתפשר על יותר מידי, כנראה שתבלה במוסך יותר מעל הכביש. ממליץ להעלות תקציב או ללכת על רכב פחות חזק/ספורטיבי, יש גם רכבים מהנים בלי הרבה כוח. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  25. לפחות הוציאו ריקול, מה שאי אפשר להגיד על הרבה יצרנים אחרים עם שלל תקלות אחרות (כולל תקלות בטיחותיות, שהרגולציה באותה מדינה לא חייבה אותן בתיקונן).
×
×
  • תוכן חדש...