Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. הפתרון הוא לבקש במוסך (או לבד) לנקות עם מברשת ברזל את הצלחת טוב טוב ולשים קצת גריז נחושת. בפעם הראשונה שפירקתי גלגל ב DS זה היה סיוט, מאז הגירוז הגלגל נכנס ויוצא חלק לגמרי.
  2. כן, אבל רק עם פיורטק. הגג סטייל קופסת שימורים אה-לה פיאט 500.
  3. VFM נהדר, תתחדש ותחליף רצועה לפני הזמן! באופן מפתיע יש גם ידנית עכשיו למכירה (עם מנוע הרבה יותר אמין וחזק ועוד שלל תוספות) במחיר אפילו נמוך יותר מזאת שקנית - אנחנו מרוויחים מזה שעם ישראל לא מת על צרפתיות...
  4. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    ברגע שאתה מתגבר על המחסום הפסיכולוגי, הרכב הזה נראה מצוין באדום. זה גם נותן לרכב מראה של רכב נשי יותר, כלומר - אתה פחות מעניין את השוטרים 🙃
  5. בסל"ד נמוך אין הרבה מומנט גם ככה, ותוסיף על זה את העובדה שלמנוע יקח זמן לבנות גדישה בסל"ד כל כך נמוך. אני לא חושב שיש קשר לתיבה...
  6. בהנחה והנורה על משהו פשוט לתיקון כמו ממיר או איזה פורק דפוק, זה אולי בסדר. רק בסדר, כי הרכב עבר טיפולים כל 20 אלף שזה לא אופטימלי למנועים האלה.
  7. אם יש כמה רכבים בטרייד, יש לך אולי אפשרות לראות אותם וליסוע על כל אחד מהם? אכן אי אפשר לקחת את כולם לבדיקה נוספת (וזה לא משנה איפה), לרוב הולכים על זה ברגע שאתה בטוח שאתה רוצה את הרכב. מוזמן לשתף פה את הבדיקות של הרכבים האחרים, ולעבור על ההיסטוריה של כל אחד מהם, לבדוק אם יש משהו שנראה לך חריג (מעבר לטיפולים שגרתיים של שמן/מסננים/פלאגים/בלמים וכו')
  8. ימצאו איזה תירוץ שם כדי להעלות...
  9. אני בדקתי שם רכב, אנשים שאני מכיר ולא היה להם שום קשר למקום בדקו שם - להתקשר ולשאול לא עולה כסף. אני באמת לא יודע על סמך מה אתה אומר את זה, מהחוויה שלי בדקתי שני רכבים שונים במוסכים שונים, בסוף בשני המקרים הרוויחו לקוח. באחד מהם מדובר במוסך מורשה גדול ומוכר. ונגיד שאתה צודק, תמיד אפשר ללכת ולשלם על בדיקה במכון עצמאי שאין לו קשר לטרייד. במקרה הזה אולי לא בהכרח תהיה התייחסות למחלות ספציפיות לרכב, אבל זה מסמך משפטי מחייב ויש נוהל בדיקה מסודר ושבלוני.
  10. אם חלפים לא היו כל כך יקרים כאן כנראה שלגנבים היתה פחות מוטיבציה. אם מסתכלים על זה היום בצורה כלכלית/פוליטית נטו, אני לא רואה איך למדינה או לעסקים בשוק הרכב בארץ יהיה איזשהו אינטרס למנוע גניבות רכב.
  11. לא הייתי סומך על בדיקה שהמוכר הזמין או במקום שהוא בוחר, בטח לא טרייד אין שיכול לדאוג שיהיה רשום בבדיקה מה שהוא רוצה. מוזמן לקחת את הרכב למוסך גבע בת"א לבדיקה, המוסך מתמחה ברכבי פיג'ו-סיטרואן ומכיר את הבעיות הפוטנציאליות של הרכבים האלה, בניגוד לרוב מכוני הבדיקה.
  12. עוד לא התחילו לייצר וכבר צבעו בכחול וזרקו לים...
  13. יצאה הודעה רשמית?
  14. אז בהקבלה קצת שונה, כמה נמכרו מה 2008 דיזל לעומת הפיורטק?
  15. תתחדש, כתיבה מעולה! מבסוט לראות שאתה מרוצה ממנו, ועכשיו גם מההגה 😉
  16. נשמע שמוקד השירות הראשי יותר טוב מהמוסכים המורשים, טוב לשמוע.
  17. סה"כ הDSיות (לא רק DS3) החדשות אמינות וסובלות בארץ ממוניטין מחורבן בעיקר בגלל גרסה גרועה של מנוע בדגם הקודם. עצוב שמכרו מעט מאוד, כי באנגליה למשל הרכב הזה מאוד נפוץ. מצד שני, עבורי כקונה ביד שניה החבילה משתלמת, ייחודית וזולה.
  18. יש אחת למכירה עכשיו, למרות שאני לא יודע מה המצב שלה - הבעלים זה לא מישהו שאני מכיר (ואני מכיר אישית מחצית מכל בעלי הדיאס בארץ! 😆)
  19. אתה תצטרך סורק ייעודי לפיג'ו-סיטרואן, עדיף לפטופ עם תוכנת lexia/diagbox. לדעתי אצל גבע לחיבור לסורק כזה הוא לא יקח תשלום גבוה (אם בכלל). יכולות הדיאגנוסטיקה שם גבוהות מרוב אם לא כל המורשים של לובינסקי שנתקלתי בהם.
  20. ממליץ לבקר במוסך גבע בתל אביב ולקבל אבחנה. מעבר להיכרות שלו עם הרכבים של פיג'ו-סיטרואן יש לו גם את כל הציוד הדרוש כדי להתחבר למחשב ולסרוק תקלות/לראות תקלות שהיו לאחרונה.
  21. מכיוון שבמנוע הזה (1.6 טורבו 156?) יש מצערת שעשויה כולה פלסטיק ובמקום מאוד לא נגיש, מאחורי המנוע ומתחת לפילטר האוויר אני לא מכיר מקרים שהיה צורך לנקות אותה, אבל כן מקרים שהיה צריך להחליף. מה הסיבה שאתה רוצה לנקות?
  22. תעקוב בלוחות, הסטוניק זה רכב מאוד נפוץ. יש המון (אבל המון) גם מדגם המנוע הזה - מעל 9000 על הכביש מתוך סה"כ כ 21 אלף.
  23. מישהו כתב בפורום לא מזמן על ה2008 דיזל, אם התקציב מאפשר זו עוד אופציה. הסטוניק והמאזדה שונות, המאזדה מרגישה איכותית יותר בייחוד ברמת גימור pure white אבל גם צפופה יותר באופן משמעותי. הסטוניק 1.4 לעומתה די עגלה אבל עם אבזור בטיחותי מלא גם ברמת גימור LX, והיא גדולה ומרווחת יותר.
×
×
  • תוכן חדש...