הייתה סקירה בפורום על rs3
http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2441/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9A--%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99-RS3
סעיף 3 מיותר לדעתי, ואת המשפט
"עלפי כל היגיון הצבת התמרור באופן כפי שמוצב היא גזירה לא סבירה שציבור הנהגים
אינו יכול לעמוד בה מה עוד שבדרך כלל אין ולו מקום אחד שבו ניתן לעצור בבטחה
וללכת לתחילת הרחוב כדי לבדוק לאשורו את הוראת התמרור (ראה סעיף 4)"
הייתי מחליף בזה
"הצבת התמרור באופן זה יוצרת בעיה מכיוון שבדרך כלל אין ולו מקום אחד שבו ניתן לעצור בבטחה
וללכת לתחילת הרחוב כדי לבדוק לאשורו את הוראת התמרור (ראה סעיף 4)"
לדעתי שניכם לא נהגתם בסדר, נהג האוטובוס שגלש לנתיב בלי לשים לב (או שכן ופשוט לא אותת) וגם אתה שנכנסת לנתיב כשהוא כבר גלש לתוכו.
מעבר לכך לאוטובוסים אין תמיד מקום בעיר כשמכוניות לפעמים בולטות מתוך החניה או בעיקולים. עדיף לחכות שהכביש יהיה ישר ואז לעקוף את האוטובוס.
מי שלא רוצה לחנות לפי הסימון יכול לחפש חניה עם סימונים בגודל שמספיק לדעתו במקום לחנות בלי להתחשב באחרים? יש קבוצה בפייסבוק "חנית כמו ז*ן" בדיוק בשביל זה
לדעתי האנשים במאזדה יודעים קצת מה הם עושים, הרי הדגם לא הגיע לישראל בגלל הביקוש בשאר העולם וגם כשהגיע יש רק 1000 הקצאות, לכן הם מוכרים במקסימום שהם יכולים כדי למכור את המלאי.
אותו דבר כמו בשירשור עם המיאטה.