Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. נשמע טוב מדי, אם גם לדעתך הרכב טוב תיקח לעוד בדיקה לדעתי
  2. דווקא התכוונתי לבעיות מבחינת "פנסים דהויים/תחליף לוחית" ולא לבעיות אמיתיות
  3. כנ"ל מכון הדרום למרות שכמו שנאמר עדיף שתגיע חצי שעה לפני הסגירה ויעבירו אותך מהר בלי בעיות
  4. הייתה סקירה בפורום על rs3 http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2441/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9A--%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99-RS3
  5. סעיף 3 מיותר לדעתי, ואת המשפט "עלפי כל היגיון הצבת התמרור באופן כפי שמוצב היא גזירה לא סבירה שציבור הנהגים אינו יכול לעמוד בה מה עוד שבדרך כלל אין ולו מקום אחד שבו ניתן לעצור בבטחה וללכת לתחילת הרחוב כדי לבדוק לאשורו את הוראת התמרור (ראה סעיף 4)" הייתי מחליף בזה "הצבת התמרור באופן זה יוצרת בעיה מכיוון שבדרך כלל אין ולו מקום אחד שבו ניתן לעצור בבטחה וללכת לתחילת הרחוב כדי לבדוק לאשורו את הוראת התמרור (ראה סעיף 4)"
  6. התמונה בעמוד הראשון כשהוא כבוי לא עושה איתו חסד מעבר לכך שהדרך שבה וולוו שילבו אותו טובה יותר
  7. כל הכבוד לרנו שהצליחו להכניס טוסטר אובן לרכב
  8. אחד השרשורים הטובים פה לאחרונה. מעניין איך הוא יתפתח.
  9. הפוך. עד שזיהה את הרמזור הנכון בשליש צומת, עצר, הפעיל איתות מצוקה ועשה רוורס אחרי שבדק שאפשרי, יש סיכוי רב שעברו 5 שניות.
  10. לדעתי שניכם לא נהגתם בסדר, נהג האוטובוס שגלש לנתיב בלי לשים לב (או שכן ופשוט לא אותת) וגם אתה שנכנסת לנתיב כשהוא כבר גלש לתוכו. מעבר לכך לאוטובוסים אין תמיד מקום בעיר כשמכוניות לפעמים בולטות מתוך החניה או בעיקולים. עדיף לחכות שהכביש יהיה ישר ואז לעקוף את האוטובוס.
  11. לא אמור להיות לו תיקון סטייה מנתיב?
  12. מי שלא רוצה לחנות לפי הסימון יכול לחפש חניה עם סימונים בגודל שמספיק לדעתו במקום לחנות בלי להתחשב באחרים? יש קבוצה בפייסבוק "חנית כמו ז*ן" בדיוק בשביל זה
  13. בסה"כ טויוטה סטנדרטית, לטוב ולרע. הטיפולים הקטנים לא קצת יקרים? מילא 600 ש"ח אבל 700?
  14. trekampt

    חדשות - מאזדה CX3 בישראל

    לדעתי האנשים במאזדה יודעים קצת מה הם עושים, הרי הדגם לא הגיע לישראל בגלל הביקוש בשאר העולם וגם כשהגיע יש רק 1000 הקצאות, לכן הם מוכרים במקסימום שהם יכולים כדי למכור את המלאי. אותו דבר כמו בשירשור עם המיאטה.
  15. זה חיסרון אבל לא "ענק". תאונות במהירויות נמוכות של פקק לא תמיד גורמות לנזק ובטח שלא להרוגים כמו ששאר המערכות מונעות.
  16. trekampt

    שאלות? השקת פיג'ו 308GTi

    המכונית נראית טוב והמחיר אטרקטיבי כך שיש סיכוי שתימכר יפה "למרות" הגיר הידני. מסך touche זה בצרפתית?
  17. בנוסף ממחר (רביעי) עד שישי איביזה סטייל 1.0 ב 80,900 ש"ח
  18. trekampt

    חברי CF עם מדבקות

    יום שני שעבר, צומת לפני צומת סירקין מכיוון קניון סירקין, פלואנס דיזל עם ל' ומדבקה על הלוחית רישוי
  19. יכול להיות שהמערכת שומרת מספיק מרחק כך שאחרי שהיא מפסיקה עדיין יש מספיק זמן לבלימה האוטונומית להגיב
  20. trekampt

    איפה קונים וישרים?

    יש מבצע ברוזנפלד 2 מגבים של בוש ב-100 ש"ח. קניתי.
  21. מה שלא עשה הספורטאז׳ עשה הנירו
  22. מאוד אהבתי רק חבל שב2 צבעים הוא נראה כמו רכב שעבר תאונה ושמו מכסה מנוע מפירוק
  23. trekampt

    מתיחת פנים לסיאט לאון

    לדעתי העיצוב הנוכחי מוצלח וטוב שלא ישתנה בהרבה מעניין מה יהיה בקופרה
  24. העיקר שאתה מרוצה. כמו שאמרו, חבל שזה לא קרה ברגע שפנית אליהם
  25. מוסך בכר לדעתי מקום טוב ומקצועי
×
×
  • תוכן חדש...