Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. audiR8

    שחקני xbox נא להתפקד.

    תתחדש. גם אני רכשתי Project Scorpio בהשקה (ברשותי גם הOne המקורי, והOne S שימכר כדי לתקצב את רכישת הX). מה אתה משחק?
  2. לא בטוח שזה מספיק זמן ביחס לבקשה שלו.
  3. גם באופנועים קיים חיווי הילוך שמציין את ההילוך הנוכחי.
  4. HH מבחינתי נעשתה הכרחית לחלוטין. לאנשים יש נטייה להצמד כמה שיותר לרכב שלפניהם, מה שלא משאיר שום מרווח לטעות, ובמקביל לתפעול הגז, הבלם והמצמד אתה גם צריך לפקוח עין על המראה האחורית ולשמור מספיק מרחק מהרכב שלפניך. זינוק בעליה הפך לסיוט.
  5. כאמור, הRX580 מעט חלש יותר מ1060. ההפרש הוא 100 יורו לטובת ה1060? נשמע לי מוזר. בכל אופן הייתי הולך על ה1060. תתעלם מהזכרון הגדול יותר בAMD, הביצועים בפועל יותר חלשים. הMSRP של ה580 הוא 229$ (מעט יותר לגרסאות OC). רק כדי שתבין עד כמה המחיר מופרך. מסך 4K או 144Mhz יעלה יותר מהכרטיס שאתה מתעתד לקנות, מה שאומר הכפלת התקציב לפחות.
  6. ב400 דולר כבר אפשר לקנות GTX1070 לאחר ירידת המחיר האחרונה. אבל GTX1060 6GB יהיה די והותר. חזק יותר ויותר משתלם מהRX580 מכיוון שהמחירים של סדרת הRX בשמיים בגלל CryptoCurrency Mining, בזמן שהירוקים פחות נפגעו.
  7. למה לא מגיעה לארץ גרסת הפלאג-אין? מחיר לא תחרותי?
  8. הפוליסה הראשונה לא נרכשה בטלפון אלא באופן פרונטלי, מול נציג מטעם חברת הביטוח (במרכז הכניסה לקבע של חבר, למי שמכיר). במפורש בוצעה החרגה. לא הייתי רוכב ביטוח שלא מכסה את הסיכון העיקרי שלי להפצע בצורה רצינית. הביטוח הנוכחי נרכש בטלפון. כאמור התקשרו אלי והציעו להמשיך את אותו הביטוח באותם תנאים ובמחיר 'מבצע'. לא סוכמו תנאים בשיחה (המשך של פוליסה קיימת) ולכן הקלטה לא רלוונטית. אני מנסה להשיג את הפוליסה המקורית (שלא קיבלתי מעולם, אגב) אבל האתר של חברת הביטוח פשוט נוראי. מאחורי אתר 'מודרני' שלא מציג שום מידע רלוונטי נמצא אתר ישן יותר, עם מאגר משתמשים ופרטי כניסה נפרד לגמרי (!) והססמא אליו נשלחת בדואר. בפוליסה הנוכחית שקיבלתי לאחר השיחה לא מופיעה ההחרגה. לא שמתי לב לזה בזמנו כי רפרפתי כדי לוודא שהסכומים נותרו זהים וזהו. כאמור, נאמר לי שזו פוליסה זהה באותם תנאים.
  9. אהלן. רכשתי ביטוח תאונות אישיות בזמן כניסתי לשירות קבע. בזמן רכישת הביטוח הבהרתי מפורשות שאני רוכב דו"ג ונאמר לי שאכן הנושא נרשם בפוליסה ובוטלה ההחרגה שמבטלת פיצוי במקרה של תאונת אופנוע. לאחר השחרור יצרו איתי קשר מחברת הביטוח והציעו לי להמשיך את הביטוח באותם תנאים (בתשלום מעט גבוה יותר). אישרתי והביטוח הינו בתוקף עד היום הזה. לצערי עברתי תאונת אופנוע, נפצעתי בצורה לא קלה וע"פ הפוליסה אני זכאי לפיצוי מכובד. הגשתי לחברת הביטוח את כל המסמכים ולאחר חריגה משמעותית בזמני הטיפול, שירות לקוחות מחפיר ובלתי ניתן להשגה ואפס תקשורת מצידם (כולל אתר אינטרנט 'אינפורמטיבי' שמציג FA מידע רלוונטי) נמסר לי בחגיגיות ש... התביעה נדחתה כי נפצעתי בזמן רכיבה על אופנוע. איכשהו מסתבר שהסעיף הזה לא הוחרג. שילמתי שנים על פוליסה חסרת תועלת עבורי וברגע האמת נותרתי בלי כיסוי. לחברה אין מוקד שירות לקוחות והם מסתתרים מאחורי 'סוכנות' שכביכול דרכה רכשתי את הביטוח (כאומר, הם התקשרו אלי והציגו את עצמם כחברת הביטוח, עם פרטי פוליסה קיימת ואשראי) ושולחים אותי לברר את העניין מולם. אני רותח מזעם. אין לי הזמן, הכסף והיכולת הפיזית להלחם בחברת ביטוח אטומה. הייתי מאושפז בחצי השנה האחרונה ויעבור עוד זמן מה עד שאוכל לחזור לשוק העבודה. תהליך התביעה מול ביטוח החובה יכול להמשך שנים ואני זקוק לסכום המדובר בהקדם האפשרי, כך שלצאת לקרב משפטי ממושך קצת חסר תועלת עבורי. מה ניתן לעשות? מלבד לבטל מיידית את הפוליסה מכאן והלאה, כמובן, מה שאני עושה ברגעים אלו. תודה.
  10. הנתיב לא מהווה נת"צ לאורך כל היום כי הוא אמור לשמש כשול בשעות שאינו נת"צ. בפועל, עצירת חירום שם שקולה להתאבדות כשהשול משמש נתיב נסיעה לכל דבר ועניין במהירויות של 90 קמ"ש וצפונה.
  11. במקרים כאלו בדר"כ מנהלים יומן ייעודי לחדר ישיבות בExchange הארגוני.
  12. כשמעלים סרטון ליוטיוב יש אפשרות לחסום אותו לצפייה במובייל. הסיבות יכולות להיות מגוונות - החל מענייני זכויות יוצרים ומכירות (נניח אולפנים שמעלים סינגלים ליוטיוב אבל לא רוצים שאנשים יוסיפו את השירים לפלייליסט במובייל במקום לקנות אותם) ועד לסרטונים שכוללים קישורים שונים שעובדים רק בדסקטופ.
  13. אם אהבת את העונה הראשונה, כדאי.
  14. זה נכון כל עוד מספיק אנשים מתחסנים. מתחת לסף מסויים Herd immunity מפסיקה להיות אפקטיבית. ובפרט באזורים בהם שיעור הלא מתחסנים גבוה. מספיק שיש עוד כמה הורים בגן עם רקורד עשיר מידי בפינות הלא נכונות של גוגל.
  15. כי החלטתי לעבור לדיזל והייטי דיזל נמצא הרבה מעל התקציב.
  16. א. רומסטר היא מכונית מעולה. בארץ הפכו אותה לטנדרון ופיספסו את כל הפואנטה. ב. הרכב הקודם שלי היה ייטי. היום יש לי דאסטר. שמיים וארץ לטובת הייטי מבפנים. החל מאיכות החומרים, דרך עיצוב, מרווח, פרקטיות ותאי אכסון ועד נוחות המושבים ואפשרויות הכוונון שלהם. הדאסטר כנראה שיהיה עמיד יותר בחלוף השנים וזהו בערך. אגב, אני חושב שהייטי נראה מעולה, לפני ואחרי מתיחת הפנים. הקארוק הוא עוד תפוח אדמה נפוח וחסר ייחוד בים הג'יפונים שמציף את כבישי ארצנו.
  17. קשר בן שבועיים לא יכול להיות 'מושלם'. לכל הרוחות, בלוני הליום נשארים צמודים לתקרה יותר זמן.
  18. זוכרים? אז התחלתי לשחק The legend of Zelda: Breath of the Wild. דורש קצת (הרבה) התעסקות באימולטורים ואופטימיזציה כדי להגיע לביצועים סבירים, דרוש מעבד Quad core חזק והרבה RAM וכדאי להשתמש בבקר ולא במקלדת ועכבר. אבל לגמרי שווה את זה. כולל את כל מה שאהבתי בThe Witcher. רק בסגנון שונה, 'ילדותי' יותר אבל עדיין עשיר, מרתק ועמוס בפרטים. מערכת קרבות וניהול מלאי טובה הרבה יותר ממשחקים 'רציניים' כמו Skyrim ודומיו. שוקל ברצינות לקנות Switch כדי לשחק בו כמו שצריך (ולשלם עליו). בנוסף, התחלתי לשחק Warframe. אני לא חובב גדול של MMO, אבל יש בו משהו שונה. לרוב אפשר לשחק לבד ויש גיוון יחסית גדול בין המשימות האינסופיות. בינתיים עדיין לא נמאס לי, אבל משחק על אש קטנה (שעה-שעתיים פעם בכמה ימים). ניסיתי את Dark souls II (הראשון קרס על המחשב וקירטע בצורה נוראית על הXbox) ואת Dragon Age: Inquisition. בראשון הלכתי לאיבוד ובשני פשוט איבדתי עניין אחרי שהמשימות הפכו ל'לך לשם, תביא את זה ותחזור'.
  19. יותר מזה - הם אפילו לא צריכים להתאמץ. אי אפשר לעבור את הרמזור הזה בשעות העומס בלי להתקל בכמה גאונים כאלו בכל מחזור של הרמזור.
  20. audiR8

    רחפן XIAOMI Mi Drone 4K

    להשוות רזולוציות צילום לא ילמד אותך שום דבר לגבי איכות הסרטונים שתפיק. ברחפנים חשוב יותר להסתכל על חדות ועל טווח דינאמי. וידאו בלי פרטים ועם אזורים שחורים/שרופים לא יראה טוב ולא משנה הרזולוציה. לא אומר שום דבר לגבי טיב המצלמה בXiaomi - מעולם לא בדקתי, אבל אתה מסתכל על הפרמטר הלא נכון.
  21. לא מכיר את הלאון, אבל הייתה בבעלותי סקודה ייטי מאותה השנה שאובזרה במחשב דרך מורחב. כל הפונקציות שציינת היו ניתנות לקינפוג ישירות ממחשב הדרך באמצעות כפתורי השליטה בהגה. אם מותקן אצלך המחשב המורחב (מסך גדול יותר בלוח השעונים, מציג לדוגמא נתונים ממערכת השמע וכו') כנראה שאפשרי גם אצלך.
  22. אני דווקא צרבתי lineage על הMiMax. MiUI היה מעולה בימי אנדרואיד 2.2, כשהממשקים של כל היצרניות היו נוראיים (טאצ'וויז הזכור לשמצה ודומיו). היחידים שבלטו לטובה היו HTC עם Sense ושיאומי עם MiUI. היום הממשק הנקי של אנדרואיד יותר טוב, יותר מהיר ויותר נעים לשימוש.
  23. תלוי בסרט עצמו. כשמדובר ברשימת שירים רנדומלית שנבחרת לפי משחק מילים מטופש שרלוונטי למה שמופיע על המסך באותה שניה (ע"ע Suicide Squad) - אכן, איום ונורא. כשהפסקול משתלב תמית בסרט (Guardians of the galaxy, Baby driver לדוגמא) זה עובד מעולה.
  24. אני הייתי משדרג לSSD ונהנה משקט בנוסף לחימום מהיר יותר של המזון.
  25. audiR8

    מבחן - הונדה סיוויק 1.5

    והקשר בין אמינות מכאנית לדיזלגייט הוא?
×
×
  • תוכן חדש...