Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כל כמה זמן צריך להוסיף ליטר שמן - נראה שיש בעיה


yamab
שימו לב! השרשור הזה בן 6882 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזה שנה הרכב?איזה מנוע?

כמה קילומטרא"ז?

 

נראה לי יש לך בעיה או ברינגים או בגומיות שסתומים.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק לא מבין איפה החלק של בסדר?

עם פז'ו ספורטיבית עם 160K ו10 שנים על הכביש אני לא מאבד אפילו מאה מיליליטר למה נראה לך הגיוני לאבד 3/4 ליטר ? ( כמעט כל הגובה במדיד בכל המכוניות )

 

ליטר וחצי על 3500 קמ זה הרבה ומעיד על נזילה או בעיה , עדיין לא דרסטית אבל בהחלט דורשת כבר טיפול.

 

בדקת את הגובה שמן כשהאוטו קר לגמרי ועל משטח שטוח לגמרי ?

יש לך סימנים בחניה הקבועה שלך ?

 

תעשה בדיקה שוב ותעדכן.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק לא מבין איפה החלק של בסדר?

 

ליביו

רק לידיעה, הרבה פעמים היצרן מפרסם בספר הרכב מהי תצרוכת שמן סבירה. כך למשל, באונו שלי (1.4 מודל 95) כתוב שצריכה של 0.5-0.7 ליטר שמן ל 1000 ק"מ היא סבירה. שלי אגב צורכת כליטר שמן שלם ל 1000 ק"מ, אבל זה אחרי שכבר גמעה 256,000 ק"מ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אפשרות סבירה שיש לך נזילה עצבנית.

 

 

לי כשהיתה נזילה הייתי ממלא כל חודש!!!

 

לפני חודשיים טיפלטי בנזילה ולא חסר שמן!!

 

שים לב מתחת לאוטו.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקה פשוטה היא בצבע העשן מהאגזוז.נדמה לי שצבע כחלחל-לבן מעיד על שריפת שמן ואז יש באמת בעייה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצרן מכסתח את עצמו, זה נראה לך הגיוני שרכב שיוצא חדש מחברה יאכל ליטר שמן על כל 1000 קילומטר ? אתה מבין בכלל מה שאתה אומר...אתה אומר 10 ליטר שמן על כל 10 קילומטר ואז עוד טפול 10 אלף עוד 4 ליטר שמן.....יענו 14 ליטר שמן על 10 אלף קילומטר....איפה פה ההגיון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשרשור זה דובר על בעיית צריכת שמן מוגברת ביונדאי, אולם מסיבה אחרת, אך הדברים שנאמרו (ובמיוחד תגובתו האחרונה של דניאל) מספקים כיוון למחשבה.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצרן מכסתח את עצמו, זה נראה לך הגיוני שרכב שיוצא חדש מחברה יאכל ליטר שמן על כל 1000 קילומטר ? אתה מבין בכלל מה שאתה אומר...אתה אומר 10 ליטר שמן על כל 10 קילומטר ואז עוד טפול 10 אלף עוד 4 ליטר שמן.....יענו 14 ליטר שמן על 10 אלף קילומטר....איפה פה ההגיון
ראשית, לא כתבתי שהיצרן אומר ליטר לכל 1000 ק"מ אלא 0.5-0.7. שנית, בבחירה בין לסמוך על הוראות היצרן הכתובות בספר הרכב, לבין לסמוך על הנוסחאות המתימטיות שלך (שתרתי וחיפשתי אך לא מצאתי בהם שום טיעון הגיוני), לי לפחות ברור במי אני בוחר...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב שיבושם לך אם אתה מבסוט לאכול את כל ה"נקניק" ולהאמין לכסת"ח דבילי של היצרן שאתה צריך להוריד חצי ליטר שמן עם כל שני מיכלי דלק (בממוצע זה יוצא ככה...כמעט 500 קילומטר על מיכל דלק) וואלה סבבה....יש לי רעיון טוב יותר...אולי תמלא תערובת של ווספות עם שמן במקום דלק ? יותר טוב...הרבה יותר טוב...אולי בכלל תמהל את הדלק בשמן זית טהור ?

 

עתיד - שנדהם כל פעם מחדש לראות איך אנשים "אוכלים" ו"בולעים" חרטות רק בגלל שזה בא עם עטיפה

יפה....

 

נ.ב. מה לא הבנת ? ליטר שמן כל אלף קילומטר, זה אומר שאחרי 10 אלף קילומטר האוטו שלך אכל כבר עשר ליטר שמן נכון ? ואז בהגיעך ל10 אלף אתה עושה טיפול, או שאתה לא מאמין בטיפולים ?....ושם אתה מחליף שמן פילטר שמן, שזה בממוצע כ4 קילו (זה פחות או יותר מה שנכנס באוטו מי יותר\מי פחות) זה אומר שכבר הגענו למצב שב10 אלף קילומטר ביזבזת על האוטו 14 ליטר שמן, בוא נגיד שאתה נוסע על שמן סינטטי איכותי וקונה גאלון ב250 שקל...שמת 750 שקל על שמן :-P:-D

אגב...אני שלא כמוך לא ניזון מספרים, אני מכונאי מוסמך וגם עבדתי במוסך, ככה ש....

זה קורע אותי מצחוק התמימות הזאת שלך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שני אונואים, ובשניהם (אונו, זה זכר או נקבה?) כמעט ואין צריכת שמן בכלל. הוא קבוע נשאר על המקסימום.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל כמה זמן צריך להוסיף ליטר שמן ביונדאי?

עברתי בערך 3500 ק"מ מאז מלאתי שמן ואח"כ מלאתי ליטר וקצת...

זה מעיד על בעיה במנוע?

שלום.

אני פתחתי את השרשור עליו שחף בן צבי דיבר. אין לי נזילות שמן ולא עשן כחול. הסתבר שבטיפול קודם לא מילאו שמן בצמיגות נכונה - 10W40 במקום 15W40. לדעתי זאת הסיבה, תקנו אותי אם אני תועה. כרגע החלפתי ל15W40 המומלץ ע"י היצרן. אתה מוזמן לפנות אלי עוד חודש - אני יגיד לך אם הבעייה נפתרה. תבדוק אצלך איזה שמן יש לך עכשיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב. מה לא הבנת ? ליטר שמן כל אלף קילומטר, זה אומר שאחרי 10 אלף קילומטר האוטו שלך אכל כבר עשר ליטר שמן נכון ? ואז בהגיעך ל10 אלף אתה עושה טיפול, או שאתה לא מאמין בטיפולים ?....ושם אתה מחליף שמן פילטר שמן, שזה בממוצע כ4 קילו (זה פחות או יותר מה שנכנס באוטו מי יותר\מי פחות) זה אומר שכבר הגענו למצב שב10 אלף קילומטר ביזבזת על האוטו 14 ליטר שמן, בוא נגיד שאתה נוסע על שמן סינטטי איכותי וקונה גאלון ב250 שקל...שמת 750 שקל על שמן :-P:-D

אגב...אני שלא כמוך לא ניזון מספרים, אני מכונאי מוסמך וגם עבדתי במוסך, ככה ש....

זה קורע אותי מצחוק התמימות הזאת שלך...

לא תמים ולא בטיח. רק כדי לסדר לך את המספרים - מי שמוסיף ליטר שמן על כל 1000 ק"מ, יוסיף 9 ליטר יותר בין טיפול לטיפול ממי שהרכב שלו לא אוכל שמן בכלל (בהנחה ולאחר טיפול השמן ב MAX ולפניו הוא ב MIN).

 

המחיר של ליטר שמן חצי סינטטי סביר בהחלט (למשל AC DELCO) הוא 10 ש"ח לליטר. פירוש הדבר שאני מוציא בין טיפול לטיפול 90 ש"ח על תוספת שמן יותר ממי שהרכב שלו לא אוכל שמן בכלל. אגב, אין לי נזילות משמעותיות, וגם לא יוצא עשן מהאגזוז אצלי. אני מניח שניתן "לשפץ" את המנוע שלי שכפי שכבר כתבתי עשה כבר 256,000 ק"מ כדי לפתור את בעיית שריפת השמן בעלות של כמה אלפי שקלים. אבל נראה לי שמבחינת כדאיות זול יותר לשאת בעלות השמן. נדמה לי שמכונאי מוסמך יכול להבין שיקולי עלות-תועלת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6882 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...