Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת בלמים ללא פירוק גלגלים - לפרק גלגלים לבדיקה


חייםש

פוסטים מומלצים

בטופס בדיקה שהציג המוכר, לאלנטרה 2021 ,69K קמ, עם טסט וטיפול 75 לפני חודשיים,e3c65b47-a219-47c1-b6b4-68e00e9acf83.thumb.JPG.c1d6cd7d8a80bbac15149d89e2e9b7c4.JPG מופיעה ההערה הנ״ל בסעיף בלמים . זה אומר שהבלמים בעצם לא נבדקו וכדאי לי לבדוק בעצמי ? או משהו אחר? תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, צריך לפרק גלגלים כדי לראות את מצב הרפידות והצלחות.

אבל זאת בדיקה של Budget, נקיה מאוד.

ללא פירוט של חלקי מרכב שהוחלפו.

הבדיקה הזאת היא רק אינדיקציה שהרכב לא פסול על הסף, ואפשר להמשיך לבדוק אותו ( לקחת לבדיקה עצמאית, לדרוש תיקוני ליקויים שיתגלו ( הבדיקה מטעמך לא תהיה נקיה לגמרי, תצטרך להבין מה צריך לדרוש לתקן לפני מסירת הרכב ומה כסת"חים של המכון ) וגם להבין יותר מה הוחלף במסגרת תיקוני פחחות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מופיע בכל בדיקה שעולה כאן.  אבל בדיקה שהוזמנה על ידי המוכר צפויה להיות מוטה לטובתו. לכן נדרשת בדיקה מטעם הקונה - אחרי שישלים את כל הבירורים המקדימים.

בלי קשר, החלפה של רפידות וצלחות בילום היא עניין של טיפול שוטף, מבחינה זו אינה שונה ממצבר או צמיגים. אז אם יש תיעוד של הפעולה בטיפולים השוטפים זה אמור לספק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, vladclar כתב:

נכון, צריך לפרק גלגלים כדי לראות את מצב הרפידות והצלחות.

אבל זאת בדיקה של Budget, נקיה מאוד.

ללא פירוט של חלקי מרכב שהוחלפו.

הבדיקה הזאת היא רק אינדיקציה שהרכב לא פסול על הסף, ואפשר להמשיך לבדוק אותו ( לקחת לבדיקה עצמאית, לדרוש תיקוני ליקויים שיתגלו ( הבדיקה מטעמך לא תהיה נקיה לגמרי, תצטרך להבין מה צריך לדרוש לתקן לפני מסירת הרכב ומה כסת"חים של המכון ) וגם להבין יותר מה הוחלף במסגרת תיקוני פחחות.

אני יודע שהוחלפה דלת, ואני לא מתרגש מזה. אבל מה זה כסתחים של מכון הבדיקה? שמעתי את המוכרים אומרים את זה , אבל איך אני יכול להבדיל מתי זה קריטי ומתי זה לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"רעש מערכת תזמון שסתומים" ( המנוע עושה רעש כאשר פועל),

"נקישות בהעברת הילוכים " ( הגיר לא נבדק באמת),

"לבדוק צריכת שמן בנסיעה"

.

כל הדברים האלה ועוד נועדו כדי להסיר אחריות מהמכון במקרה ותהיה תקלה במנוע/ גיר ב 3 חודשים אחרי הבדיקה ( זאת תקופת האחריות שהמכון מחוייב לתת).

לא צריך להתרגש מזה.

אבל אם רושמים חוסר שמן במנוע, נזילות,   לחץ דחיסה לא זהה, חופשים במערכת היגוי - זה כבר דורש בדיקה. 

 

לתקן זווית היגוי - לא סיפור רציני, כיוון פרונט עולה 250-350₪.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובות המהירות! 

הסוכן מתחייב על בדיקת מוסך חתומה לגבי הבלמים ותיקון אם יצטרך . הרכב עבר טסט וטיפול 75K לפני חודש וקצת. הסוכן אמר שאם אני אקח לבדיקה אז שאני כבר אבדוק את הבלמים. סוג של אם הוא בודק ומסדר את הבלמים הוא מצפה שלא אקח לבדיקה. מצד אחד אני שורף יותר מחודש על חיפושים, מצד שני - לסמוך עליהם ? יש אחריות של שנה על כל מיני מכלולים חוץ מבלאי, כמובן. דעתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל סוחר מצפה שהקונה לא יקח לבדיקה....

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במכון בדיקה ימצאו לי דברים כמו בלאי בצלחות או הרפידות של הברקס? או שלא עושים את זה?

לפני 5 שעות, vladclar כתב:

"רעש מערכת תזמון שסתומים" ( המנוע עושה רעש כאשר פועל),

"נקישות בהעברת הילוכים " ( הגיר לא נבדק באמת),

"לבדוק צריכת שמן בנסיעה"

.

כל הדברים האלה ועוד נועדו כדי להסיר אחריות מהמכון במקרה ותהיה תקלה במנוע/ גיר ב 3 חודשים אחרי הבדיקה ( זאת תקופת האחריות שהמכון מחוייב לתת).

לא צריך להתרגש מזה.

אבל אם רושמים חוסר שמן במנוע, נזילות,   לחץ דחיסה לא זהה, חופשים במערכת היגוי - זה כבר דורש בדיקה. 

 

לתקן זווית היגוי - לא סיפור רציני, כיוון פרונט עולה 250-350₪.

 

 

מעולה! יש דברים שקשורים למערכת החשמל ברכב ולא ייפתרו פשוט על ידי החלפת מצבר? פסלתי רכב שהציג התראות שמערכות הבטיחות לא מופעלות והמוכר אמר שזה רק עניין של להחליף מצבר ובמכון בדיקה לא רצו להתחייב שזה יעזור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...