Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי, אני נהנה מהנחת העדר תביעות. עשינו תאונה עצמית מוזרה. במידה והנזק מעל 2000 ש"ח אין לי השתתפות עצמית אבל אפסיק להנות מהנחת העדר תביעות.

האם כדאי לתקן כזו שיפשוף + עיקום כזה?  והאם כדאי לתבוע או לסגור לבד?

תודה ודרך צלחהWhatsAppImage2023-05-04at14_45_25.thumb.jpeg.e4d1d449a712c8acaa0a3a1d1cea892a.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Alon72
פורסם (נערך)

שלום, לא הצלחתי להבין איזה רכב זה ומה השנתון.

לדעתי, צריך להפעיל ביטוח,  כי יש לך שתי דלתות פחחות+ צבע + נזק ( וגם חלודה ) בסף התחתון. הנזק בוודאות עובר את 2000₪.

כנראה,  אילו היתה השתתפות, עדיין היה צריך להפעיל את הביטוח. במקרה שלך לא הייתי מתלבט בכלל

 

נ.ב.

אני מכיר רכב שירד מהכביש על נזק דומה ( הוכרז אובדן להלכה, כי  היה יחסית ישן ועם מחירון נמוך).

אולי במקרה כזה, אם אינך מעוניין לקבל מחיר מחירון מהביטוח, כדאי לתקן לבד. אבל זה יעלה אלפי שקלים.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 4.5.2023 בשעה 15:15, vladclar כתב:

שלום, לא הצלחתי להבין איזה רכב זה ומה השנתון.

לדעתי, צריך להפעיל ביטוח,  כי יש לך שתי דלתות פחחות+ צבע + נזק ( וגם חלודה ) בסף התחתון. הנזק בוודאות עובר את 2000₪.

כנראה,  אילו היתה השתתפות, עדיין היה צריך להפעיל את הביטוח. במקרה שלך לא הייתי מתלבט בכלל

 

נ.ב.

אני מכיר רכב שירד מהכביש על נזק דומה ( הוכרז אובדן להלכה, כי  היה יחסית ישן ועם מחירון נמוך).

אולי במקרה כזה, אם אינך מעוניין לקבל מחיר מחירון מהביטוח, כדאי לתקן לבד. אבל זה יעלה אלפי שקלים.

 

תודה, מדובר ביונדאי I20 מודל שנת 2014.

לפי הביטוח של הכשרה - תיקון במוסך הסדר ללא השתתפות עצמית + רכב חלופי חינם. ראיתי שיש להם מוסכים עם חווד טובות

מוסך שלי - 1000 שח השתתפות עצמית.

האם בהגדרה עדיף לי להמנע ממוסך הסדר או מה שחשוב זה להביא שמאי טוב שלא קשור לחברת הביטוח?

תודה 

פורסם

תשקלל את עלות ה"תביעה" ביחד עם היעדר תביעות ל-3 שנים והסיכון של חס וחלילה תביעה נוספת שעלולה לגרום לחברות לא לרצות לבטח אותך.

 

יש המלצות רבות בפייסבוק על מוסך עאבד באריאל בנוגע לאיכות צביעה ופחחות. מחירים זולים

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לפני ביטוח קודם הייתי מנסה לקנות פוליש ולהוריד את הרוב, מאמין שחלק גדול ירד ועם השאר לראות האם אתה מסוגל לחיות עם זה.

  • אהבתי 1
פורסם

לא הייתי רוצה להמשיך לחיות עם חלודה. את זה כן הייתי מתקן בכל מקרה.

  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

לפי תקנות מ 2022 עד 5000 ש"ח לא נחשב תביעה  שמורידה את ההנחה של העדר תביעות

כלומר בדו"ח של   תביעות מחברת הביטוח זה לא יופיע

(האם עדיין יש לזה משמעות כי זה רשום באיזה מקום לא יודע)

  בע"פ אמרו לי  שזה לא ישנה את הפרמיה.

מוסכי הסדר יש גם טובים  ולפעמים  יש גם מוסכים מרכזיים גם אם לא של אותו יצרן בסוף זה רק פחחות

עריכה אחרונה על ידי avri6
  • אהבתי 1
פורסם

לפי התמונות מדובר על פחחות וצבע לדלת האחורית + קצת לכנף למטה.

סיפור של עד 2,000 שח.

הדלת הקדמית נראת נקייה.

 

כמו שאמרו יש לכך מחיר בעליית הפרמיה בעתיד

לדעתי תעשה סבב מוסכי פחחות ותבקש הצעות מחיר, יש כאלה מוסכים שאוהבים "קצת" במזומן וכך אפשר להוריד עוד קצת במחיר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 שעות, Matan1515 כתב:

לפי התמונות מדובר על פחחות וצבע לדלת האחורית + קצת לכנף למטה.

סיפור של עד 2,000 שח.

הדלת הקדמית נראת נקייה.

 

כמו שאמרו יש לכך מחיר בעליית הפרמיה בעתיד

לדעתי תעשה סבב מוסכי פחחות ותבקש הצעות מחיר, יש כאלה מוסכים שאוהבים "קצת" במזומן וכך אפשר להוריד עוד קצת במחיר.

אז מה המשמעות של  התקנות?

 

https://www.gov.il/he/departments/news/bit02062021r

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הי, יצרתי קשר עם מוסך הסדר שקיבל ביקורות מצויינות (מוסך ופחחות שמואל בפ"ת).

הרכב בין 9 שנים, הבנתי מהמוסך שהתיקון למשל החלפת דלת היא של רכבים מפירוק. האם כך נהוג גם במוסך יבואן?

עד כמה חשוב\כדאי להזמין שמאי "שלי" ולא שמאי של חברת הביטוח?

תודה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...