Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה CRV 7 מקומות


dn1978
שימו לב! השרשור הזה בן 1027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי אין סיבה אמיתית לרכוש אותו, במיוחד במחיר שהוא מוצע. יש אפשרויות עדיפות כמו פיג'ו 5008, סקודה קודיאק מהדגמים החזקים והמאובזרים, או קיה סורנטו בנזין שמוצע במחיר זהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שעברתי על כל המכוניות בקבוצה ונראה שכולם אותו הדבר. 

אני לוקח את הרכב הנ״ל במסגרת ליסינג פרטי משלמה סיקסט. 

יותר התעניינתי במי שמכיר את הרכב והתחושות לגביו. 

תודה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הן ממש לא אותו הדבר, יש טובות יותר, ויש טובות פחות - לקבוצה הזאת משתייך הונדה CRV ובמחיר שלו הוא פשוט לא כדאי.

בליסינג המחירים לא בהכרח קשורים למחיר המחירון אז כל עוד הוא לא יקר מהמתחרים אפשר לבלוע את זה איכשהו.

אבל שוב אני מדגיש בפירוש שמדובר באחד הדגמים הפחות מומלצים בקטגורית הפנאי 7 מושבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.6.2021 בשעה 19:28, Mike808 כתב:

הן ממש לא אותו הדבר, יש טובות יותר, ויש טובות פחות - לקבוצה הזאת משתייך הונדה CRV ובמחיר שלו הוא פשוט לא כדאי.

בליסינג המחירים לא בהכרח קשורים למחיר המחירון אז כל עוד הוא לא יקר מהמתחרים אפשר לבלוע את זה איכשהו.

אבל שוב אני מדגיש בפירוש שמדובר באחד הדגמים הפחות מומלצים בקטגורית הפנאי 7 מושבים.

תוכל לפרט מדוע לא מומלץ ? בהנחה שהנושא הכספי לא רלוונטי ?!

תודה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקודיאק ולפיג'ו 5008 למשל יש בסיס גלגלים ארוך משמעותית שיוצר מושב אחורי מרווח יותר, איכות החומרים בשניהם גבוהה יותר ועיצוב הוא אמנם עניין של טעם אך הם עדכניים יותר בעיני.

לפיג'ו יש מושבים מעולים, לו ולסקודה יש כוונון חשמלי שלא קיים בהונדה ואם אני זוכר נכון אז יש להם גם זכרונות.

לסקודה יש מערכת מולטימדיה נוחה ופשוטה לתפעול ובאופן כללי הנדסת אנוש מעולה. בפיג'ו היא מאתגרת יותר וצריך להתרגל אליה אבל הממשק עדכני מזה של ההונדה.

לסקודה יש וילונות גלילה מאחור, גם בסקודה וגם בפיג'ו הגישה לשורה השלישית נוחה יותר מבהונדה. אם אני זוכר נכון אז לשניהם גם תא מטען גדול יורת כשהשורה השלישית בשימוש.

לסקודה 2.0 ליטר בנזין 190 כ"ס יחידת הנעה נעימה משמעותית מזו של ההונדה, הוא עובד כמעט תמיד בסל"ד נמוך יותר ומרגיש פחות מתאמץ. בפיג'ו אני אוהב מאוד את הדיזל אבל הבנזין מעולה, חלק וזריז עם גיר 8 הילוכים שנעים יותר מהרציף של ההונדה.

הפיג'ו מאוד נוח ומבודד, הסקודה קצת פחות. ההונדה נוח אבל בידוד הרעשים לוקה בחסר ויחידת ההנעה כאמור רועשת.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...