-
הצטרפו למשפחה
היי, היי אתה (או את) שם!
אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".
אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי.
אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
- התחברו כאן
- או
- הרשמה
השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
-
תכנים דומים
-
מאת Eyalmmm
בבדיקת קומפרסיה למונדאו 2009 עם כמעט 200,000 קמ התגלה שבצלינדר אחד קיים יחס דחיסה של 74%.
בעל המכון אמר ש85% נחשב תקין והערך 74 הוא קצת נמוך אבל גם הרכב לא חדש בכל זאת.
השאלה האם זה יחס ממוצע לנתונים או מעיד על בעיה כלשהי?
מצרף את תמונת התוצאה המלאה.
תודה רבה.
-
מאת bloodymeli
שלום,
אני אמור לקנות רכב (סיטרואן פיקאסו 2015, 165 כ"ס) בהנחה משמעותית עקב ממצאי חריגים שהתגלו בבדיקת הרכב (מצורפת).
עוד לפני הבדיקה המוכר (בחור מאוד אמין והוגן) ציין בפני שיש לרכב צריכת שמן גבוהה, והוא ממלא שמן כל כמה חודשים (=~10 ק"מ). בבדיקה התגלו כי לשתי בוכנות בעיות בקומפרסיה, ככל הנראה צריכת השמן קשורה לכך. בנוסף, אמרו שיש רעש מרצועת הטיימינג, וצריך לבדוק את הרצועה בלי האביזרים. יכול להיות שהמשפט האחרון כולו ג'יבריש, אני לא מבין במכונאות רכב ויתכן ששיבשתי חלק מהמידע.
שאלותי:
א. האם בעיית הקומפרסיה, לאור ממצאי הבדיקה המצורפים, חריפה?
ב. מה הנזק במידה ולא אתקן את בעיית הקומפרסיה? הרעש מהרצועה? האם יש סיכוי לתגובת שרשרת של נזקים?
ג. מה העלויות השוטפות של אי תיקון הבעיה - מיכל שמן פעם בכמה חודשים? צריכת דלק מוגברת (ואם כן - כמה? 10%? %50?)
ד. בשורה התחתונה - אתם ממליצים לתקן או להמשיך כך? המוכר טוען שבבדיקה רכב שנעשתה בעבר המנוע יצא תקין (162 כ"ס במקום 165 כ"ס).
ה. אם המלצתם לתקן - מה העלויות הצפויות ועל איזה מוסך באיזור המרכז / צפון אתם ממליצים (אני חיפאי, אבל עובד לפעמים בת"א).
Scan Jan 26, 2020.pdf
-
מאת Yechiel Hadad
שלום לכולם,
לפני שנה נדלקה לי המנורה check engine וכבתה ומאז אחת לשבוע בערך היא שוב נדלקת ונכבית עם ההערה "פלאג 3 לא מצית" ודי הזנחתי את זה. לאחר בדיקה ראשונה במוסך לא עלו על בעיה והיום חזרתי למוסך וביצעו בדיקה יותר עמוקה והממצאים היום שאין קומפרסיה בצילינדר 1 שזה די הגיוני כי הרכב לא סוחב ממש לאחרונה. חשוב לציין שהרכב עבר טיפולים בזמן והפלאגים הוחלפו.
המוסך(לא הרשמי של פורד) חזר אליי עם הצעת מחיר של 4000 ש"ח כולל מע"מ כאשר הטיפול כולל:
סט אטמים של ראש מנוע
שיפוץ ראש מנוע
צילינדר
שמן מנוע מקורי
נוזל קירור
סט טיימינג
עבודה
מה דעתכם, האם שווה ללכת לעוד מוסך? האם המחיר הוא הוגן?
תודה מראש
-
-
נושאים פופולריים
-
נושאים מתעדכנים
-
- 49 תגובות
- 1,238 צפיות
-
- 1 תגובות
- 19 צפיות
-
- 4 תגובות
- 23 צפיות
-
- 4 תגובות
- 81 צפיות
-
- 3 תגובות
- 154 צפיות
-
- 1 תגובות
- 15 צפיות
-
- 33 תגובות
- 1,117 צפיות
-
- 14 תגובות
- 195 צפיות
-
pro tune , תוכנת ניהול מנוע לאיזה אוקטן עדיף לכוון
מאת sweet d, בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
- 1 תגובות
- 91 צפיות
-
- 4 תגובות
- 1,072 צפיות
-
- 4 תגובות
- 130 צפיות
-
- 15,039 תגובות
- 1,659,714 צפיות
-
- 26 תגובות
- 1,012 צפיות
-
- 58 תגובות
- 1,563 צפיות
-
- 0 תגובות
- 17 צפיות
-
פוסטים מומלצים