Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ולייטה - מישהו יכול להאיר את עינינו


 שיתוף
עוקבים 5

Recommended Posts

אהלן שלום לכולם

מישהו יכול להאיר את עינינו בכל הנוגע לאחזקה שנתית ממוצעת?
טיפולים תקופתיים?

טסט?

דלק?

בלתמים?

 

כמה עולה אחזקת ג'ולייטה במצב סביר פלוס

 

היום - אלפא רומיאו ג'ולייטה 2013
קודם - הונדה ג'אז קומפורט 2017

קודם - סובארו B3 שנת 2008

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הנתונים מתייחסים לרכב שלי, ג׳ולייטה 2014 טוריסמו ידנית 170 כ״ס.

 

טיפולים תקופתיים: עלות חלקים מקוריים לטיפול קטן (בחנות חלפים) והחלפה כל 10,000 ק״מ:

  • שמן - Agip ACEA C3 5w40 - במחיר של 140 ש״ח באוטו דיפו
  • פילטר שמן מקורי - 60 ש״ח
  • פילטר אוויר מקורי - 110 ש״ח
  • פילטר מזגן מקורי - 165 ש״ח (אין צורך להחליף כל 10 אלף ק״מ)

אז אם עושים לבד, יוצא 310 ש״ח לחלפים לעבור טיפול קטן (לא כולל פילטר מזגן). במוסך זה יעלה קצת יותר מפי 2 כולל עבודה (לא מוסך מורשה אלא מוסך מומחה כמו אוטו איטליה למשל).

 

567552286_.thumb.JPG.ae8d82cc43fe13b53225524755b609ff.JPG

 

 

אגרת רישוי (טסט): 1693 ש״ח

 

דלק: בעבר נסעתי בתוואי של נסיעה בינעירונית פקוקה ויצא בערך 12 ק״מ/ל׳ ומאז סוף שנת 2019, נסיעה ביניערונית זורמת יחסית (עם פקקים אבל קצרים יותר), יוצא 13.5 ולפעמים גם 14 ק״מ/ל׳. צריכה מדודה במשאבה ולא לפי מחשב הדרך.

607841689_ScreenShot2020-06-03at4_03_17PM.png.7aa473990b97df2b5b6b21bc9a81e56c.png

 

בלת״מים: אז בגדול ג׳ולייטה היא הטויוטה קורולה של אלפא. 

מקווה שאני לא פותח פה, בכל ה 71 אלף ק״מ שהרכב נסע עד כה עשיתי טיפולים כל 10k ק״מ ומעבר לכך הייתי צריך להחליף רק מיכל עיבוי (לא זוכר את המחיר המדוייק אבל זה גרושים) ותושבת מנוע (1400 ש״ח כולל עבודה).

2 הנ״ל הם מחלות ידועות של הרכב ומעבר לזה, רק דלק ולהנות מהנסיעה.

 

השורה התחתונה: אם לא להכנס למוסכי יבואן ולעשות את הטיפולים או במוסכים מומחים או לקנות חלפים מקוריים (לא מהיבואן אלא מחנות חלפים) ולעשות לבד אז האחזקה יוצאת לא הרבה יותר יקרה מהטויוטה קורולה של השכן, אם בכלל.

 

 

עריכה אחרונה על ידי MMi
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממש תודה על ההשקעה

היום - אלפא רומיאו ג'ולייטה 2013
קודם - הונדה ג'אז קומפורט 2017

קודם - סובארו B3 שנת 2008

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

מישהו יכול לשפוך לנו אור גם על התחזוקה של התלתן וכמה זה באמת יותר יקר מהמולטיאייר?

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פתחתי שרשור יומן תחזוקה לכל המעוניין

היום - אלפא רומיאו ג'ולייטה 2013
קודם - הונדה ג'אז קומפורט 2017

קודם - סובארו B3 שנת 2008

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 24.6.2020 בשעה 21:37, Adani כתב:

מישהו יכול לשפוך לנו אור גם על התחזוקה של התלתן וכמה זה באמת יותר יקר מהמולטיאייר?

 

אין לי יומן מעקב אבל אשתף ממה שאני זוכר

ג'ולייטה תלתן ירוק 2011 שנקנתה ביוני 2019

בבדיקה לפני הקנייה עלה כי יש צורך להחליף תושבת מנוע, מיכל עיבוי (היה סדוק), משולשים ו-2 צמיגים שהיו כל אחד עם מסמר בהם.

מיידית עם הקניה החלפתי מיכל עיבוי + נוזל קירור בעלות של 700 ש"ח (דיי נעקצתי שם)

לאחר מכן גיליתי את alfa workshop

הזמנתי משם תושבת מנוע, פילטר מזגן, פילטר שמן, יצא לי יחד עם מכס בערך 800 ש"ח.

כמו כן הזמנתי משחמון חלפים משולשים חליפיים של talosa בעלות 350 ש"ח אאל"ט.

 

הגעתי לאיציק אלפא מרחובות עם התושבת והמשולשים והעבודה בוצעה אצלו. (כמובן תשלום שעת עבודה)

החלפתי רביעיית צמיגים ל-goodyear asymmetric 5 בעלות של 2200 ש"ח.

כיוון פרונט במוסך דניאל באשדוד בעלות של 300 ש"ח.

 

בסביבות הזמן לטיפול 120 אלף ק"מ קניתי פלאגים NGK אירידיון בשחמון חלפים בעלות של 250 ש"ח.

באותו הזמן הלך התרמוסטט לכן קניתי מאלפא וורקשופ בעלות של כ-440 ש"ח.

הגעתי לאיציק עם פלאגים, פילטר שמן, פילטר מזגן, שמן והתרמוסטט. שכחתי לקנות פילטר אוויר לכן עלות של 132 ש"ח אצלו.

 

לאחר זמן מה הכבל של הסאנרוף יצא מהמסילה. הסאנרוף פתוח ואי אפשר לסגור. לא הייתה לי ברירה והייתי חייב ללכת למרכזי. 2700 ש"ח.

 

חשבתי שנגמרו התקלות וצצה עוד אחת. הצינור שיורד מהטורבו לאינטרקולר נקרע. בריחת אוויר והרכב חלש. במרכזי רצו 2400 ש"ח על צינור אלומיניום. פניתי לאיציק והוא בנה לי צינור מנירוסטה בעלות 700 ש"ח.

 

בינתיים 124 ק"מ, עוד מעט טיפול.

 

כמובן יש את עניין הדלק. 1 ל-9-10.

 

מקווה שלא  שכחתי משהו...

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה, תודה רבה.

אני גם אטפל אצל איציק, הוא קרוב אליי מאוד ושמעתי שהוא מעולה. הייתי אצלו גם להתייעצות והוא מאוד נחמד.

הוא בסדר עם להביא חלפים מבחוץ? לא אומר משהו?

תוך כמה זמן פלוס מינוס הגיעו לך החלפים מאלפא וורקשופ?

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 דקות, Adani כתב:

מעולה, תודה רבה.

אני גם אטפל אצל איציק, הוא קרוב אליי מאוד ושמעתי שהוא מעולה. הייתי אצלו גם להתייעצות והוא מאוד נחמד.

הוא בסדר עם להביא חלפים מבחוץ? לא אומר משהו?

תוך כמה זמן פלוס מינוס הגיעו לך החלפים מאלפא וורקשופ?

איציק אלוף. אני מבסוט ונוסע מאשדוד אליו.

הוא בסדר עם חלפים שאתה מביא. כמובן שלא תהיה אחריות.

החבילה אצלך תוך 4-5 ימים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, מהיר בטירוף. תודה רבה!

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
×
×
  • Create New...