Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישה וחצי שנה עם לקסוס IS250


parnuk
שימו לב! השרשור הזה בן 1361 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

והרווחת בזה פרקטיות ונוחות לרכב דיילי ואקזמפלרית מהממת. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.5.2020 בשעה 19:25, parnuk כתב:

חיפשנו קצת ספורטיביות, ידני, פרקטי ויפה.

לא מצאנו ונאלצנו להתפשר. 

 

הפעם התפשרנו קצת על הספורטיבי והרבה על הידני. 

 

שקלתם אינפיניטי G37?

קצת יותר ספורטיבית, אם כי לא יותר ידנית...

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הולך לשמע הכי שפוי בעולם.

האינפיניטי על הנייר רכב מגניבבבבבב וגם יותר טוב ברוב הפרמטרים אבל דבר אחד פסל אותו עוד לפני הסיבוב הראשון: המראה. 

 

סורי, זה פרמטר חשוב אצלנו. 

 

בדיעבד חבר עם כזו נהג קצת על הלקסוס ודיווח שהלקסוס יותר נוחה בהרבה ומנהגת יותר טוב אבל חסר לו כח. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו כשרכשתי את האינפיניטי G37 שקלתי לקנות את הלקסוס IS250 - נהגתי על שתיהן והתחברתי הרבה יותר לאינפיניטי , ההגה במשקל נכון יותר ובעל תקשורת טובה יותר, השילדה גם מתקשרת יותר, האינפיניטי גם פחות רוכנת בסיבובים אבל בהחלט פרועה יותר ופחות נשלטת בהיגוי יתר מהלקסוס גם כאשר הבקרות אחיזה מופעלות ובכלל אם מנתקים את בקרות האחיזה חייבים לדעת היטב מה עושים ולהיות קשובים מאד לרכב שיכול להפתיע בזריקת זנב פראית. לבסוף היתרון הכי מוחץ של האינפיניטי מנוע עם כוח בלתי נגמר האצה מטורפת וששון לעלות במעלה הסל"ד עד למנתק ב- 7,000 סל"ד והכל עם אחלה צליל מהמפלט.

בתא הנוסעים למרות שבלקסוס הוא נראה מפואר יותר התחושה היא פלסטיקית וזולה - תא הנוסעים באינפיניטי בעל עיצוב מיושן יותר, פחות אסטתי לטעמי אבל הרבה יותר מוצק ואיכותי.

מערכת הסאונד באינפיניטי בדגם הפחות מפואר זוועתית ובדגם המפואר סבירה בקושי.

הלקסוס רכה יותר בכל מובן ומשככת טוב יותר את המהמורות אבל זה בסטייל רך ולא מתקשר - סיגנון אמריקאי כזה.

לשני הרכבים אמינות מדהימה והלקסוס הרבה יותר חסכונית בצריכת הדלק.

עיצוב חיצוני זה עניין של טעם - אני דווקה אהבתי יותר את האינפיניטי.

כחבילה כוללת נוחה חזקה מנומסת יותר הלקסוס עדיפה

לאוהבי נהיגה האינפיניטי עדיפה ובהרבבבבה

זו דעתי

עריכה אחרונה על ידי KOOKE
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באינפיניטי אם אתה רוצה את האבזור והסטייל אתה צריך לחפש M ולא G אבל היא נחשבת פחות מהנה לנהיגה. 

 

אני נהגתי 8 שעות בG35X שהיתה פעם לדוד שלי ז"ל, הרכב באמת מפנק, יפה וכל דבר שניתן לאמר על רכב פרימיום - נהגתי מנהלתי בלבד וזה היה די משעמם חייב לאמר, ממש לא זכיתי לחוות את מה שהרכב הזה באמת מסוגל ויודע לעשות. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

מתעניין גם ברכישת רכב דומה, עד כמה ההנעה האחורית באה לידי ביטוי ברכב? האם המנוע מספיק חזק בשביל לנצל אותה?

באופן כללי האם הייתם מגדירים את הרכב מהנה לנהיגה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

 

כמו שנכתב, זו בהחלט לא מכונת דריפטים אבל ההנעה האחורית מורגשת בהחלט - ביציאה מהמקום ובסיבובים.

 

הרכב מאוד נח ותופר מרחקים מכל סוג שהוא בכיף, בקלות ובמהירויות גבוהות מאוד.

 

כמה שהרכב גדול, אפשר לתקוף איתו סיבובים להנות מהשילדה ומנהיגה ספורטיבית.

 

בשביל להחשב מכונית ספורט אמיתית כנראה שנדרש הספק כפול ובולמים קשיחים יותר. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1361 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...