Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלי התנהגות - סקסו ספורטיבית מול 106 ספורטיבית


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 6975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לסקסו שלך יש נטיה מוגזמת להיגוי יתר. ואם אני אומר את זה אז כנראה שזה באמת מוגזם.

גם אני נהנה מפניות על הצד אבל יש כיף ויש לעבור את הגבול...

פרובוקציה הכי קטנה והסקסו הזאת מקבלת יציבות דומה לשל פורפרה.

 

אתה שוכח שבסקסו שלי כש"הדגמתי" לכם, נהגתי באגרסיביות בתוך הסיבובים במיוחד בשביל ליצור היגוי יתר פוטוגני, כשראיתי איך יובל נוהג, למשל, הבנתי למה הוא פחות זורק - פשוט כי הוא לא מייצר כאלו פרובוקציות.

 

דבר עם אייל רונן הוא יושב על יוקוהמה, קוני ב- SETUP זהה לשלך ללא הנמכות וללא נורות פלורוסנטיות באגזוז.

 

בהצלחה.

 

ידוע. אייל ואני באמת צריכים להפגש מתישהוא בשביל איזה ניסוי קטן...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא מייצר כאלה פרובוקציות?

מייצר ועוד איך מייצר.

ראית גם שכשיובל נהג על האוטו שלך בסיבוב "ההוא" של ה90 מעלות במהירות ממש לא גבוהה, התיקון שהוא נתן להיגוי יתר שהיה לא הספיק לו, הוא היה צריך לתקן עוד וזה הגיע בהפתעה, זה היה פתאומי ומהיר מאוד, זה ממש לא ככה באף 106 וכמו שאמרתי גם לא בסקסו אחרות.

אני אומר לך, הרכב שלך מגיב בצורה ממש אגרסיבית ותזזיתית.

הרבה הרבה יותר מרכבים דומים שנהגתי עליהם (106ים). וגם מאותו הסוג (VTSים).

אתה יכול לאהוב את זה ואתה יכול לשנוא את זה אבל בכל מקרה זאת תכונה שאופיינית לסקסו שלך.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אלו בעיות שניתן לפתור ע"י כיוונון נכון או החזרת הרכב ל SETUP המקורי

 

מה שמהווה בעייה שקשה למצוא לה פתרון זה ההיגויי בסקסו VTS יש תחושה של הגה "מת"

סביב המרכז שמורגשת בעיקר בפניות איטיות חדות

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אלו בעיות שניתן לפתור ע"י כיוונון נכון או החזרת הרכב ל SETUP המקורי

 

מה שמהווה בעייה שקשה למצוא לה פתרון זה ההיגויי בסקסו VTS יש תחושה של הגה "מת"

סביב המרכז שמורגשת בעיקר בפניות איטיות חדות

 

מעניין, אני נוהג בסקסו כבר הרבה זמן ואני לא מכיר את התחושה הזאת. אני לא טוען שההגה של הסקסו נפלא, ואצלי גם היה שטח מת במרכז לפני החלפת מסרק ההגה, אבל כרגע ההגה מגיב מצוין. ד"א, יש בדבריך סתירה - תחושה של הגה מת סביב המרכז בפניות איטיות חדות? הרי בפניות איטיות חדות ההגה כלל לא נמצא במרכז... בנוסף, מניסיוני (הגדול) בהיגויי יתר בסקסו - וזה דבר שאופייני גם ל-106 כמובן - השלדה כ"כ מהודקת ומכוונת, שההגה הופך לחסר חשיבות כמעט לחלוטין - אתה מרגיש את ההחלקה דרך הישבן הרבה יותר מהר.

 

בנוגע לסקסו שלי - מעולם לא התלוננתי על התזזיתיות שלה. אני מרוצה מזה מאוד. האמת, אם זה לא ככה אצל 106/סקסו אחרות, אני אפילו קצת מצטער בשבילם :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עדיין עובר דרך המרכז בפניות איטיות.

אני קיבלתי VTS לסיבוב קצר לשם התרשמות לא נהגתי מהר במתכוון ,

כך שגם בפנייה חדה ואיטית לא הפניתי את ההגה במהירות , רציתי לקבל תחושה

ראשונית מההגה ושאר אבזרי השליטה, ומה שבלט מייד זה המחסור בפידבק סביב המרכז

שככל שאתה מתרחק ממנו הוא משתפר

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה שבלט מייד זה המחסור בפידבק סביב המרכז

שככל שאתה מתרחק ממנו הוא משתפר

 

טוב, זה מעניין, אני מעולם לא הרגשתי חוסר בזה, אם כבר אז יש חוסר בפידבק מההגה בזמן החזרה מהחלקה - הוא לא מתקשח מספיק ברגע ההתיישרות. אבל זה באמת שטויות, כמו שכבר ציינתי, השלדה והמושבים אומרים לך בדיוק מה קורה שם מאחור.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שעקבת אחריי (תקן אותי אם אני טועה)

בסקסו טענתי למחסור מסויים בפידבק

ב 106 לא ידוע לי אם קיים מחסור כזה (לא הזדמן לי לנהוג בה) ולפי כתבות שונות שקראתי בנושא נטען שההיגויי ב 106מתעלה על הסקסו ,כך שיש תימוכין לכך

שאלתי הייתה :אם למישהו נסיון בשניהן ,ומבחינה טכנית במה מתבטא ההבדל

במערכות ההיגויי אם הוא באמת קיים

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שעקבת אחריי (תקן אותי אם אני טועה)

בסקסו טענתי למחסור מסויים בפידבק

ב 106 לא ידוע לי אם קיים מחסור כזה (לא הזדמן לי לנהוג בה) ולפי כתבות שונות שקראתי בנושא נטען שההיגויי ב 106מתעלה על הסקסו ,כך שיש תימוכין לכך

שאלתי הייתה :אם למישהו נסיון בשניהן ,ומבחינה טכנית במה מתבטא ההבדל

במערכות ההיגויי אם הוא באמת קיים

יש לי נסיון עם שתי המכוניות , לצורך העניין היתה לי 106 וכיום יש לי VTR (אין הבדלים במכוללי ההגה, שילדה ובולמים בין ה VTR ל VTS ) ההבדל היחידי בתחושה בהגה הוא שההגה בסיטרואן רך יותר באופן כללי , אם זאת הוא לא פחות אינפורמטיבי והפידבק משניהם דומה.

יכול להיות שאתה מפרש את העובדה שההגה רך יותר בחוסר תחושה , זה לא אותו דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שאתה מפרש את העובדה שההגה רך יותר בחוסר תחושה , זה לא אותו דבר.
לא , הוא היה חסר תחושה ,מעין "חור" שנופלים לתוכו כשעוברים ליד המרכז

כאילו איבדת את הקשר עם האספלט.

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא , הוא היה חסר תחושה ,מעין "חור" שנופלים לתוכו כשעוברים ליד המרכז

כאילו איבדת את הקשר עם האספלט.

 

אז הייתה בעיה ספציפית עם הרכב שעליו נהגת. זה לא קיים בסקסו במצב תקין.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד 106 הצטרפה להשוואה - היום נהגתי מעט ב-106 GTI של ידידנו כתב הרכב המהולל רועי צוקרמן. אצלו הרכב הרגיש דומה יותר לרכב שלי - הקלאץ' והגז היו דומים יותר מברכבים האחרים, המנוע הגיב בצורה מאוד דומה. הגיר היה מעט יותר מדויק וגם ההגה בתחילת המהלך שלו. נדמה כי ה-106 משנה כיוון בצורה מדויקת ומהירה יותר מהסקסו, בעיקר בגלל TURN IN עדיף במקצת, שנובע מהיגוי מדויק יותר סביב המרכז. (ובמילים אחרות - אצלי יש חופש טיפה יותר גדול). מה שאומר בעצם שאצלי צריך לסובב קצת יותר את ההגה בכניסה לפנייה בשביל להגיע לאותה תוצאה. ברגע שההגה כבר מסובב, התחושה היא דומה. רועי טוען שאולי זה מה שגורם להתנהגות תזזיתית יותר של הסקסו שלי - אני נאלץ לסובב יותר באגרסיביות את ההגה וזה מערער יותר את האחיזה בחלק האחורי :wink:

עוד פרט מעניין - ב-106 של רועי ההגה קל משמעותית בעמידה במקום ובמהירויות איטיות. ברגע שהמהירות עולה הוא מתקשח לרמה של הסקסו ואולי אפילו מעט יותר.

 

בכל מקרה, ה-106 הזאת נהנית לזרוק את זנבה לא פחות מהסקסו, כך שבאמת כל מקרה לגופו, אני מניח...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד 106 הצטרפה להשוואה - היום נהגתי מעט ב-106 GTI של ידידנו כתב הרכב המהולל רועי צוקרמן. אצלו הרכב הרגיש דומה יותר לרכב שלי - הקלאץ' והגז היו דומים יותר מברכבים האחרים, המנוע הגיב בצורה מאוד דומה. הגיר היה מעט יותר מדויק וגם ההגה בתחילת המהלך שלו. נדמה כי ה-106 משנה כיוון בצורה מדויקת ומהירה יותר מהסקסו, בעיקר בגלל TURN IN עדיף במקצת, שנובע מהיגוי מדויק יותר סביב המרכז. (ובמילים אחרות - אצלי יש חופש טיפה יותר גדול). מה שאומר בעצם שאצלי צריך לסובב קצת יותר את ההגה בכניסה לפנייה בשביל להגיע לאותה תוצאה. ברגע שההגה כבר מסובב, התחושה היא דומה. רועי טוען שאולי זה מה שגורם להתנהגות תזזיתית יותר של הסקסו שלי - אני נאלץ לסובב יותר באגרסיביות את ההגה וזה מערער יותר את האחיזה בחלק האחורי :wink:

עוד פרט מעניין - ב-106 של רועי ההגה קל משמעותית בעמידה במקום ובמהירויות איטיות. ברגע שהמהירות עולה הוא מתקשח לרמה של הסקסו ואולי אפילו מעט יותר.

 

בכל מקרה, ה-106 הזאת נהנית לזרוק את זנבה לא פחות מהסקסו, כך שבאמת כל מקרה לגופו, אני מניח...

 

רוני

זה פשוט מדהים ההבדל בין רכבים זהים אחרי מספר שנים!

בקו ישר זה ברור שיהיו הבדלים עם הזמן, אבל גם בהתנהגות?

הרי 106GTI ו 106 ראלי הם אותו הרכב, וחוץ ממנוע וקו ישר - הם זהים לחלוטין מבחינת כל מה שקשור לנסיעה וניהוג.

לפי ניסיונך על 106GTI אתה חושב שהיא מתנהגת כמו הסקסו VTS שלך - מקובל.

לפי ניסיונך על 106 ראלי מונמכת היא פחות קיצונית מהסקסו שלך - מה שאומר גם שהיא פחות קיצונית מה 106GTI של צוקרמן - וזה הרי מוזר. כי בצורה הסטנדרטית הראלי וה GTI מתנהגות זהה לחלוטין, אז אחרי ההנמכה של הראלי היא אמורה להיות קיצונית הרבה יותר מה GTI. וזה לא משהו שאפשר לפספס, הבדל ההתנהגות בין ראלי מונמכת לראלי לא מונמכת מורגש החל מהנהיגה הראשונה לדעתי.

 

מה מצב הבולמים אצל צוקרמן? האם גם אצלו הם דיי חדישים כמו אצלך? במידה וכן, זה עונה על חלק גדול מהשאלות (בסקסו המונמכת, הבולמים היו סטנדרטיים).

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...