Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירת רדיודיסק יוקרתי של CLARION חדש - נקנה לפני שבועיים!!!


lioroko7
השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
שימו לב! השרשור הזה בן 6964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב!

קניתי לפני כשבועיים רדיודיסק mp3 של קלריון 646, אחד המכשירים היוקרתיים של קלריון.

דגם פשוט מעולה ומשובח, שתי יציאות אוקס, הספק 52 כפול 4, חיתוכים רבים, 80 צבעים, 2 zone (סראונד כמו במערכת קולנוע ביתי), שלט רחוק, דפדוף מהיר בין ספריות mp3, שלושה יציאות למגבר וסאב, שליטה על דיוידי וטלויזיה. (למכשיר עוד המון המון פונקציות ואפשרויות רבות שעוד לא הספקתי להכיר). בקיצור מכשיר באמת ברמה גבוהה מאוד שנקנה ב-2000 שקלים.

עקב קנית רכב חדש עם רדיודיסק מובנה אני נאלץ למכור את המכשיר (אין כאן שום טריק או תכסיס מכיון שהמכשיר הזה הוא באמת באמת הרדיודיסק הכי איכותי הכי מאובזר הכי מגוון עם האיכות שמע הגבוהה ביותר שהיה לי). אני מוכר אותו ב-1700 שקלים - ללא אפשרות מיקוח, הורדה מהמחיר הזה לא באה בחשבון מכיון שהמכשיר חדש והשתמשתי בו אולי שבועיים (מי שלא מאמין מוזמן להסתכל בקבלה). ב-2000 שקלים כיום המכשיר נמכר באנטרנט במחיר הכי זול ולפי דעתי מחיר יותר זול ממה שאני מוכר לא תמצאו. המכשיר נלווה כמובן עם אחריות לשנה, ספר הסברה ואפילו הקופסא המקורית. לפרטים נוספים: פלאפון: 052-5583833 ליאור. אייסיקיו - 72552202. אפשרות לשמוע את המכשיר בפעולה למי שמעוניין ולהיווכח באיכות הגבוהה של המכשיר.

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכירת המכשיר עדיין רלוונטית. לאנשים שהתקשרו אמרתי כפי שציינתי בהודעה שאני לא יורד מהמחיר שהוזכר לעיל מכיון שהמכשיר חדש. מי שמעוניין עדיין להתקשר ולהציק לגבי המחיר אם אפשר לרדת שלא יטרח - התשובה עדיין שלילית.

אני מבקש שרק מי שרציני יתקשר ואפילו אם מישהו מעוניין לבוא לשמוע את המכשיר - יתקבל בברכה.

ליאור

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...