Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי בשבוע שעבר בהשקה עם חבר. אני נהגתי באוטומטית, והחבר עשה נסיעת מבחן בידנית (מתוך מטרה ברורה להתמקד בגיר הידני). הוא מאוד נהנה מהרכב ומהגיר הידני שלטענתו מאוד חלק. הוא פתח הזמנה לסוזוקי הידנית.

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הייתי בשבוע שעבר בהשקה עם חבר. אני נהגתי באוטומטית, והחבר עשה נסיעת מבחן בידנית (מתוך מטרה ברורה להתמקד בגיר הידני). הוא מאוד נהנה מהרכב ומהגיר הידני שלטענתו מאוד חלק. הוא פתח הזמנה לסוזוקי הידנית.

כמה הנחה הוא קיבל על הידני?

פורסם (נערך)
אנשים שהיו בהשקה:

ראיתם רכב בצבע חום/כתום?

תודה

 

הצבע הכי יפה. לטעמי.

מרווח גחון של 180 מ"מ, יותר מספורטאז לצורך ההשוואה. הישיבה כן גבוהה ונוחה, והרכב כן מרגיש חזק.

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הצבע הכי יפה. לטעמי.

מרווח גחון של 180 מ"מ, יותר מספורטאז לצורך ההשוואה. הישיבה כן גבוהה ונוחה, והרכב כן מרגיש חזק.

 

תודה רב!

לבסוף בחרתי בצבע לבן פנינה. הסיבה היא לא יופי, אלא כי אני גר בעיר שבה כאשר ישנו רכב יפה הוא מקבל מגילות מחריטות.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

גם אבא שלי סגר עסקה על הצבע הלבן פנינה.

 

הבנתי ממנו שהרכב מגיע ללא מרימי שמשות, מראות מתקפלות, קודנית וחיישני רוורס וארבעת אלו מוצעים בחבילה 'אטרקטיבית' של 1200₪ בקירוב. כמובן בהתקנה מקומית..

פורסם
גם אבא שלי סגר עסקה על הצבע הלבן פנינה.

 

הבנתי ממנו שהרכב מגיע ללא מרימי שמשות, מראות מתקפלות, קודנית וחיישני רוורס וארבעת אלו מוצעים בחבילה 'אטרקטיבית' של 1200₪ בקירוב. כמובן בהתקנה מקומית..

 

לפי חוברת המפרט, הדגם כבר כולל מראות מתקפלות ו-4 חלונות חשמל

http://www.suzuki.co.il/file/864/download?token=UkfJT4NU

פורסם

המראות והשמשות כרגע מתקפלות ומורמות בלחיצת כפתור ולא באופן אוטו' בזמן כיבוי הרכב.

זה בעצם התוסף, שתהליך הופך לאוטו'.

זה מה שהוסבר לאבא שלי

פורסם
הזמנו היום לבן פנינה,בטרייד אין.

 

איזה רכב הוחלף ומה ההפחתה מהמחירון?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

את הראפיד 2015 7 מתחת רשמי אבל עם התוספות וחודשי עליה לכביש אני מעריך 10 או 11. הם מאפשרים לי למכור לבד עד מעמד המסירה מה שכנראה לא יקרה מחוסר זמן.

פורסם

פעם כתבתי סקריפט ב-MATLAB, שמחשב את מהירות סיבובי המנוע כפונקציה של המהירות (בכל הילוך), לפי מידות הצמיג ויחסי ההעברה. הרצתי את הסקריפט הזה על הנתונים של הקרוסאובר - גם אוטומטי וגם ידני - ומתברר שמדובר בשני סיפורים שונים לגמרי.

אני מצרף את הגרפים להשוואה. בכותרות של הגרפים: 6A = שישה הילוכים אוטומטי; 6M = שישה הילוכים ידני.

אפשר לראות שכשמשייטים ב-110 קמ"ש ובהילוך שישי, בגרסא האוטומטית המנוע מסתובב ב-2000 סל"ד נינוחים, ובגרסא הידנית המנוע מתחיל קצת ליילל ב-2600 סל"ד. הבדל משמעותי למי שנוסע הרבה מחוץ לעיר.

ועוד משהו: במפרט של הקרוסאובר כתוב ששתי הגרסאות מזנקות מ-0 ל-100 קמ"ש באותו זמן, 9.5 שניות. איך זה יכול להיות אם תיבות ההילוכים כל כך שונות?

 

 

2017 SX4 S-Cross 6A.png2017 SX4 S-Cross 6M.png

דייקנות היא הכישרון לנחש בכמה הצד השני יאחר

פורסם

אני מצרף גרפים של עוד שני דגמים, להשוואה (פוקוס בנזין אוטומטי וסיד דיזל ידני). שימו לב שבשניהם השיוט ב-110 קמ"ש מתבצע באזור ה-2000 סל"ד.

 

2017 Focus Estate 6A.png2017 Ceed Estate 6M.png

דייקנות היא הכישרון לנחש בכמה הצד השני יאחר


×
×
  • תוכן חדש...