Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתאום קם אדם בבוקר ורואה... וונדליזם


pasat04
שימו לב! השרשור הזה בן 2246 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לpdr יש כמה שיטות, השיטה של pdr+ (להכנס עם כלים מוזרים מהצד האחורי של המכה ולדחוף באומנות עד שלא נשאר כלום) היא הכי קשה ארוכה ויקרה אבל כל דבר הם יכולים לתקן כולל קמט ומה לא, אני אישית תיקנתי קמט קטן בכנף קדמית באוטו הקודם ולא נשאר זכר לזה.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לאו דווקא PDR+. יש גם את יורי ממוסך א.א.י ברשל"צ - אליו הגעתי דרך יבגני (הדיטיילר).

 

האיש הזה הוא לא פחות מאומן - נקודה. הוציא לי מכה גדולה (כפי שאמרתי - בערך 65% מזו של פותח הת'רד) - בלי כל בעיה שהיא. ניחא בלי כל בעיה, גם בלי כל סימן או זכר לכך שהיה שם קימוט שהוא.

 

ד"א, עלות תיקון של מכה כה גדולה עוברת את 1K בקלות. נסה לכיוון 1.5K וצפונה לכיוון ה-2K.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שזה קורא תמיד כשאתה לחוץ חניה ומפחד מממכה. חוק מרפי כזה.

עובדה שכשאתה לא בלחץ וזורק את האוטו במקום הפנוי הראשון זה קורה הרבה פחות.

שים לב שאם יש לך PPF על האוטו צריך להוריד אותו טרם ביצוע PDR. יישום לאחר מכן מייקר כמעט כפליים את עלות התיקון.

באסה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזאת הסיבה למה אני תמיד מחנה את 2 הרכבים שלנו בתוך החצר, אני מעדיף לבזבז טיפה של דלק והתעסקות להזיז רכב א' כדי שרכב ב' יצא, ואז להחזיר רכב א' חזרה לחצר מאשר להשאיר אחד מהם ברחוב, השכן שלי תמיד שואל אותי אם לא נמאס לי להוציא ולהחזיר כול הזמן אמרתי לו זה עדיף מאשר לגלות שמישהו דפק אותו ולשלם מלא כסף.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאסאט, כמי שהיה לו קמט גדול (65% מהפגיעה שלך) וניגש לעשות PDR - יצא כמו חדש. אין זכר לכך שהייתה פגיעה בכלל.
השאלה אם ההפרש (35% - קמט עמוק על הכיפוף) לא עושה את ההבדל.

למה לא חנית בכלל בחניה של המלון?
חשבתי ש-20 ש"ח ליום בחניון רחב ידיים ובמקום הומה, יספיק. אישתי מתה עליך.

לאו דווקא PDR+. יש גם את יורי ממוסך א.א.י ברשל"צ
יורי עושה PDR ולא PDR+? מה ההבדל?

עובדה שכשאתה לא בלחץ וזורק את האוטו במקום הפנוי הראשון זה קורה הרבה פחות.

שים לב שאם יש לך PPF על האוטו צריך להוריד אותו טרם ביצוע PDR.

מעולם לא החניתי את הרכב במקום הראשון הפנוי, תמיד זה רק במקומות שנראה לי שבהם הרכב יהיה הכי פחות פגיע.

מה זה PPF? יש לי ציפוי יריעת פלסטיק בחלק התחתון של הפגיעה. ברור שצריך לקלף אותה לפני התיקון.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Pdr זה השם לתיקון בלי צבע, שלpdr יש כמה שיטות.

Pdr+ זה שם של עסק ספציפי בפתח תקווה

ויש עוד מקומות כאלה כמו שאמרו.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שלירון אמר, המוכרים ביותר הם "PDR+" - בפ"ת. בנוסף יש גם את אלטר שעושה PDR ויושב גם הוא בפ"ת.

 

מניסיוני ומניסיונם של חברים, אמליץ בחום על יורי ממוסך א.א.י - ברשל"צ. הבנאדם אומן והוא גם מעט הגיוני יותר מבחינת עלויות.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עשיתי אצל אטלר. הפח חזר למקום. אבל אצלי היו גם פגמים בצבע

 

עשיתי אצלו תיקון אחד - ויצא סביר מאוד. העלות הייתה מוגזמת בדיעבד.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עריכה: ברכב הזה הכנף האחורית היא חלק מהשלדה או שאפשר לפרק ולהחליף?

 

חלק "מהשלדה", מכוני בדיקה אוהבים להלחיץ על זה אנשים למרות שלפי דעתי אין כאן שום דבר חמור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על ההשתתפות בצער ועל העצות המועילות ומחכימות.

 

קיבלתי מחברי הפורום כמה המלצות, אבל הרוב קובע, ופעלתי לפי השתיים הבאות:

מניסיוני ומניסיונם של חברים, אמליץ בחום על יורי ממוסך א.א.י - ברשל"צ. הבנאדם אומן...

ממליץ לך להתחיל עם הבחור הבא: ואדים (כאן הופיע מס' טלפון)

הנ"ל ביצע עבודה יוצאת מן הכלל על רכבי אשר נפגע מברד.

מסתבר ששני המקצוענים שהומלץ עליהם, נמצאים באותו מוסך, א.א.י. ברשל"צ. יורי הוא אחד מהבעלים ואומן בפחחות. ואדים מקצוען בתחום ה-pdr.

יצרתי קשר עם ואדים, שלחתי לו תמונה וקיבלתי חזרה "מכה רצינית".

הכנסתי את הרכב אתמול בבוקר, ואדים קיבל אותי עם כוס קפה ושלח אותי לדרכי, לאחר שהבהיר שסביר שהעבודה לא תסתיים ביום אחד.

בערב קיבלתי תמונה של "זה עוד לא מוכן, זה מה שיצא עד עכשיו":

149seac.jpg

 

למי שלא זוכר, כך זה היה נראה לפני הטיפול של ואדים:

121x4wm.jpg

 

הבן אדם מקצוען ברמות, בעל ידי זהב.

 

אמשיך לעדכן בסיום העבודה, לאחר קבלת הרכב.

  • אהבתי 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה מושלם !

לא שמים לב שהיה שם משהו.

מותר לשאול כמה זה עולה?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2246 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...