Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בסוף הוחלט אופל קורסה OPC


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם...

 

בשבועות האחרונים כמו שראיתם בשרשורים קודמים שלי קצת שיגעתי אותכם בבחירת רכב ספורט

 

בין אם זה 206 GTI , גולף GTI ,ועוד כמה רכבים...

 

ובסוף הוחלט לרכוש אופל קורסה OPC, אני פשוט נהנתי מהרכב הזה אין לו כול מיני גימקים שבאים בדרך כלל ברכבים חדשים, יש לו נטו נהיגה אקסטרימית.

 

ועכשיו לשאלות העיקריות.

 

1.מבחינת אחזקה שזה אומר טיפולים, חלפים (מקורים), צריכת דלק בנסיעה רגועה.

2.אמינות- נושא מאוד חשוב.

 

3.מה הסיכונים בלרכוש רכב כזה כיד 2 ולא חדש מהסוכנות? אני מודע לכך שיש על הרכב עכשיו מבצע של 130K אבל עדיין ביד 2 המחירים מין הסתם יותר נמוכים. ובכול זאת מדובר ברכב ספורט ואי אפשר לדעת איך נהגו עליו.

 

4. מאוד יעזור לי +- מחיר ביטוח לנהג צעיר בגיל 23. ואם אפשרי לעשות טרייד-אין ברכישת רכב חדש (יש לי לנסר)

 

5. מאיזה שנה עשו לרכב מתיחת פנים?

 

 

 

ואם יש לכם כול מידע על הרכב הנ"ל אשמח מאוד לשמוע, אחרי הכול אני מוציא על הרכב הזה סביב 130K ולא אכפת לי גם לרכוש את הרכב אחרי המבצע ולהוסיף כמה אלפי שקלים בודדים, אני רוצה להיות בטוח ברכב שאני רוכש ואחרי זה לא להצטער על זה ששהוצאתי מעל 130K.

עריכה אחרונה על ידי ANUTKK
×
×
  • תוכן חדש...