Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התמונות הללו צולמו באילת, [ולא בטורקיה], 9 ימים אחרי הגשם של שבוע שעבר! פשוט הפקרות!


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הכל קורוזיה וקצרים אני לא מאמין שניתן לשיקום בארץ אלא אם כן מחליפים הכל.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש המון טענות לעירייה, שלא ישתמע שאני איזה מעריץ דגול שלהם. לא הצבעתי לראש העיר הנוכחי, ולא חסרות לו בעיות בהתנהלות.

שני דברים טובים הוא כן עושה. פינוי הטיילת, והטיפול ברצועת החוף הזו, שלא היה בה לא דין ולא דיין. היא לא מיועדת להפוך למחנה פליטים, ואין שום סיבה שתהפוך לכזו.

 

העיר אילת אכן מסתמכת על תיירות כמקור הפרנסה העיקרי שלה. זה לא אומר שהיא צריכה לתת לישראלים בחופש שחושבים שהכל מגיע להם להפוך אותה לרקטום של המדינה. יש פה הרבה פוטנתיאל לתיירות איכותית, שגם תכניס לעיר יותר כסף, ולא מגיעה כי יש בעיר אוירה מוזנחת ומופקרת.

 

מה ההגדרה שלך לתיירות איכותית? תיירים שבאים, לוקחים מלון יקר בהגזמה, מזמינים room service ללא הפסקה ומשתמשים במוניות לכל הליכה שארוכה יותר מ-4 דקות?

היתה לכם תיירות כזאת, קראו להם הצרפתים רק שעם הזמן האיכותיים האלה הפכו לחכמים כל כך שהלכו וקנו דירות (רפאים) שדפקו אתכם מכיוון אחר.

עם כל הכבוד לאילת, היא לא עומדת בסטנדרטים של תיירות בינלאומית כי חוץ מחוף ים יפה, נוף של הרים ומלון סביר אין לעיר יותר מדי מה להציע.

אילת נשענת על תיירות פנים של כאלה שלא הבינו שבפחות כסף הם יכולים לנפוש בעיירות נופש שכן עומדות בסטנדרט גבוה יותר ועל הדרך הם מחזיקים רכב ליסינג ומעדיפים להגיע איתו לחופשה.

 

אבל, פה מגיע הקטץ׳- באילת יש עירייה שבמודע לא מעוניינת להקים מתחמי חנייה מסודרים בתשלום לאורך כל רצועת החוף הדרומית, למרות שיש שם המון מקום לעשות זאת, במקום זה הם ״מזמינים״ את התיירים לחנות בשולי הכביש ושם ימתין הפקח שידפוק את הדו״ח חצי דקה אחרי שיצאת מהרכב (נכון, הוא לא יגיד לך שאסור לחנות שם, הוא פשוט ימתין עד שתצא ותתרחק מספיק וישחיל אותך).

 

עירייה ששואפת ל״תיירות איכותית״ דואגת לקדם פניהם בסבר פנים יפות עם תשתיות שיתמכו בכמות התיירים הצפוייה, אילת לא פועלת כך, היא עובדת על פי שיטת ״פראיירים לא מתים, רק מתחלפים״.

עכשיו אתה יכול לספר סיפורים מפה ועד הודעה חדשה על התיירות האיכותית לה אתה מצפה ואני אגיד עוד משהו, כאחד שבאמת בילה הרבה יותר מדי זמן מחיי באילת ויש לו שם יותר מדי קרובי משפחה- החבר׳ה הצעירים אצלכם בעיר מתים על התיירות הלא איכותית הזאת שמגיעה אליכם, הם הרי אוהבים ללכת מכות עם ה״צפוניים״ בטיילת, אותה טיילת מסריחה עם בסטיונרים על גבול הפליליים עוד מהתקופה בה היה שם מק דיוויד ועוד הרבה לפני שכדור פלדה ריסק את מלון מלכת שווא.

 

בקיצור, לפני שאתה פה קורא לחצי עם ישראל ״תיירות לא איכותית״ בוא תעצור רגע ותבין את מה שהרבה אילתים לא הבינו- אתם חלק מאותו עם ישראל בדיוק והקראוון של המכס ביציאה הצפונית לא הפך אתכם לחו״ל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מי הקרובים שלך פה בעיר, אין לך מושג מה הולך פה. אבל אני לא מופתע שאתה מדבר כך, אם כך מתנהגים הקרובים שלך. את הקומץ הבעייתי זוכרים, והוא גם הבולט ביותר לצערנו. אתה מוזמן לבוא, אשמח להכיר לך אילתים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי,

 

דווקא הקרובים שלי הם גם מהחבר׳ה הטובים, גם היו חכמים מספיק כדי לגדול בעיר ולעזוב אותה בשלב המתאים כדי לא להמשיך כדור הבא של נהגי מוניות אלא להתפתח בחיים.

אבל כאמור, ביליתי לא מעט מחיי באילת ויצאתי וראיתי הכל מהכל, אני לא אומר שאילת פחות טובה מיתר ערי המדינה, אני אומר שהחומר האנושי שם זהה ליתר הארץ ולכן לא ברורה לי האמירה על ״תיירות איכותית״ שאתם רוצים- יש לכם אחלה תיירות בעיר עם איכות זהה לתושבי המקום (אלא אם היו חילופי אוכלוסיה עם משפחת האצולה הבריטית ולא שמעתי על כך).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילת. עיר לחופש של 3 ימים . פעם ב3 שנים. כי כלום לא משתנה הכל יקר (יותר מבמרכז). ולמה 3 שנים. לשכוח את הפעם הקודמת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"מפריע לך ההצפות? והבורות בכביש? אתה מוזמן להישאר בבית. תשאיר את הדאגות האלו לנו."



"באותו יום, ואף אחד לא טבע."

אני תושב אילת בדיוק כמוך, אבל לפי התשובות שלך פה, לא נראה לי שזה מדאיג אותך בכלל... אגב, בתקופה האחרונה, לידעתך היו הרבה ארועי גשם בעיר, ואני חושב שהגיע הזמן {מזמן}, להתחיל לטפל בניקוז המים הללו. לא נעים שצינור ביוף מתפוצץ פתאום, והעיר נשטפת מלמעלה עד למטה.

איזה מזל שאף אחד לא טבע, נכון?

 

אז אתה אזרח תושב אילת וותיק 2-שניות ממני, בסדר? רק שתדע שבגלל אנשים שלא אכפת להם מהעיר ומהתשתיות {שלא קיימות}, לא עושים שום דבר. למה? כי גם ככה יגיעו לאילת כל ה"צפוניים האלה" וילכלכו ויעשו פה ושם...

לידיעתך, כל ה"עמך" הזה, מעדיף לשפוך את כספו בארץ הקודש, ולא בטורקיה, או יוון, או אירופה, למרות המחירים בארץ.

אז השנה כמה אנשים קיבלו "עונש" בביצה הזו. מה אתה אומר? צריך ליישר ולסדר שם, או לחכות לשנה הבאה, לעונש נוסף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן, פירטת יפה את הסיבות למה אני יעזוב בסיום התואר את אילת.

תוסיף את העבודה בתנאי עבדות בבתי המלון ותבין לבד.

 

אגב, סתם כדי לעדכן אותך, פינו את כל הבסטות בטיילת לפני חצי שנה (תתעדכן).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אגב, סתם כדי לעדכן אותך, פינו את כל הבסטות בטיילת לפני חצי שנה (תתעדכן).

 

אני מעודכן, אפילו ראיתי את הבלגן שהבסטיונרים עשו לאור ההחלטה לפנות אותם, גועל נפש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

. יש פה הרבה פוטנתיאל לתיירות איכותית, שגם תכניס לעיר יותר כסף, ולא מגיעה כי יש בעיר אוירה מוזנחת ומופקרת.

תשמע, מהבדיקות שאני ערכתי לחופשות שלי, זול יותר לטייל בחו"ל או לנפוש באיי יוון והסביבה.

התמורה גם גבוהה יותר.

זה שאילת הייתה יקרה יותר מחופשות בחו"ל אומר שכנראה אני לא תייר איכותי, נו מילא...

 

(נ.ב: לעולם אל תנסה לעשות הסבה מקצועית לשגריר, אתה תקרוס כלכלית מהר מאוד.)

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה אתם שוכחים שמקרי הגשם שאירעו לאחרונה במיוחד בעיר אילת הינם מקרים מיוחדים שאינם קורים בתדירות גבוה. להשקיע כספים בניקוז גשמים המתאים לערים בהם יורד גשם בתדירות גבוהה ו/או יצירת מקומות חנייה בסמוך לגבול טאבה בו תדירות המבקרים ירדה משמעותית בעקבות אירועי הטרור, הינה בזבוז כסף מיותר של משלמי המיסים/ארנונה בעיר אילת. את הכסף הנ"ל צריך ואפשר להשקיע באטרקציות חדשות בעיר, בתי מלון חדשים, עידוד תיירות ושיווק העיר בנוסף כמובן להשקעה בצעירי אילת, מוסדות החינוך בעיר וכו'..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבחור מעליי,

 

לא מסכים איתך בכלל, מאז ומתמיד אני זוכר שאחרי כמה שעות של גשם כל המים מתנקזים לתחתית העיר, הצפות בכיכר תיירות, הצפות נוספות בסביבת מרידיאן והכניסה לבסיס חיל הים, אפילו בסביבת השחמון זכור לי כמה מקומות שנהיו שלוליות מאוד גדולות.

אז נכון, אפשר להגיד שזה קורה רק פעם-פעמיים בשנה (שכל פעם כזאת לוקח כמה ימים עד שהשלוליות מתייבשות) אבל אלה פעם פעמיים בשנה פחות או יותר מאז שהעיר הוקמה ובוודאי במעל 20 שנה האחרונות.

 

יופי של כיכרות פיזרו בעיר, איפה שצריך ואיפה שלא, יכלו קצת להקצות חלק מהמשאבים הללו כדי ליצור לכל הפחות מערכת יעילה שתנקז את המים מתחתית העיר אל שטחים אחרים במקום שכל שעת גשם תסגור את איזור התיירות לתנועה.

ובתור עיר שנסמכת אך ורק על תיירות היה מקובל לפחות לכבד אותם בחניונים מוסדרים ברחבי העיר כולל בחופים הדרומיים, הרי גם ככה משטרת התנועה חגגה עליהם בכביש הערבה.

 

מוסדות החינוך באילת לא גרועים ויש לא מעט בתי ספר חדשים ואפילו שלוחה של בן גוריון וכו׳ הבעיה עם הצעירים זה לא מסגרות הלימוד- זה העובדה שיותר מדי מהם נשארים בבגרותם באילת שהיא עיר די חסרת מעוף מבחינה מקצועית (אלא אם אתה הולך להתמקצע באמת בתחום המלונאות, משהו מעבר למנהל מזון ומשקאות).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדן, כנראה שאינך זוכר נכון. רק בזמן סערות גשם הדבר קורה, אך אל לנו לשכוח כי גם ברחבי הארץ לאחר מבול יש הצפות - ראה הצפת נחל איילון בתל אביב וכו'.

כלל המדינה אינה מוכנה לקראת גשמים עזים או אף שלג שקורה גם פעם בשנה בירושלים ולמרות כל המאמצים בתים שלמים היו מנותקים מחשמל במשך 3 ימים ויותר.

תמיד קל להסתכל ולהגיד איך לא פותרים את זה.. דברים כאלו עולים כסף למדינה, לעירייה ובסופו של דבר לאזרח המשלם מיסים. בחופים הדרומיים? נכון אין בהכרח חנייה בתקופות המלאות באילת, אך תחבורה ציבורית יש, מוניות יש - זה רק תירוץ. גם בחופי הים בתל אביב אין חנייה, וגם בעשרות ערי ים בכל העולם.

 

לגבי מוסדות החינוך, אומנם אנחנו בפורום מוטוריקה ורכב, אך הנושא גלש גם לתחומים אלו. בכל הארץ ובאילת במיוחד, מצב החינוך נמצא בירידה מתמדת. חוסר במורים, התמקצעות בתחומי המתמטיקה, פיסיקה וכו' - כל אלו מתעצמים בעיר פריפרייה הרחוקה כ-3 נסיעה מבאר שבע וכ-4 שעות נסיעה מתל אביב וממרכז הארץ. אין מספיק מורים, אין מספיק מסגרות חינוך, אין פתרון ראוי לתואר ראשון אך יש מספיק עבודה במספיק תחומים ומספיק אופציות להתפתח - לו דווקא בתחום המלונאות השולט ביד רמה באיזור התיירות בעיר וחבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא יש הרבה מה להציל לדעתי מהרכבים הללו.

כל מה שקשור לפח ולפלסטיקה, שניתן לנקות ולהשמיש - יכול להמכר.

בקיצור איפה שאין רכיבים אלקטרוניים שיכולים להנזק - אפשר להשתמש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...