Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתחדש. אני משוחד, זה לדעתי אחד הרכבים היפים ביותר שיוצרו.

 

המנוע מאוד חלש לרכב (112 כ"ס), הצלחתי לפרפר רק על כורכר והוא טוחן דלק (1:6).

 

אצלי היו תופעות ששווה שתבדוק שאין אצלך:

 

* מנועי חלונות חשמל איטיים.

* נזילות מים מהגומיות של הדלתות והבגאז' הענק, לעיתים היו גורמים לשריפת נורות

* בשילוב הילוך אחורי, הייתה השהייה קצרה ואז כאילו מכה שמזעזעת את הרכב - לי יש גיר 3 הילוכים + אוברדרייב (נראה לי TH400)

* אצלי הבקרת שיוט לא עבדה, לא ניסיתי לתקן

 

יש אינסוף חלקים לרכב באיביי. חלקים מכניים משותפים לכל סדרת ה-G BODY של ג'נרל מוטורס (פונטיאק גרנד-פרי, שברולט מונטה קרלו, ביואיק ריגאל). שווה לבדוק אם ניתן במנוע הנוכחי לעשות רפליקה של גראנד נשיונל, ללא שינוי רשיונות (טורבו)

 

תן תמונות פנים שנהנה

 

1: חלון של הנוסע עצלן מאוד, אבל מעיד על בעיית חשמל כי הכפתור של הנהג לא מעלה אותו אלה ממש ממש חצי סנטימטר ואז נתקע. התופעה קיימת. יש פטרון מלבד החלפת מנועים?

 

2: הגומיות במצב מעולה, אבל החלונות לא עולים עד הסוף אז יש רווח. של כמה מילימטרים. ושוב צריך לפנות למנועים.

 

3: אכן קיים דילאי ויש מכה, אבל לא כזאת שמזעזעת את כל הרכב. המכה שמזעזעת זה שאתה חושב שהוא שילב הילוך ונותן גז ואז ההילוך משתלב ואז באמת יש מכה.

 

אצלי אין בקרת שיוט O_O למרות שאני די מופתע.:shock:

בקשר למנוע, אני לא מצליח להבין איזה מנוע יש בה. הדגם הוא 3AH אבל אני לא מוצא שום מנוע מדגם כזה... :shock:

במידה וארצה להזמין לו סט אוברול או דברים כאלה ואחרים...

 

תמונות בפנים אחר הצהריים, עבודה וזה :-D

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש , רכב יפה, אתה גר בישראל ככה שצריך לבדוק את חוקיות החלפת המנוע, אני חושב שעם הV6 אפשר להגיע להספקים נאים מאוד, הרי הגרנד נשיונל צויידה ב6 מוגדש, עשיתי פעם חתיכת כתיבה על הGN והGNX, תריץ חיפוש.

 

תהנה וסע בזהירות.

haters will hate

פורסם

כן בסופו של דבר לשם זה שואף לא רוצה להתחיל בהחלפת מנוע, ביורוקרטיה וכו.

 

אבל לפני שמתחילים לעבוד על המנוע צריך לגלות איזה דגם זה, איזה בלוק. כי יש מספק דגמים ובלוקים לכל העסק הזה, אני מבולבל לגמרי.

 

וכן כמובן לפטור את בעיות החשמל, ואת נושא הסל''ד, :cry:

 

עוד שאלה, איפה נמצא הסוויצ' של הרוורס? שמדליק את האורות מאחורה? שמתי לב שצריך להזיז את הידית של ההילוכים למעלה על מנת שהם ידלקו, בטח הסוויצ' זז או משהו בסגנון.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
1: חלון של הנוסע עצלן מאוד, אבל מעיד על בעיית חשמל כי הכפתור של הנהג לא מעלה אותו אלה ממש ממש חצי סנטימטר ואז נתקע. התופעה קיימת. יש פטרון מלבד החלפת מנועים?

 

2: הגומיות במצב מעולה, אבל החלונות לא עולים עד הסוף אז יש רווח. של כמה מילימטרים. ושוב צריך לפנות למנועים.

 

3: אכן קיים דילאי ויש מכה, אבל לא כזאת שמזעזעת את כל הרכב. המכה שמזעזעת זה שאתה חושב שהוא שילב הילוך ונותן גז ואז ההילוך משתלב ואז באמת יש מכה.

 

אצלי אין בקרת שיוט O_O למרות שאני די מופתע.:shock:

בקשר למנוע, אני לא מצליח להבין איזה מנוע יש בה. הדגם הוא 3AH אבל אני לא מוצא שום מנוע מדגם כזה... :shock:

במידה וארצה להזמין לו סט אוברול או דברים כאלה ואחרים...

 

תמונות בפנים אחר הצהריים, עבודה וזה :-D

 

 

מנסיוני ריסוס מסילות החלון בספרי סיליקון (ספר סיליקון לא ספרי ללוח שעונים) עוזר להקלת המאמץ הנדרש להרמת החלון.

לגבי ה"מכה" ברוורס. 1. יש לשלב לרברס רק כשהרכב עומד ולהמתין שניה.

2. בדוק רמת שמן בגיר.

אם הרעש ממשיך

3. פעם ב 60,000 ק"מ להחליף שמן גיר דבר שמשום מה לא נהוג לעשות בארץ.

הרבה פעמים החלפת שמן עוזרת לתפקוד המערכת.

שלמה דן גדרון

פורסם

כל היום ירד גשם והיה חשוך, ברע שיצא קצת אור מבטיח לצלם. ניסיתי לצלם יצא חשוך.

 

בכל מקרה, מצאתי את מנגנון של הקרואיז קונטרול, אבל אין לי על הידית של הווישרים את האופציה הזאת, מה הולך פה O_O

 

בהתחלה חשבתי שזה מקדם הצתה ובגלל זה אני נוסע ב 90 על 4 אלף סל''ד, אבל אחרי זה הבנתי שזה חלק מהקרואיז קונטרול.

:-(

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קצת באיחור אז מצטער מראש.

 

אני חושב שישראל זאת הצרכנית הכי גדולה בעולם של אזיקונים ושל איזולירבנד!

או איך צריך להדליק פנסים על ידי טריקת הדלת.

אילטורי חשמל חברים זה לא משחק ילדים ויכול פשוט לבאס לכם את היום.

 

 

הדברים הנוספים שצריך לעשות לרכב:

 

1:כיול שעונים, יעשה ביום שישי הקרוב.

2:החלפת באמפרים למשולשים, כי הם גמורים ועל הדרך אולי נחליף את כל הבושינגים והגומיות

3:החלפת קפיצים קדמיים כי הם עייפים כבר

4: החלפת אטם בבק אקס, כי הוא מזיע לאוגר ג'יפה.

5: החלפת מנוע בחלון בצד של הנוסע

6: הוספת ידית איתות עם מנגנון של קרואיז קונטרול (יש מנגנון והכל אבל אין אפשרות בידית)

7: תיקוני צבע קטנים

8: בקיץ לעבור על הפינות של הפגוש עם בונדו וצבע כי שיפשפו אותו.

9:החלפת המערכת למשהו אנושי קצת יותר.

10: ניקויי של המנוע, כולל פירוק סעפת יניקה, וכל חלק אפשרי אחר על מנת לנקות ולהבריק.

11:החלפת כל האטמים הדרושים על מנת שיפסיק להזיע ולאגור ג'יפה.

12: השלמת פלסטיקים קטנים וכו

13:בדיקת חגורות בטיחות שלא ננעלות בעת משיכה.

14:החלפת מנעול בתא המטען מכיבן שאי אפשר לפתוח עם מפתח אלה רק בעזרת הכפתור בתא הכפפות.

15: החלפת כל המנורות האפשריות כולל לוח מכוונים בנורות לדים.

סוף סוף יצא קצת יום ללא גשם ועם הרבה שמש,

 

 

להלן הסלון.

 

jmnuztkndn5k.jpg

 

גם הדלת של הנוסע.

 

vnzintlkzhtz.jpg

 

חלקת הנהג

 

jmmylwn4znmu.jpg

 

להלן האילטורי חשמל ב פנסים הקדמיים. משהו שמאוד מרגיז אותי זה אילטורים בסגנון הישראלי, מלפפים חוטים ביחד איזו וסיימנו.

 

מה הבעיה פשוט לקחת ולהלחים חוטים אחד לשני ולשים שרוול מתקבץ ב 2 שכבות?

הגעתי למצב שבו אני צריך לטרוק את הדלת של הנהג כדי שידלק לי הפנס מהצד של הנהג. למזלי זה קרה פעמיים בדיוק עד שהבנתי שצריך לקחת את העסק לידיים ולעשות חיבור אנושי יותר. בצורת הלחמה ושרוולים מתקבצים.

 

שולחן הניתוחים

di41ki2yhnnd.jpg

 

המטופלים.

2m1dwnzyym4m.jpg

 

bwtnjmitndyz.jpg

 

לצערי שכחתי לצלם את המוצר המוגמר.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

סלון יפה ומקורי, נראה שהרכב היה בידיים טובות

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

מברוק!!!!!!!

 

אתה והביואיק מוזמנים לקפה,

 

בנוגע לר"ד אני יכול להמליץ לך על מכיר זול שעושה את העבודתו נאמנה,

 

אצלי יש פריימר:

189801_4912238844745_1243596316_n.jpg

 

אם אתה מעוניין בעוד פרטים לגבי מערכות אתה יכול לפנות אלי בפרטי,

יש לי ידע קצת מעבר לבסיסי, למרות שחברי פורום "אודיו" (המשוגעים והטובים יש לציין) יוכלו

לכוון אותך לרכיבים ומכשירים שהם מעבר לפרופורציה אנושית ממוצעת אם זה הכיוון,

 

 

יש לך רכב מדהים שנראה טוב לגילו!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

הקפה נמצא צפונית מנתניה,

 

לגבי החשמל אם תצטרך עזרה תפנה אלי בפרטי,

אומנם אין לי ניסיון עם ה3.6 אך יש לי ניסיון עם 5.7 - עיקרון הפעולה מאוד דומה,

 

אגב, יש לי קויל להבות עבורך אם אתה לא על הצתה אלקטרונית,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK


×
×
  • תוכן חדש...