Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להוציא רשיון לאוטובוס ציבורי זעיר ומתלבט מה הלאה.

האם לרכוש רכב הסעות בסיוע הלוואה ולעבוד כעצמאי/תחת חברת/ות הסעה או לעבוד כנהג שכיר תחת אחת החברות.

מהן רמות השכר בכל אחת מהאפשרויות?

אני יודע שהדבר לא קל, אבל זה עדיף על לשבת בבית.

 

אם כבר רכב הסעות, הבנתי ששברולט סוואנה הוא הרכב היחיד שמשקלו הכולל מעל 4.5 טון ולכן אין לו שווי מס וכל ההוצאות עליו מוכרות. האם זה הופך אותו לרכב ההסעות המושלם?

 

פורסם

אין לי לקוחות קבועים או נסיון, אבל יש לי הזדמנות לרכוש רכב להסעות.

אני נכה צה"ל ועכשיו זמני להחליף את הרכב אחרת אאלץ להמתין 3.5 שנים.

זו מין צומת החלטה כזו ומכאן ההתלבטות.

אני לא מפחד מעבודה קשה, אבל השאלה היא מה עדיף.

פורסם

3.5 שנים זה יפה מאוד כדי להתפתח בתחום.

 

עדיף לך לעבוד עכשיו כשכיר, להכיר את העבודה.

אחר כך להיות עצמאי.

 

בהצלחה, והמשך יום נעים.

פורסם

יש גם אפשרות לקנות את הרכב ואז לשלם לחברת הסעות סכום מסויים תמורת העובדה שאתה מקבל מהם לקוחות.

ועל הדרך אתה יכול גם לעשות נסיעות פרטיות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

עצם זה שאתה קונה את הרכב כנכה צה"ל זה כבר טוב.

אתה יכול לבדוק ביקוש באזור מגורייך לרכבי הסעות ואז להחליט. על כל מקרה גם אם בהתחלה לא יהיה לך הרבה עבודה עדיין הרכב משמש אותך כרכבך הפרטי והוא מוכר לך מלא בהוצאות (סולר . מע"מ . בלו . ביטוח . טסט . פחת שנתי)

 

אני הייתי הולך על זה.. :wink:

×
×
  • תוכן חדש...