Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, מד DB בטלפון החדיש הזה של נוקיה מדגם 5140 שישווק פה בארץ ממש בקרוב..

 

מעניין להשוות עד כמה הוא באמת מדוייק (דיי ברור שלא ממש..), אפשר לקבל איתו מושג כללי זה בטוח..

 

לכל המעוניינים הוא גם מכיל מצפן ופלס דיגיטלים.. אך לא בגלל האופציות האלה הוא ימכר פה אלה בגלל הפונקצית push to talk שקיימת בו.

 

57.jpg

 

פרטים נוספים:

http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=4&idPage=2

פורסם

רפי, תמיד אתה מוצא את החידושים האלה.. :idea::idea:

 

כמו אז שהבאת את הלינק לכתבה שבעתיד ב.מ.וו יתמכו בחיבורים לאיי פוד

 

:D

פורסם

ואו. באמת פלאפון יפה, וגם Gadgets נחמדים :twisted:

מה שמעצבן, שדווקא הפיצ'ר הכי מבוקש (טוב נו, מבחינתי לפחות) - רינגטונים ב-MP3 - לא נמצא כמעט באף אחד מהסלולריים החדשים. רק ב-6230...

טוב נו, אני אחכה עוד קצת :?

- - -------[Fireball]------ - -

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
כן, מד DB בטלפון החדיש הזה של נוקיה מדגם 5140 שישווק פה בארץ ממש בקרוב..

 

מעניין להשוות עד כמה הוא באמת מדוייק (דיי ברור שלא ממש..), אפשר לקבל איתו מושג כללי זה בטוח..

 

לכל המעוניינים הוא גם מכיל מצפן ופלס דיגיטלים.. אך לא בגלל האופציות האלה הוא ימכר פה אלה בגלל הפונקצית push to talk שקיימת בו.

 

57.jpg

 

פרטים נוספים:

http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=4&idPage=2

מצטער שאני מעלה ת'רד ישן אבל בשביל להשביע את הסקרנות הגוועת של כולם (כן בטח!)

אז אני אספר שרכשתי היום את המכשיר הנ"ל והדבר הכמעט ראשון שעשיתי היה לבדוק את מד

הדציבלים שלו ובכן הוא מוגבל ולא עולה מעל 114DB, כשזה יותר מזה הוא פשוט רושם 114DB<.>

חוצ'מזה צעצוע מאוד נחמד עם כל מיני גאדג'טים כאלה...

 

איציק.

×
×
  • תוכן חדש...