Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנתונים שלו :

Capacitance -/+ 5%, 20-24 Volt Surge, 105"

Digital Voltmeter At Lighting

To Monitor From Top Side

Red Status LED

Dia. 3" x H. 9.65"

Lowest E.S.R. (

Strong/Chrome Plated Post Kits

1 Pair Of Clear Brackets Included

 

האוטו שיורכב עליו המערכת הוא די ישן

205 GTI

:>

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מונובלוק : Lanzar Vibe-1200D

 

אחלה!!!!

מאיפה השגת את הלאנזר מונובלוק, הרי כבר לא מוכרים אותו.

תקן אותי אם אני טועה.

ג'ניה :wink:

:king:

פורסם

על איזה אוטו מדובר שאתה רוצה להחליף אלטרנטור??

 

אנשים - להחליף לאלטרנטור גדול יותר יכול לעשות הרבה בעיות לאוטו שלכם - מה גם ברגע שהחלפת לאלטרנטור גדול אתה צריך להגדיל את גודל המצבר...

 

בקיצור - לפני שאתה קונה קבל - תחווט את האוטו שלך בצורת "חוק המשולש"

והכל יהיה בסדר...צריך להיות בכל מקרה..

פורסם

לדעתי תפטר מה- 6X9, תפטר מהמונו של לאנזר (אני מבין שעוד לא רכשת את הפריטים) תשקיע את הכסף בלעלות בדרגה במגבר (קח משהו חזק ואיכותי יותר), תחליף את הסאב במשהו של ADIRE או INFINITY ותקבל מערכת יפה מאוד לטעמי.

פורסם
לדעתי תפטר מה- 6X9, תפטר מהמונו של לאנזר (אני מבין שעוד לא רכשת את הפריטים) תשקיע את הכסף בלעלות בדרגה במגבר (קח משהו חזק ואיכותי יותר), תחליף את הסאב במשהו של ADIRE או INFINITY ותקבל מערכת יפה מאוד לטעמי.

 

איך אתה מבין אם רכש או לא?

מניין לך מה התקציב שלו?

האיש שאל איך המערכת, ואם מתאימה ל sq או spl... לא ביקש הצעות אחרות,

ולא מפורטות כאלו...

 

לשאלתך mi16, המערכת שרשמת משלבת בין sq ל spl, אולי עם מעט יותר דגש

על spl. (המגבר "יהרוג" את הסאב אם לא תהיה זהיר)

פורסם

לכשתשאל גל - תגיב.

כל עוד לא נשאלת, אל...

 

איך אני יודע שתרם רכש? לא יודע, אני מניח כי זה מה שהתרשמתי מהת'רד. יעלה הבחור ויאמר את דברו...

מה התקציב שלו??? השינויים שהצעתי לו שומרים על אותו תקציב רק מנתבים אותו שונה...

פורסם

אין דבר כזה RMS מהרמקולים. הספק רק מגבר יכול ליצר, הרמקולים מקבלים את אותו ההספק. נתון הוואט על הרמקול רק אומר לך עם כמה הספק יכול הרמקול להתמודד. אם הוא יכול עם הספק גבוה ואכן תתן אותו אז הוא גם יוכל להגיע לעוצמה גבוהה. אם הוא יכול להתמודד עם הספק גבוה ותתן לו 10W הוא לא יהיה חזק יותר מרמקול שיכול לעמוד בהספק נמוך יותר ויקבל 10W.

 

בדרך כלל נהוג להגיד שעל כל 1000W יש לשים קבל 1FARAD, זה לא ממש מדע מדוייק אבל זה מה שנהוג להמליץ.

פורסם

שאלה קשה, הייתי אולי מנסה קבל (משאיל ממישהו) כי אי אפשר לדעת ממש אם הוא יעזור או לא.

למשל היה לי מותקן בוולבו S60 שיש לה אלטרנטור 120A מערכת עם מגבר שנתן 700W מונו ועוד מגבר של 2X120W, הקבל לא ממש עזר.

גם במקרה שלו אני לא מאמין שהוא יעזור, הרכב ישן והמגברים די חזקים.

פורסם

עוד לא קניתי את המערכת

אבל חבר טוב שלי מסדר לי מחיר טוב לכל הפריטים האלה

בקרוב מאוד אני קונה אותה, רציתי רק חוות דעת

איזה סאב עדיף של קיקר L5 12 אינץ או CVR12 ? יש הבדל גדול בניהם ?

זה משנה של איזה חברה הקבל ? אני יכול לקנות קבל של לנזר ב 500 שקל 1 פרד

פורסם

הרכישה תתבצע אצל מתקין ששני הסאבי הללו מצויים אצלו במלאי?

במידה וכן פשוט בקש שישים את שניהם וראה מה נשמע לך טוב יותר.

בכול אופן, נסה לשמוע את שניהם (בתנאים זהים ככל הניתן) בטרם תרכוש.

 

שיהיה בהצלחה ומזל טוב.

עוד משהו שדי בנאלי אבל חשוב לחדד - התקנה חייבת להיות טובה, אל תתפשר. כבלים טובים (שה-RCA לא יתנדנד אחרי יומיים), פיוז על המצבר ובלא בלא בלא...

 

וכפי שאמרתי - שיהיה במזל ותעדכן לכשתסיים...


×
×
  • תוכן חדש...