Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגברה - פסיבית, חיתוך - פסיבי, הנחתה - אקטיבית?!


שימו לב! השרשור הזה בן 4684 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמע, אין לי שמץ של נסיון בעניין, אני שואל מתוך הרבה עניין וקצת שעמום...אני מאמין לך.

אבל מוזר, למה לא מייצרים טוויטרים בעלי עכבה גבוהה יותר אם זה המצב?

תקנו אותי אם אני תועה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שאלה טובה מאוד.



 

אבל מה שאתה צריך לשאול את עצמך זה את השאלה הבאה -

 

איך זה שברוב המוחלט של המקרים - בבית - כמעט תמיד משתמשים ברמקולים שמוגברים פסיבית על אותו ערוץ הגברה וזה פשוט נשמע טוב

 

לעומת זאת ברכב סט קומפוננט פסיבי כמעט תמיד סובל מבעיות של טוויטר צווחני?

 

התשובה היא פשוטה -

 

בבית אתה יושב רחוק מהטוויטרים. הם מנגנים תחום תדר מאוד קצר ולכן כשאתה שומע אותו הוא כבר מזמן הבשיל והוא מתפזר - רוב תופעות הצרימה פשוט נעלמות להן רק בגלל המרחק. כמובן אני מדבר על רמקולים סבירים - לא על טוויטרים מתכתיים שלא משנה מה תעשה הם יצרמו.

 

ברכב אתה יושב במקרה הכי טוב - מטר וחצי מהרמקולים - אאווץץ' כשמדובר בטוויטרים...

 

אז גם אם תשים טוויטרים של 32 אוהם - עדיין - כמה וואט הם כבר צריכים בשביל להוציא אותך מדעתך? נכון - וואטים בודדים... :-D

 

בגלל זה ברוב המקרים, ברכב - אתה תהיה מאוד מעוניין או להנחית אותם ע"י הגברת ההתנגדות או ע"י הושבתם על ערוץ הגברה נפרד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, אני כל כך נהנה לראות אותך מתעסק בכל הפיצ'עפקעס האלה.

 

ולדעת שתרמתי לפרויקט הזה... :-D

מקווה שנראה אותך בשבת, אם השבוע אני לא יאכל איזה ריתוק או משהו בסגנון.

תשמע גם את המערכת קצת, דעתך חשובה לי, לא שמעת אותה עדיין מאז שהתקנתי את המגברון שלך.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומי - כן, השבת הזו אני מגיע למפגש עם מערכת עם כוונים קצת שונים מהנורמה השגורה בפורום - אני עדיין בוחן את התוצאה ומאוד אוהב את מה שיצא לי.



 

לגבי הבניה של הקרוס הפסיבי זה יקח עוד זמן ויש עוד כמה הפתעות בדרך...

 

אני יותר מאשמח לשמוע את המערכת שלך חיה ובועטת.

 

בכיף

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, מעשה סדום

:-D

 

למען האמת, אחד מעשרת מעשי הסדום הכי נוראיים שאני זוכר בתחום האודיו (בכללי) אי פעם :-P:-P:-P

 

ואני אשם בכל, כי, כן נכון, אני פולני 8)

 

תכירו את המדוזה

 

תרגישו חופשי לשאול שאלות... :?

DSC_0091.JPG

DSC_0092.JPG

DSC_0093.JPG

DSC_0094.JPG

DSC_0095.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, לא כולם בבת אחת

:-P

 

בכל זאת הסבר קצר למי שכן ירצה להתנסות בבניה של משהו כזה.

 

כל מה שהולך שם זה שהעברתי את הסלילים מהקרוס הקודם לתחתית של התיבונת הקטנה הזו והם יחתכו כרגיל, ב5K את המידבאסים.

 

מעליהם יש ראוסטטים (הLPADים) שמנחיתים ב8 אוהם מ0 דציבל (כלומר בלי הנחתה) עד -40 דציבל -> 8 אוהם כי הטוויטרים שאני אשתמש בהם יהיו 8 אוהם.

 

לראוסטטים האלו מחוברים קבלים בערך של 3.9 מיקרופאראד שאמורים לחתוך את הטוויטרים פחות או יותר ב5K ב8 אוהם

 

אני הולך לאזן את הטוויטרים ע"י איזון ההנחתה לעומת RTA+רעש וורוד אני הולך לעשות את זה פעם אחת וזהו.

 

---------------------------------------

 

הרכב נכנס (הקורולה 96) לשיפוץ כללי של פחחות וצבע וכבר הורכבו עליו חישוקי מגנזיום וכל המערכת פורקה ממנו.

 

הסאן דאון נשלח סוף סוף לתיקון והוא ישמש כמגבר למכירת הרכב בעוד כשנה וחצי עד שנתיים - השיפוץ הזה יהיה שירת הברבור של הרכב הזה :-D

 

ונכון לעכשיו יש תכניות על מגבר חדש, קטן מימדים שיגביר את הסט הקדמי ביחד עם המונובלוק - אני קורא לו "הישנופון" :wink:

 

הסאב אאורה שלי הולך לזכות בתיבה חדשה, הפעם קצת TLC מבית ECA - יוסי ידאג שיהיה לו טוב :oops:

 

הוצאתי הכל מתא המטען בכדי לסדר שם קצת את החיווט ובסופו של דבר אני גם אעשה, הפעם בעצמי, קצת עבודה קוסמטית על הדלתות והקיקים - אבל זה יקח לי קצת זמן.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חמוד לאללה...איך עשית את התיבות האלו? אני אישית הייתי הולך על פרופיל אלומניום אבל אני מניח שזה עניין של טעם\זמינות\כסף\וכו'

תקנו אותי אם אני תועה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שנכנסתי לחנות יצירה לקנות לוחות עץ קטנים לעשות מהם טבעות לטוויטרים וראיתי את הקופסאונת הזו על הדרך אז קניתי.



 

זה עולה גרושים וזה התאים... כמעט בול :-D - בגדול חיפשתי קופסא שאפשר לפתוח ולסגור אבל לא היה בנמצא באותו היום.

 

בכל מקרה הראוסטטים נבדקו כבר עם הקבלים והם עובדים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף שבוע שעבר הרכב עצמו סיים לקבל קצת TLC וניתן לאמר שהחזרנו לה את הסומק ללחיים - ההחלטה להשאר עם הרכב עוד כשנתיים

 

עכשיו מחכים לתיבה לסאב ולפתרון להגברה

one.jpg

two.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הו! מזל טוב! אני מקווה שהפעם מרחו לכה על האוטו :wink:

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי נוכח בשלבי העבודה -



 

ליטוש עד המתכת, פריימר, שלוש שכבות צבע, שתי שכבות לקה

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חדש מהחברה לצערי לא - לא פורקו השמשות אבל נעשתה עבודה טובה מאוד על הרכב ורמת הגימור היא נהדרת.



 

המטרה היא לשמור על הרכב הזה נכון מעכשיו ברמה קנאית מבחינת הכיסוי שלו ואיטום צבע בווקס (הרכב זז בד"כ פעמיים בשבוע והחניה לא מקורה) ולעשות לפחות פעם בשלושה חודשים ווקס ולכסות כל עוד לא משתמשים בו ביום למחרת (זה מגן נגד אבק ולשלשת ציפורים) כי זה רכב שבזמן שהוא נוסע טוב ונראה טוב - עוד יש אפשרות למכור אותו בצורה שפויה.

 

עכשיו רק אני צריך לראות מה קורה עם נושא ההגברה והתיבה של הסאב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון



 

חברים - האוגר הגיע והותקן!

 

כן Genesis ST60

 

מגברון קטנטן - פשוט אוגר, אבל מפלצת קטנה.

 

מאוד פחדתי שעם המדוזה שבניתי כקרוס פסיבי עם ראוסטטים (LPAD - מנחתים) אקטיביים המגברון הזה בקושי יזיז את הסט.

 

מאוד פחדתי מהערות של כמה חברי פורום שמשום מה לג'נסיס ST60 אין באס טוב - אני מאוד אתאכזב.

 

תוצאה בפועל??? 180 מעלות מכל מה שנאמר ומכל מה שחששתי ממנו.

 

המגבר הזה מרים את הסט בכבוד רב והוא בהחלט מצליח להוציא מהסט הזה הספק מרשים לפני שהוא מגיע לרוויה.

 

התוצאה מאוד נקייה ומאוד איכותית - מה גם שהטוויטרים הוחלפו מאימג'ן לL1 והם עושים הבדל עצום ברמת הפירוט והנקיון שמתקבלת מהסט הקדמי.

 

אני כרגע עדיין עובד בלי סאב כי הוא אצל יוסי בהמתנה לתיבה קוסטום אבל, הוא לא כל כך חסר לי... למי שאמר שאין באס ממגברון קטן של ג'נסיס, לחשוב שוב בבקשה - יש ובשפע!

 

-------------- ההתקנה ------------------

 

וואו זה היה מסובך - התכנון שעשיתי לקרוס הזה הוא לא טרוויאלי לחלוטין והיה קל מאוד לעשות טעות אם הייתי טיפה יותר לחוץ או טיפה פחות סבלני.

 

לטוויטרים יש חוט מינוס משותף בקרוס בין היציאה לכניסה אז היה צריך לדעת איך לחבר בדיוק את כל המינוסים ועוד להלביש על זה את המינוס של המידבאסים.

 

לוופרים הייתי צריך לזכור שהפלוס מתחלק לשני חלקים דרך הקרוס בעוד המינוס עוקף אותו לחלוטין.

 

-------------------- מה הרווחתי מכל הסיפור? -------------------

 

הג'נסיס פשוט פצפון - לא לוקח מקום בכלל על פלטת המגברים ולכן כל ההגברה נדחסה לי על הפלטה של המושבים ועוד יש לי מקום וזו פלטה קטנה.

 

התפנה לי הרבה מאוד מקום מתא המטען והמערכת רק נשמעת טוב יותר.

 

הבלאגן של כל החיווט הופחת ביותר מחצי ואני יכול להצניע את החוטים בצורה הרבה יותר טובה (רק שלא מתחשק לי כל כך :-D )

 

-------------- מסקנות -----------------

 

הנחתה אקטיבית והגברה אקטיבית משיגים את אותה המטרה בדיוק אבל ההבדלים הם

 

העבודה על קרוס פסיבי היא רבה ומייגעת אבל חוסכת הרבה מאוד משאבים ומקום.

 

העבודה על קרוס אקטיבי היא קלילה ונוחה ביותר וגם מהירה ביותר אבל דורשת בזבוז משאבים מטורף.

 

בסופו של דבר מגיעים לתוצאות פנטסטיות בשתי הדרכים.

 

תחליטו מה טוב לכם.

 

 

לגבי תמונות - ברגע שכל המערכת תהיה מורכבת ברכב כולל הסאב אני אעלה תמונות של סיום הפרוייקט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4684 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...