Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חחח....ענק....כרגע דמיינתי לעצמי איך זה יראה על סובארו פשע... :roflmao:

בכל מקרה, זה הדבר המכוער ביותר שראיתי אי פעם...ומישהו עוד משלם על הבולשיט הזה כסף כדי לשים את זה אח"כ על מכסה המנוע שלו??....בושה!

:nono:

 

בנוגע לזה "שהדבר הזה" מכוער אני חולק עליך ומסכים איתך !

 

אם תראה את זה מורכב על סובארו פשע אני פשוט יתפוצץ צחוק (המומחים בפוטושופ אולי תעשו הדגמה) .

אבל , אם אני יראה את זה על מכונית אמריקאית ישנה זה כבר סיפור אחר לגמרה ,

 

לדוגמא : צולם ממגזין אוטו 218 - אפריל 2004

SS3.JPG

SS2.JPG

SS1.JPG

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
חחח....ענק....כרגע דמיינתי לעצמי איך זה יראה על סובארו פשע... :roflmao:

בכל מקרה, זה הדבר המכוער ביותר שראיתי אי פעם...ומישהו עוד משלם על הבולשיט הזה כסף כדי לשים את זה אח"כ על מכסה המנוע שלו??....בושה!

:nono:

 

בנוגע לזה "שהדבר הזה" מכוער אני חולק עליך ומסכים איתך !

 

אם תראה את זה מורכב על סובארו פשע אני פשוט יתפוצץ צחוק (המומחים בפוטושופ אולי תעשו הדגמה) .

אבל , אם אני יראה את זה על מכונית אמריקאית ישנה זה כבר סיפור אחר לגמרה ,

 

לדוגמא : צולם ממגזין אוטו 218 - אפריל 2004

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

תכנס ללינק שנתנו פה בתחילת השרשור ותקרא טוב טוב מה מוכרים שם

פורסם
חחח....ענק....כרגע דמיינתי לעצמי איך זה יראה על סובארו פשע...

:nono:

 

זה יתאים בול לרכב שלי

hh3h3h3h

 

למי שלא מבין זה ציני.. אין סיכוי שזה יהיה על הרכב שלי ! (ראה חתימה לסוג הרכב!!)

המשך יום נעים!

פורסם
חחח....ענק....כרגע דמיינתי לעצמי איך זה יראה על סובארו פשע... :roflmao:

בכל מקרה, זה הדבר המכוער ביותר שראיתי אי פעם...ומישהו עוד משלם על הבולשיט הזה כסף כדי לשים את זה אח"כ על מכסה המנוע שלו??....בושה!

:nono:

 

בנוגע לזה "שהדבר הזה" מכוער אני חולק עליך ומסכים איתך !

 

אם תראה את זה מורכב על סובארו פשע אני פשוט יתפוצץ צחוק (המומחים בפוטושופ אולי תעשו הדגמה) .

אבל , אם אני יראה את זה על מכונית אמריקאית ישנה זה כבר סיפור אחר לגמרה ,

 

לדוגמא : צולם ממגזין אוטו 218 - אפריל 2004

 

כנראה שלו הבנת, מה שמורכב באוטו מגליון אוטו זה באמת סופרצ'רג'ר מפלצתי ואמיתי,

מה שמוכרים זה חיקוי להדביק על מכסה המנוע...איכס :shock::D:lol:

×
×
  • תוכן חדש...